Περισσότερες οι λήψεις Android εφαρμογών
"Πόλεμος εφαρμογών" μεταξύ iOS και Android σύμφωνα με την ιστοσελίδα App Annie. "Πόλεμος εφαρμογών" μεταξύ iOS και Android σύμφωνα με την ιστοσελίδα App Annie.
Σε πρόσφατο δημοσίευμα της ιστοσελίδας App Annie, η οποία συλλέγει δεδομένα από 150 περιοχές, οι κάτοχοι Android συσκευών έχουν κατεβάσει περισσότερες εφαρμογές, ωστόσο οι χρήστες με λειτουργικό iOS ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για apps. Το Μέσο αναφέρει επίσης ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2014, οι πελάτες αγόρασαν κατά 60% περισσότερες εφαρμογές από το Google Play σε σχέση με το App Store.
Δεν είναι σαφές αν αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες κάνουν in-app συναλλαγές ή αν προτιμούν τις εφαρμογές που δεν προσφέρονται δωρεάν. Το δημοσίευμα επισημαίνει επίσης ότι ο μεγαλύτερος αριθμός λήψεων στο Google Play, οφείλεται εν μέρει στην ανάπτυξη σε χώρες όπως είναι η Βραζιλία, η Ταϊλάνδη και η Ινδία, όπου οι λήψεις αυξήθηκαν κατά 45% κατά το πρώτο τρίμηνο. Παράλληλα, η Ιαπωνία και η Κίνα είχαν επισημανθεί ως ο «βασικός λόγος» για την κυριαρχία της Apple στον τομέα των εσόδων, ενώ σε Τουρκία, Ταϊβάν και Κουβέιτ υπήρξε επίσης μία αύξηση της τάξης των 30% κατά το πρώτο τρίμηνο.
Σε πρόσφατο δημοσίευμα της ιστοσελίδας App Annie, η οποία συλλέγει δεδομένα από 150 περιοχές, οι κάτοχοι Android συσκευών έχουν κατεβάσει περισσότερες εφαρμογές, ωστόσο οι χρήστες με λειτουργικό iOS ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για apps. Το Μέσο αναφέρει επίσης ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2014, οι πελάτες αγόρασαν κατά 60% περισσότερες εφαρμογές από το Google Play σε σχέση με το App Store.
Δεν είναι σαφές αν αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες κάνουν in-app συναλλαγές ή αν προτιμούν τις εφαρμογές που δεν προσφέρονται δωρεάν. Το δημοσίευμα επισημαίνει επίσης ότι ο μεγαλύτερος αριθμός λήψεων στο Google Play, οφείλεται εν μέρει στην ανάπτυξη σε χώρες όπως είναι η Βραζιλία, η Ταϊλάνδη και η Ινδία, όπου οι λήψεις αυξήθηκαν κατά 45% κατά το πρώτο τρίμηνο. Παράλληλα, η Ιαπωνία και η Κίνα είχαν επισημανθεί ως ο «βασικός λόγος» για την κυριαρχία της Apple στον τομέα των εσόδων, ενώ σε Τουρκία, Ταϊβάν και Κουβέιτ υπήρξε επίσης μία αύξηση της τάξης των 30% κατά το πρώτο τρίμηνο.