• MSI GT62VR 6RF Apache Pro (15.6

    MSI GT62VR 6RF Apache Pro (15.6") Review

  • G.Skill Trident-Z F4-3200C16-Q-32GTZB Review

    G.Skill Trident-Z F4-3200C16-Q-32GTZB Review

  • ASUS Strix RX 460 Review

    ASUS Strix RX 460 Review

  • ASUS Strix GTX 1050 OC Review

    ASUS Strix GTX 1050 OC Review

  • ASUS Strix X99 Gaming Review

    ASUS Strix X99 Gaming Review

  • Έξυπνο σύστημα ύπνου από την Cambridge Sound Management!

    Έξυπνο σύστημα ύπνου από την Cambridge Sound Management!

  • Μετατρέψτε το Apple Watch σε μικρό Machintosh!

    Μετατρέψτε το Apple Watch σε μικρό Machintosh!

  • Αρωματικές κάψουλες Moodo για το έξυπνο σπίτι!

    Αρωματικές κάψουλες Moodo για το έξυπνο σπίτι!

  • Guide: ASUS Z170 Overclocking

    Guide: ASUS Z170 Overclocking

  • Guide: ASUS Z170 BIOS Walkthrough

    Guide: ASUS Z170 BIOS Walkthrough

  • Guide: ASRock Z170 Overclocking

    Guide: ASRock Z170 Overclocking

  • Guide: ASRock Z170 BIOS Walkthrough

    Guide: ASRock Z170 BIOS Walkthrough

  • Editorial: Εισαγωγή στο Overclocking

    Editorial: Εισαγωγή στο Overclocking

  • Featured Build: Project AORUS

    Featured Build: Project AORUS

  • Featured Build: City of Angels

    Featured Build: City of Angels

  • Featured Build: Project TRON

    Featured Build: Project TRON

  • Τον Απρίλιο κυκλοφορεί το Redstone 2 update των Windows 10

    Τον Απρίλιο κυκλοφορεί το Redstone 2 update των Windows 10

  • Μετατρέψτε το Apple Watch σε μικρό Machintosh!

    Μετατρέψτε το Apple Watch σε μικρό Machintosh!

  • Η H270M Mortar Arctic μητρική της MSI αποκαλύπτεται!

    Η H270M Mortar Arctic μητρική της MSI αποκαλύπτεται!

AMD: 4 χρόνια θα "διαρκέσει" η αρχιτεκτονική Zen

Η AMD αναφέρθηκε στο προσδόκιμο ζωής της αρχιτεκτονικής Zen η οποία βρισκόταν σε ανάπτυξη για σχεδόν 4 χρόνια ενώ πλέον βρίσκεται στα τελευταία στάδια της ολοκλήρωσής της.

Συγκεκριμένα, ο Mark Papermaster, Chief technology officer της AMD δήλωσε σε συνέντευξή του με το PC World πως ένας Zen επεξεργαστής από την σκοπεύει να "βγάλει" 4 χρόνια ενώ όταν ρωτήθηκε για το Tick tock της Intel, ο Papermaster είπε πως οι Zen θα αποτελούν "tock tock tock". Κατά τη διάρκεια αυτών των τεσσάρων ετών, η AMD θα λανσάρει ήδη βελτιωμένες εκδοχές της αρχιτεκτονικής (Zen+) έως ότου δούμε κάτι εντελώς διαφορετικό. Όλα αυτά όμως δείχνουν όχι προς το άμεσο μέλλον. 

 

 

 

 

Πηγή.

predator77

Members
2017-01-09T11:54:47Z

ολο μπλα μπλα κ απο κοκο τιποτα αντε κυκλοφορηστε κ τιποτα!!!

billpeppas

Members
2017-01-09T12:02:33Z

Πάλι καλά που είναι Papermaster και όχι Paperlauncher :D

 

Άντε να δούμε τι στο καλό θα είναι οι Ryzen και να κυκλοφορήσουν επιτέλους κάποια στιγμή, έχει κουράσει αυτή η αναμονή.

stavros

Members
2017-01-09T12:05:25Z

"AMD: 4 χρόνια θα "διαρκέσει" η αρχιτεκτονική Zen"

Άκόμα δεν τον είδαμε και Zen is dead baby ? Βάλε 3,5 χρόνια μέχρι να τεθεί σε κυκλοφορία θα περάσει ένα εξάμηνο.

 

1 hour ago, MetallicGR said:

..... Κατά τη διάρκεια αυτών των τεσσάρων ετών, η AMD θα ετοιμάζει ήδη βελτιωμένες εκδοχές της αρχιτεκτονικής έως ότου δούμε κάτι εντελώς διαφορετικό και δε σημαίνει πως στα τέσσερα χρόνια η AMD δε θα κυκλοφορήσει άλλον επεξεργαστή.

Δηλαδή θα "μας" (όχι εμένα με ξουζουμίζουν όσο μπορούν οι Intel & NVidia) ξεζουμίσει και η AMD. Αμ, τι περίμενες καημένε Σταύρε, φιλανθρωπίες ?

Πολύ μπλα μπλα ρε...

MetallicGR

Administrator
2017-01-09T12:54:02Z

Και γω χαμογέλασα στο όνομα του CTO @billpeppas :hehe: 

venisk

Members
2017-01-09T13:13:54Z

Μάλιστα...βγάλαμε και την ημερομηνία λήξης πριν καν την κυκλοφορία..μα πόσο μπροστά!!

 

Trabakoulas

Members
2017-01-09T16:28:27Z
5 hours ago, MetallicGR said:

... ενώ όταν ρωτήθηκε για το Tick tock της Intel, ο Papermaster είπε πως οι Zen θα αποτελούν "tock tock tock". 

 

 

 

 

 

 

Πηγή.

Το πολύ το τίκι τάκα κάνει τον Zen μακάκα!!!

... άκου εκεί tock tock tock! το τερμάτισαν εκεί στην AMD. :hehe::hehe::hehe:

NoOne

Members
2017-01-10T10:03:11Z

πολυ κρα κρα κρα.αφου δεν θα παρετε AMD εσυς η φανατικη ιντελαδες γιατι πρεπει να βγαζεται χολη και ειρωνια χωρις λογο.

η ιντελ σας τα περνει για 5% και για παραπανω κλοκια που μπορει να κανουν.σας αλλαζει chipset σας πουλαει θερμαστρες τον 350 ευρω με παστουλα που βαζουμε για να βουρτσιζουμε τα δοντια.σας πουλα πινακια πανω στο σοκετ για να χαλατε τις μητρικες σας ποιο ευκολα.(καποιος που δεν ξερει)αυτα γιατι δεν τα κραζεται παρα πατε και σκατε μια περιουσια καθε φορα ;;;;;

 

HyperionX

Members
2017-01-10T10:15:34Z

Να σαι καλά με έκανες και γέλασα...

Τελευταίες πληροφορίες παντως λένε ότι οι ιντελ θα ξαναβγαλει cpu σε 5 χρόνια...στα 100 ευρω ...θα συνδέονται και με το καλοριφερ...με δώρο οδοντοβουρτα και θα αντιγράψει και το σύστημα της amd...που βγάζοντας τη ψυχτρα βγαίνει μαζί και επεξεργαστής...με ένα σμπαρο 2 τρυγωνια 

stavros

Members
2017-01-10T10:17:31Z

το κρα κρα κρα είναι αποτέλεσμα του μπλα μπλα μπλα και τοκ τοκ τοκ. Φανατικοί δεν είμαστε, αν βγάλει κάτι αξιόλογο, καλύτερο κλπ. φυσικά όποιος μείνει στα ίδια θα είναι κολημμένος και καμμένος. Επίσης, υπενθυμίζω τα διάφορα σχόλια εντός του φόρουμ του τύπου "δεν αξίξει να πας σε Kaby" κλπ, για όσους διαβάζουν αναλυτικά το φόρουμ αυτά είναι γνωστά. Τώρα το ποιος πουλάει θερμάστρες άσε καλύτερα.

Και ντάξ, γιατί δηλαδή να μην κάνουμε και εμείς την πλάκα μας ? Μόνο η AMD θα μας κάνει με το blend test ? Πάντως ότι όλες οι cpu της Amd θα είναι με unlocked Multiplier. Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός ? Γιατί θίγεσαι ?

NoOne

Members
2017-01-10T10:18:45Z

οταν θα δωσω τοσα λεφτα οσα ζηταει η ιντελ θελω να εχω τα παντα οπως πρεπει,δεν παιζει σε cpu 350 ευρω να μην εχει σωστη θερμαγογιμοτιτα και να μπαινεις σε λουπες delid και laping..λες να μην ξερω οτι η amd δεν ειναι τοσο καλη;;;;αλλα ξερω οτι αυτα που δεινω ειναι αυτα που πρεπει.

 

 

το οτι εχω amd δεν σημαινει οτι δεν εχω και ιντελ.εκει που με συμφερει και με βολευει ναι θα παρω και ιντελ.δεν καταλαβαινω τα ταμπελακια που βαζεις απο μια υπογράφει και μονο.

La_MoRt

Members
2017-01-10T10:50:19Z
44 minutes ago, NoOne said:

πολυ κρα κρα κρα.αφου δεν θα παρετε AMD εσυς η φανατικη ιντελαδες γιατι πρεπει να βγαζεται χολη και ειρωνια χωρις λογο.

η ιντελ σας τα περνει για 5% και για παραπανω κλοκια που μπορει να κανουν.σας αλλαζει chipset σας πουλαει θερμαστρες τον 350 ευρω με παστουλα που βαζουμε για να βουρτσιζουμε τα δοντια.σας πουλα πινακια πανω στο σοκετ για να χαλατε τις μητρικες σας ποιο ευκολα.(καποιος που δεν ξερει)αυτα γιατι δεν τα κραζεται παρα πατε και σκατε μια περιουσια καθε φορα ;;;;;

 

Τώρα όντως το λες αυτό; Θερμάστρες οι Intel??? Οκ διαβάζω και συνήθως δεν απαντάω σε τέτοια θέματα για να αποφύγω τις αντιπαραθέσεις αλλά ρε παιδιά μη λέμε και πράγματα απλά για να πούμε. Αν οι Intel είναι θερμάστρες τότε οι AMD είναι κλίβανος από άποψη θερμοκρασιών.

billpeppas

Members
2017-01-10T10:50:48Z

Η μαλακία NoOne είναι ότι το α-θερμαγώγιμο μπρίκι της Intel των 350€ παίζει ακόμα και έτσι, δίχως delid, στα 5GHz για 24/7 με καλό cooling solution.

Με IPC υψηλότατο και με επαρκείς cores για τις περισσότερες εφαρμογές ( π.χ. 8πύρηνος στο Photoshop πάει εντελώς άχρηστος, στο 98% των λειτουργειών αξιοποιεί κάτω από 4 πυρήνες ).

venisk

Members
2017-01-10T10:51:53Z

Προσωπικά κράζω όποιον λέει ψέματα και παραμύθια, intel amd nvidia και όποιον άλλον θέλει να τα ακούει.

10 χρόνια έχει η amd να βγάλει καλό cpu και τι κάνει? Βγάζει ένα μούφα benchmark vs cpu που κάνει 1200 ευρώ για ποιο λόγο, για να γίνει ντόρος? Είναι τακτική αυτή σοβαρής εταιρείας που θέλει να προχωρήσει και να πάρει μερίδιο της αγοράς?

Η intel τι έκανε φέτος? Ποιο 5%?? 0% παντού έβγαλε ένα cpu που να πηγαίνει 5ghz αέρα.

Δεν υπάρχει χολή μόνο λίγη ειρωνεία για κάθε εταιρεία που θέλει να μας κοροϊδεύει, και αυτό καταλάβετε το δεν έχει να κάνει με τα χρήματα που κοστίζει κάτι αλλά το τι προσφέρει.

 

 

stavros

Members
2017-01-10T10:59:08Z

Εγώ ξέρω πως σε αυτή τη ζωή και πιο συγκεκριμένα σε αυτή την αγορά, ο,τι δίνεις παίρνεις, με ελάχιστες εξαιρέσεις που μπορεί να δώσεις κάτι παραπάνω κάτι παρακάτω.

venisk

Members
2017-01-10T11:12:38Z
Quote

Εγώ ξέρω πως σε αυτή τη ζωή και πιο συγκεκριμένα σε αυτή την αγορά, ο,τι δίνεις παίρνεις,

Δυστυχώς έτσι δεν είναι παντού? Παίρνεις ένα fiat πας στην δουλειά σου παίρνεις μια merc επίσης πας στην δουλειά σου..είναι ίδια η εμπειρία χρήσης των 2 αυτοκινήτων?

Έτσι είναι και στα pc, μπορούσα στο δεύτερο pc μου που έχω z170 6600k m2 κλπ με την 1080 και να παίζω τα ίδια games με τα ίδια frames, μπορεί και παραπάνω, στην ίδια ανάλυση, αλλά έλα κάνε μου μια αποσυμπίεση στον 6600k και μετά στον 5930k να νιώσεις τον πόνο :hehe:

Quote

με ελάχιστες εξαιρέσεις που μπορεί να δώσεις κάτι παραπάνω κάτι παρακάτω.

Ελάχιστες εξαιρέσεις είναι κάτι υπερβολικά παραδείγματα όπως ο 6950x που βγήκε για να συνδυάζει και τα 2 gaming και δουλειά αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει τα λεφτά που ζητάει όταν μπορείς να πάρεις xeon και ένα κανονικό cpu για gaming με τα ίδια λεφτά.

 

 

NoOne

Members
2017-01-10T11:26:16Z

εγω δεν εχω δει ποτε τον 8320 να φτανει 90 βαθμους.εχω δει ομως ιντελ να το κανει.

σκεψου venisk να εχεισ πλειρωση 50,000 για το μερκεντε και να σου ανεβαζει θερμοκρασιες επιδει η μερκεντε ηθελε να κανει εκπτωσης σε καπια υλικά.τι θα εκανες εκει;;;;

stavros

Members
2017-01-10T11:30:26Z

μάλλον trollάρεις.

HyperionX

Members
2017-01-10T11:30:57Z

Αν φτάσει 90 θα λιωσει...γιατί είναι φτιαγμένος να δουλευει μέχρι 60

Οι ιντελ από την άλλη δουλεύουν έως 100...

La_MoRt

Members
2017-01-10T11:30:58Z

Μπορώ να σου πω όμως και εγώ αντίστοιχες περιπτώσεις. Το θέμα είναι πως ήταν στημένος ο ένας και πως ο άλλος γιατί δεν αναφέρεις κάτι για αυτό; Αν ο ένας ήταν με εργοστασιακή ψύξη ή με μια απλή aftermarket που δεν είχε αλλάξει πάστα για καμιά 5 ετία θα μπορούσε να συμβεί. Επίσης ποιος intel ήταν;

NoOne

Members
2017-01-10T11:33:30Z

ενταξη ξερω οτι ειστε φαν την ιντελ.κακος καθομαι και ασχολουμε.και απορο γιατι εσυς ασχοληστε με το τι κανει η amd αφου δεν την γουσταρεται.

 

εγω οπως ειδες ποιο πανω παραδεχτικα οτι η amd ειναι ιποδιεστερη απο την ιντελ.

εσας θα σας πειράξει αν παραδεχτείτε οτι ναι ρε φιλε η ιντελ κανει μερικες παπατζες.δεν το κάνετε λες και θα παθεται τπτ.

La_MoRt

Members
2017-01-10T11:38:00Z

Μα αυτό προσπαθώ να πω εγώ τουλάχιστον. Δεν αρνούμαι ότι είμαι υπερ της Intel αλλά με τα τωρινά δεδομένα αν κάτι αλλάξει στο μέλλον από την AMD προς το καλύτερο που θα είναι προς όφελος για όλους μας αυτό θα πάω προς τα εκεί. Δε φοράω παρωπίδες σε καμία περίπτωση και καμία ταμπέλα, απλά δε μπορώ να λέω πράγματα που δεν ισχύουν.

venisk

Members
2017-01-10T11:39:13Z

Αν χαλούσε η merc μου θα την έφτιαχνα, μηχανικός είμαι :) Αλλά όπως και τα intel cpu δεν ανεβάζει θερμοκρασία.

Ναι επειδή έχουμε intel και εσύ amd είμαστε fanboys.... σου απάντησα παραπάνω την θέση μου. 

 

La_MoRt

Members
2017-01-10T11:41:39Z
5 minutes ago, NoOne said:

ενταξη ξερω οτι ειστε φαν την ιντελ.κακος καθομαι και ασχολουμε.και απορο γιατι εσυς ασχοληστε με το τι κανει η amd αφου δεν την γουσταρεται.

 

εγω οπως ειδες ποιο πανω παραδεχτικα οτι η amd ειναι ιποδιεστερη απο την ιντελ.

εσας θα πασει το e-penis σας αν παραδεχτείτε οτι ναι ρε φιλε η ιντελ κανει μερικες παπατζες.δεν το κάνετε λες και θα παθεται τπτ.

Σε κάνω quote γιατί πρόσθεσες και κάτι ακόμα. Δεν είπα ποτέ πως δεν έχει κάνει παπάτζες σε καμία περίπτωση. Εγώ προσωπικά δεν είμαι ευχαρστημένος με τα τωρινά δεδομένα των Kaby lake να σου πω την αλήθεια, αλλά ρε φίλε καλά κάνει αφού δεν έχει ανταγωνισμό γιατί να φτιάξει κάτι καλύτερο από αυτό που ήδη έχει όταν δεν έχει ανταγωνισμό. Για αυτό είπα πως είναι προς όφελος όλων μας να κάνει κάτι καλό η AMD για να δούμε και άλλα καλύτερα πράγματα.

billpeppas

Members
2017-01-10T11:42:08Z
14 minutes ago, NoOne said:

εγω δεν εχω δει ποτε τον 8320 να φτανει 90 βαθμους.εχω δει ομως ιντελ να το κανει.

σκεψου venisk να εχεισ πλειρωση 50,000 για το μερκεντε και να σου ανεβαζει θερμοκρασιες επιδει η μερκεντε ηθελε να κανει εκπτωσης σε καπια υλικά.τι θα εκανες εκει;;;;

 

Για αρχή δεν έχεις δει ποτέ πραγματική θερμοκρασία AMD σε socket FM2/2+ AM2/AM3/+ γιατί δεν έχει καν ενσωματωμένους σένσορες της προκοπής στα Cores.

Έχει έναν κάκιστης ακρίβειας μέσα στο όλο πακέτο, ο οποίος διαβάζει ότι θέλει ( με room temp 20C διαβάζει idle temp 12C :D ).