MSI GTX 1050 Gaming X 2G Review: For the casual gamer

MSI GTX 1050 Gaming X 2G Review: For the casual gamer - Testing Methodology

Σελίδα 4 από 19: Testing Methodology



Πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από την τελική βαθμολογία που του απονεμήθηκε.

To σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε:

 
Test Bench
CPU Intel Core i7 6700K @ 4200MHz
Motherboard ASUS Maximus VIII Ranger
RAM Corsair Vengeance LPX 4x4GB 2800MHz CL16
Cooling Cooler Master Nepton 240M
Storage

Mach Xtreme MXpress 512GB

Seagate Barracuda 500GB 7200RPM

PSU Cooler Master V1200 Platinum



Gaming Performance

Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε 3 βασικές κατηγορίες παιχνιδιών, 4 3D Benchmarks και 3 General Purpose GPU (GPGPU) Benchmarks. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν.

Οι 3 κατηγορίες παιχνιδιών που επιλέξαμε αποτελούν και ένα μεγάλο ποσοστό των πιο απαιτητικών σε υπολογιστικούς πόρους μιας κάρτας γραφικών. Οι κατηγορίες αυτές είναι οι εξής: Action – Adventure, First Person Shooter, και Strategy, με τις δύο πρώτες να έχουν περισσότερους αντιπροσώπους, ενώ οι υπόλοιπες έχουν από τουλάχιστον έναν γνωστό τίτλο. Έτσι, τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:

  • Tomb Raider (2013) - DX11
  • Bioshock Infinite - DX11
  • Crysis 3 - DX11
  • Alien: Isolation - DX11
  • Far Cry Primal - DX11
  • Ashes of The Singularity - DX12
  • DOOM (2016) - OpenGL
  • Tom Clancy's The Division - DX11
  • The Talos Principle - Vulcan
  • Hitman (2016) - DX12
  • Total War: Warhammer - DX12


Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής του FRAPS σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Εαν δεν υπάρχει υποστήριξη για καταγραφή μέσω του FRAPS, τότε χρησιμοποιούμε τα αποτελέσματα του ενσωματωμένου benchmark.

Synthetics Performance

Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:

  • 3DMark 11 Performance Preset
  • 3DMark Vantage Performance Preset
  • 3DMark Firestrike
  • Unigine Heaven v4.0
  • Unigine Valley v1.0
  • Catzilla



Τέλος, τα GPGPU Benchmarks είναι τα εξής:

  • Luxmark LuxBall Preset
  • SystemCompute AMP Score
  • GPU Pi 2.2 x64




Από τα οποία benchmarks λαμβάνουμε και αξιολογούμε τους πόντους που παρήγαγαν.

Overclocking

Για το overclocking χρησιμοποιούμε μια απλή διαδικασία. Ελέω διαφόρων τεχνολογιών μεταβλητών χρονισμών στον πυρήνα κάθε GPU, προσπαθούμε να κάνουμε την κάρτα να αποδώσει στα καλύτερα δυνατά ρολόγια που μπορεί σε πυρήνα και μνήμες, ανεξαρτήτως εάν μας είναι δυνατή η ρύθμιση του Vcore. Αφού κατασταλάξουμε στο μέγιστο stable OC, επαναλαμβάνουμε τα εξής benchmarks:


  • Games @ 1920x1080: Crysis 3, Tomb Raider, Bioshock Infinite, DOOM
  • Synthetic Benchmarks: 3DMark 11, Firestrike, Catzilla, Unigine Heaven, Unigine Valley,



Έπειτα, συγκρίνουμε την μεταβολή στα αποτελέσματα που λάβαμε σε σύγκριση με τα εργοστασιακά ρολόγια και αξιολογούμε το πόσο αξίζει αυτή η προσπάθεια.

Στην τελική αξιολόγηση του κατηγορίας, τόσο το εργοστασιακό OC όσο και η προσπάθεια που καταβάλαμε για τα δικά μας custom ρολόγια, έχουν ειδικό βάρος από 50% έκαστο.

Cooling

Έπειτα από 20 λεπτά Unigine Heaven loops σε 1080p mode, μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:

Δ = GPUTemp RoomTemp



Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.

Tomb Raider
Σελίδα

nvidia, graphics cards, msi, gpu, gaming x, review, gp 107

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...