Μεγάλη ανάπτυξη βλέπει το Epic Games Store
Οι μεγάλες εκπτώσεις και τα δωρεάν παιχνίδια φαίνεται πως έφεραν θετικό αποτέλεσμα στην Epic Games.
Πρακτικά είναι ο δεύτερος χρόνος λειτουργίας τους Epic Games Store και ως επί το πλείστον η αναγνωρισιμότητά του χτίστηκε μέσω του παιχνιδιού Fortnite και φυσικά όσων developers χρησιμοποιούν τη μηχανή γραφικών Unreal Engine που βρίσκεται ήδη σε αρκετούς τίτλους της αγοράς. Σε αντίθεση με παλαιότερες προσπάθειες άλλων πιο δημοφιλών εταιριών όπως της Electronic Arts, εδώ βλέπουμε μια πιο βαρυσήμαντη προσπάθεια και ίσως από τις λίγες φορές που ίσως απειλείται το μονοπώλιο του Steam που κρατά ακόμα και σήμερα τα σκήπτρα στη gaming αγορά.
Ο ιδρυτής και CEO της Epic Tim Sweeney δήλωσε πως οι αποκλειστικότητες ήταν κάποια από τα στοιχεία που ώθησαν το Store στην επιτυχία που χαίρεται σήμερα ενώ δε δίστασε να συγκρίνει το store του με την υπηρεσία της Disney Plus και το αντίστοιχο αποκλειστικό περιεχόμενο που έχει, με στόχο φυσικά την αύξηση του μεριδίου αγοράς. Το 2019 η υπηρεσία συγκέντρωσε περί τα 608 εκ. δολάρια (ακαθάριστα έσοδα) από 108 εκ. εγγεγραμμένους χρήστες και ήταν παραπάνω από τις προσδοκίες της Epic για το έτος αυτό. Σημειώνεται ότι το Disney Plus έχει στόχο να πάρει μερίδιο αγοράς από υπηρεσίες on demand streaming όπως το Netflix ή το HBO.
Το 'φαινόμενο' των αποκλειστικών κυκλοφοριών θα συνεχιστεί και το 2020 για την Epic ενώ για να το κάνει αυτό θα χρειαστεί να πείσει κάποιους developers για τα θετικά της υπηρεσίας της έναντι του ανταγωνισμού με βασικότερο τα έσοδα που θα λαμβάνει η κάθε πλευρά, κάτι για το οποίο έχουμε μιλήσει και στο παρελθόν.
gaming, developers, 2020, Epic Games , Fortnite , revenue, Unreal Engine, Tim Sweeney , exclusive games