Assasin's Creed και DX10.1
Aφορμή για mini-review απέκτησαν οι συντάκτες του δικτυακού τόπου rage3D όταν μετά την απεγκατάσταση του SP1 των Windows Vista παρατήρησαν πτώση στη απόδοση της 3870Χ2 στο Assasin's Creed της Ubisoft. Επισημαίνωντας ορισμένα σημεία σε white-papers της ΑΜD για την βελτιωμένη απόδοση και ποιότητα σχετιζόμενα με AA κάνωντας χρήση DX10.1 στην σειρά ΗD 3800 και δεδομένου ότι το SP1 εισάγει το DX10.1 αναρωτήθηκαν αν πρόκειται για το πρώτο DX10.1 παιχνίδι?
Aφορμή για mini-review απέκτησαν οι συντάκτες του δικτυακού τόπου rage3D όταν μετά την απεγκατάσταση του SP1 των Windows Vista παρατήρησαν πτώση στη απόδοση της 3870Χ2 στο Assasin's Creed της Ubisoft. Επισημαίνωντας ορισμένα σημεία σε white-papers της ΑΜD για την βελτιωμένη απόδοση και ποιότητα σχετιζόμενα με AA κάνωντας χρήση DX10.1 στην σειρά ΗD 3800 και δεδομένου ότι το SP1 εισάγει το DX10.1 αναρωτήθηκαν αν πρόκειται για το πρώτο DX10.1 παιχνίδι?
Πέρα από τις μετρήσεις σε δύο περιπτώσεις, μία με εγκατεστημένο και μία χωρίς τη χρήση του SP1 με τις ελευταίες κάρτες της AMD, χρησιμοποίησαν και μία κάρτα προηγούμενης γενιάς, DX10 αποκλειστικά. Επομένως ενώ στις 3870 και 3870Χ2 παρατηρήθηκε αισθητή πτώση στο framerate της τάξης του 20%, η απόδοση της 2900ΧΤ ήταν ανεπηρέαστη από την ύπαρξη ή όχι του SP1 στα Vista Ultimate.
Eπιπλέον για να ελέγξουν τον αρχικό τους ισχυρισμό για ποιοτικότερα ΑΑ γραφικά πέρα από καλύτερο framerate του DX10.1 παρατήρησαν πως oι 3870X2 και 3870 απεικόνιζαν με τον ίδιο τρόπο μία σκηνή χωρίς τη χρήση του SP1 ενώ με το SP1 εγκατεστημένο η υλοποίηση του AA ήταν σαφέστατα καλύτερη.
Μετά από επικοινωνία με άνθρωπο της Ati-ΑΜD τους απαντήθηκε το εξής:
""Ubisoft are at the forefront of technology adoption, as showcased with the fantastic Assassinʼs Creed title. In this instance our developer relations team worked directly with the developer and found an area of code that could be executed more optimally under DX10.1 operation, thus benefiting the Ati Radeon HD 3000 Series.""
Γεγονός που μάλλον επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό τους και ίσως χαρακτηρίζει το Assasin's Creed ως το πρώτο παιχνίδι που κάνει χρήση DX10.1
Δυστυχώς η αντίδραση της Ubisoft ήταν η εξής:
"In addition to addressing reported glitches, the patch will remove support for DX10.1 in order to rework its implementation.
We donʼt have an exact date for the release of this patch but weʼre hard at work and hope to have further updates soon."
Πέρα από τις μετρήσεις σε δύο περιπτώσεις, μία με εγκατεστημένο και μία χωρίς τη χρήση του SP1 με τις ελευταίες κάρτες της AMD, χρησιμοποίησαν και μία κάρτα προηγούμενης γενιάς, DX10 αποκλειστικά. Επομένως ενώ στις 3870 και 3870Χ2 παρατηρήθηκε αισθητή πτώση στο framerate της τάξης του 20%, η απόδοση της 2900ΧΤ ήταν ανεπηρέαστη από την ύπαρξη ή όχι του SP1 στα Vista Ultimate.
Eπιπλέον για να ελέγξουν τον αρχικό τους ισχυρισμό για ποιοτικότερα ΑΑ γραφικά πέρα από καλύτερο framerate του DX10.1 παρατήρησαν πως oι 3870X2 και 3870 απεικόνιζαν με τον ίδιο τρόπο μία σκηνή χωρίς τη χρήση του SP1 ενώ με το SP1 εγκατεστημένο η υλοποίηση του AA ήταν σαφέστατα καλύτερη.
Μετά από επικοινωνία με άνθρωπο της Ati-ΑΜD τους απαντήθηκε το εξής:
""Ubisoft are at the forefront of technology adoption, as showcased with the fantastic Assassinʼs Creed title. In this instance our developer relations team worked directly with the developer and found an area of code that could be executed more optimally under DX10.1 operation, thus benefiting the Ati Radeon HD 3000 Series.""
Γεγονός που μάλλον επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό τους και ίσως χαρακτηρίζει το Assasin's Creed ως το πρώτο παιχνίδι που κάνει χρήση DX10.1
Δυστυχώς η αντίδραση της Ubisoft ήταν η εξής:
"In addition to addressing reported glitches, the patch will remove support for DX10.1 in order to rework its implementation.
We donʼt have an exact date for the release of this patch but weʼre hard at work and hope to have further updates soon."