Τhe Way Itʼs Meant To Be Played – σωτήρας της βιομηχανίας παιχνιδιών
Στην σημερινή πραγματικότητα οι τίτλοι παιχνιδιών έχουν κυρίως στόχο τη μαζική διάθεση στις παιχνιδομηχανές, XBOX 360 και PlayStation 3, και λιγότερο στη βιομηχανία των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Αυτό γίνεται για διάφορους λόγους, ένας από τους κυριότερους είναι πως η μετάβαση από την κονσόλα στην οθόνη του υπολογιστή προϋποθέτει την προσθήκη αρκετών γραφικών, καθώς και διαφόρων άλλων χαρακτηριστικών, ωστόσο με μειωμένα κέρδη για τις εταιρείες παραγωγής. Επιπλέον, οι διαφοροποιήσεις που εμφανίζονται εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την εταιρεία παραγωγής καρτών γραφικών που βοήθησε στην μετάβαση του τίτλου. Στην σημερινή πραγματικότητα οι τίτλοι παιχνιδιών έχουν κυρίως στόχο τη μαζική διάθεση στις παιχνιδομηχανές, XBOX 360 και PlayStation 3, και λιγότερο στη βιομηχανία των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Αυτό γίνεται για διάφορους λόγους, ένας από τους κυριότερους είναι πως η μετάβαση από την κονσόλα στην οθόνη του υπολογιστή προϋποθέτει την προσθήκη αρκετών γραφικών, καθώς και διαφόρων άλλων χαρακτηριστικών, ωστόσο με μειωμένα κέρδη για τις εταιρείες παραγωγής. Επιπλέον, οι διαφοροποιήσεις που εμφανίζονται εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την εταιρεία παραγωγής καρτών γραφικών που βοήθησε στην μετάβαση του τίτλου.
Η nVidia χρόνια τώρα χρησιμοποιεί την ονομασία “The Way Itʼs Meant To Be Played - TWIMTBP” σε κάθε παιχνίδι στο οποίο η ομάδα της βοηθάει να μεταβεί στα προσκήνια των υπολογιστών. Βέβαια, μέσα από αυτό διασφαλίζει την ολοένα και καλύτερη συμβατότητα και απόδοση με τις δικές της κάρτες γραφικών, πράγμα το οποίο έχει δημιουργήσει μια θύελλα σχολίων, τόσο από την AMD/ATi, όσο και από διάφορους χρήστες στα online forums. Σύμφωνα με την ομάδα της nVidia, που αποτελείται από 50 μέλη, ο λόγος που το κάνουν είναι για να διασώσουν τη βιομηχανία παιχνιδιών στους υπολογιστές, γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα συρρικνωνόταν τόσο πολύ που τελικά θα εξαφανιζόταν.
“Εάν δεν είχαμε κάνει με το παιχνίδι του Batman, για παράδειγμα, αυτό που θα είχαμε κάνει ήταν να συμβάλλουμε στην συνεχόμενη πτώση των παιχνιδιών για το PC. Ας είμαστε ειλικρινείς, οι παραγωγοί αγαπάνε τα παιχνίδια για το PC και αγαπάνε να παράγουν πάνω σε υπολογιστές, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι οι παιχνιδομηχανές είναι το κερασάκι στην τούρτα. Εκεί που βγαίνουν τα χρήματα, ” αναφέρει ο Ashu Rege, διευθυντής της ομάδας παραγωγής της nVidia. “Εάν δεν κάναμε όλη αυτή τη δουλειά μαζί με τους παραγωγούς για να τους βοηθήσουμε να βελτιώσουν τα παιχνίδια τους στην μετάβαση στους υπολογιστές, τα περισσότερα παιχνίδια θα ήταν απευθείας μετατροπές από το XBOX 360 και το PS3 χωρίς καθόλου διαφοροποιήσεις. Και επιπλέον προσθέστε πως οι υπολογιστές, για να είμαστε ειλικρινείς, είναι λιγάκι πιο απαιτητικά όσο αφορά τις απαιτήσεις ενός gamer, και ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι θα κάνουν την μετάβαση προς τις κονσόλες και θα σκοτώσουν το PC gaming.”
Σε ύστερη φάση ο Rege πρόσθεσε πως η ομάδα δεν πουλάει τη δουλειά της στους παραγωγούς, συνεπώς η nVidia δε βγάζει λεφτά από τη συγκεκριμένη κίνηση και σύμφωνα με τον Tony Tamasi, υπεύθυνο του περιεχομένου και της τεχνολογίας στην nVidia, “Είναι μια τεράστια επένδυση για την nVidia, δεν υπάρχει λόγος αμφιβολίας.” Σύμφωνα με εικασίες, το ποσό της επένδυσης ανέρχεται στα 50-100 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, κάτι που κανένας από τους ομιλητές δεν ήθελε να επιβεβαιώσει.
Πιστεύετε πραγματικά πως η nVidia δεν έχει πραγματικά οφέλη, έμμεσα ή άμεσα, από το “The Way Itʼs Meant To Be Played” και το κάνει μόνο για να βοηθήσει την βιομηχανία παιχνιδιών για τους υπολογιστές ή τελικά ο λόγος που το κάνει είναι και ο λόγος της ύπαρξης της;
Η nVidia χρόνια τώρα χρησιμοποιεί την ονομασία “The Way Itʼs Meant To Be Played - TWIMTBP” σε κάθε παιχνίδι στο οποίο η ομάδα της βοηθάει να μεταβεί στα προσκήνια των υπολογιστών. Βέβαια, μέσα από αυτό διασφαλίζει την ολοένα και καλύτερη συμβατότητα και απόδοση με τις δικές της κάρτες γραφικών, πράγμα το οποίο έχει δημιουργήσει μια θύελλα σχολίων, τόσο από την AMD/ATi, όσο και από διάφορους χρήστες στα online forums. Σύμφωνα με την ομάδα της nVidia, που αποτελείται από 50 μέλη, ο λόγος που το κάνουν είναι για να διασώσουν τη βιομηχανία παιχνιδιών στους υπολογιστές, γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα συρρικνωνόταν τόσο πολύ που τελικά θα εξαφανιζόταν.
“Εάν δεν είχαμε κάνει με το παιχνίδι του Batman, για παράδειγμα, αυτό που θα είχαμε κάνει ήταν να συμβάλλουμε στην συνεχόμενη πτώση των παιχνιδιών για το PC. Ας είμαστε ειλικρινείς, οι παραγωγοί αγαπάνε τα παιχνίδια για το PC και αγαπάνε να παράγουν πάνω σε υπολογιστές, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι οι παιχνιδομηχανές είναι το κερασάκι στην τούρτα. Εκεί που βγαίνουν τα χρήματα, ” αναφέρει ο Ashu Rege, διευθυντής της ομάδας παραγωγής της nVidia. “Εάν δεν κάναμε όλη αυτή τη δουλειά μαζί με τους παραγωγούς για να τους βοηθήσουμε να βελτιώσουν τα παιχνίδια τους στην μετάβαση στους υπολογιστές, τα περισσότερα παιχνίδια θα ήταν απευθείας μετατροπές από το XBOX 360 και το PS3 χωρίς καθόλου διαφοροποιήσεις. Και επιπλέον προσθέστε πως οι υπολογιστές, για να είμαστε ειλικρινείς, είναι λιγάκι πιο απαιτητικά όσο αφορά τις απαιτήσεις ενός gamer, και ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι θα κάνουν την μετάβαση προς τις κονσόλες και θα σκοτώσουν το PC gaming.”
Σε ύστερη φάση ο Rege πρόσθεσε πως η ομάδα δεν πουλάει τη δουλειά της στους παραγωγούς, συνεπώς η nVidia δε βγάζει λεφτά από τη συγκεκριμένη κίνηση και σύμφωνα με τον Tony Tamasi, υπεύθυνο του περιεχομένου και της τεχνολογίας στην nVidia, “Είναι μια τεράστια επένδυση για την nVidia, δεν υπάρχει λόγος αμφιβολίας.” Σύμφωνα με εικασίες, το ποσό της επένδυσης ανέρχεται στα 50-100 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, κάτι που κανένας από τους ομιλητές δεν ήθελε να επιβεβαιώσει.
Πιστεύετε πραγματικά πως η nVidia δεν έχει πραγματικά οφέλη, έμμεσα ή άμεσα, από το “The Way Itʼs Meant To Be Played” και το κάνει μόνο για να βοηθήσει την βιομηχανία παιχνιδιών για τους υπολογιστές ή τελικά ο λόγος που το κάνει είναι και ο λόγος της ύπαρξης της;