Στα $4.5 δισεκατομμύρια το ποσό που ξοδεύτηκε για gaming στην Αμερική

Σύμφωνα με διάφορα στατιστικά στοιχεία, υπολογίζεται ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν περίπου $4.5 δισεκατομμύρια σε video game hardware, downloadable περιεχόμενο και άλλα αξεσουάρ κατά την διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2011. Σαφώς στα στοιχεία αυτά αποτυπώνεται μια μικρή αύξηση, πιο συγκεκριμένα κατά 1% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι αλλά είναι μειωμένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους. Ας γίνουμε όμως πιο συγκεκριμένοι. Οι Gamers ξόδεψαν $1.4 δισεκατομμύριο σε φυσικά καταστήματα για την αγορά διάφορων κονσολών αλλά και κάθε είδους παιχνιδιών. Υπολογίζεται μάλιστα ότι άλλο $1.7 δισεκατομμύριο ξοδεύτηκε σε διάφορες συνδρομές, αλλά και για mobile games. Η ιστοσελίδα μάλιστα cnet.com επισημαίνει ότι η αιτία για την ύφεση που επικρατεί στο χώρο της βιομηχανία του παιχνιδιού, οφείλεται στην γενικότερη υποτονική ζήτηση για hardware αλλά και software. Σύμφωνα με διάφορα στατιστικά στοιχεία, υπολογίζεται ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν περίπου $4.5 δισεκατομμύρια σε video game hardware, downloadable περιεχόμενο και άλλα αξεσουάρ κατά την διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2011. Σαφώς στα στοιχεία αυτά αποτυπώνεται μια μικρή αύξηση, πιο συγκεκριμένα κατά 1% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι αλλά είναι μειωμένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους. Ας γίνουμε όμως πιο συγκεκριμένοι. Οι Gamers ξόδεψαν $1.4 δισεκατομμύριο σε φυσικά καταστήματα για την αγορά διάφορων κονσολών αλλά και κάθε είδους παιχνιδιών. Υπολογίζεται μάλιστα ότι άλλο $1.7 δισεκατομμύριο ξοδεύτηκε σε διάφορες συνδρομές, αλλά και για mobile games. Η ιστοσελίδα μάλιστα cnet.com επισημαίνει ότι η αιτία για την ύφεση που επικρατεί στο χώρο της βιομηχανία του παιχνιδιού, οφείλεται στην γενικότερη υποτονική ζήτηση για hardware αλλά και software.

Για παράδειγμα το Nintendo 3DS δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες της εταιρείας κατασκευής του όσον αφορά της πωλήσεις, σημειώνοντας μάλιστα πωλήσεις μόνο 110,000 μονάδων στην Αμερική το δεύτερο τρίμηνο. Ας υπενθυμίσουμε μάλιστα ότι τον Αύγουστο οι πωλήσεις παιχνιδιών έφτασα στο χαμηλότερο σημείο από τον Οκτώβριο του 2006.


Στα $4.5 δισεκατομμύρια το ποσό που ξοδεύτηκε για gaming στην Αμερική