Need for Speed The Run: Locked at 30FPS!

Σίγουρα θα έχετε ακουστά το Need for Speed: The Run, την συνέχεια της επιτυχημένης σειράς NFS από την Electronic Arts. Αν όχι, πριν διαβάσετε την υπόλοιπη είδηση καλό θα ήταν να γνωρίζετε ότι το The Run κυκλοφόρησε στις 18 Νοεμβρίου και θυμίζει έντονα το Most Wanted, χωρίς όμως να έχει ο χρήστης δυνατότητα Free Roaming. Η μηχανή γραφικών που χρησιμοποιήθηκε στο The Run ακούει στο όνομα Frostbite 2 - ναι καλά διαβάσατε. Το The Run βασίζεται στην game engine του BattleField 3, οι πωλήσεις του οποίου αυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό καθημερινά. Σίγουρα θα έχετε ακουστά το Need for Speed: The Run, την συνέχεια της επιτυχημένης σειράς NFS από την Electronic Arts. Αν όχι, πριν διαβάσετε την υπόλοιπη είδηση καλό θα ήταν να γνωρίζετε ότι το The Run κυκλοφόρησε στις 18 Νοεμβρίου και θυμίζει έντονα το Most Wanted, χωρίς όμως να έχει ο χρήστης δυνατότητα Free Roaming. Η μηχανή γραφικών που χρησιμοποιήθηκε στο The Run ακούει στο όνομα Frostbite 2 - ναι καλά διαβάσατε. Το The Run βασίζεται στην game engine του BattleField 3, οι πωλήσεις του οποίου αυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό καθημερινά.

Παρόλο όμως που το παιχνίδι εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα της ξεχωριστής αυτής μηχανής γραφικών, είναι "κλειδωμένο" στα 30FPS! Η μόδα των console ports δεν έχει σταματημό... Κρίμα γιατί ένα δυνατό X79 gaming rig με 3 ή 4 GTX 580 σε 3-/4-Way SLI θα μπορούσε να αποδώσει περισσότερα από 150FPS ακόμα και σε εξωπραγματικές αναλύσεις με ενεργοποιημένα AA/AF.

Αυτό είναι άραγε το μέλλον των PC Games; Θα εξακολουθούν να είναι καταδικασμένα σε κακογραμμένα console ports που δεν αξιοποιούν πλήρως το ακριβοπληρωμένο hardware;




Need for Speed The Run: Locked at 30FPS!