Dice: Ετοιμάζει τo Frostbite Game Engine για Smartphone
Οι δημιουργοί του Battlefield ετοιμάζουν ένα νέο project με σκοπό την μεταφορά Frostbite Game Engine στις κινητές πλατφόρμες. Οι δημιουργοί του Battlefield ετοιμάζουν ένα νέο project με σκοπό την μεταφορά Frostbite Game Engine στις κινητές πλατφόρμες.
To “Frostbite” είναι ένα Game Engine σύστημα, αναπτυγμένο από την EA Digital Illusions CE. Έκανε ντεμπούτο στην αγορά το 2008 με το version 1.0, όπου χρησιμοποιήθηκε στο Battlefield: Bad Company. Τα κύρια χαρακτηριστικά του ήταν ο HDR ήχος, που επέτρεπε τον διαχωρισμό των ήχων σε κύριους και εξωτερικούς και το Destruction 1.0, το οποίο έδινε την ελευθερία στον παίκτη να καταστρέψει στοιχεία του περιβάλλοντος, όπως τοίχους, κουτιά κ.ά. Η Dice καθιέρωσε το Frostbite στην σειρά Battlefield και πλέον το Battlefield 3 χρησιμοποιεί το FrostBite 2, το οποίο έχει πλήρη υποστήριξη του Dirext X 11 και των 64-bit επεξεργαστών, όπως επίσης το αναβαθμισμένο σύστημα, Destruction 3.0. Εκτός από τα Battlefield, το συγκεκριμένο Game Engine, χρησιμοποιείται και στους τίτλους Need for Speed: The Run, Medal Of Honor Warfighter και στο Command & Conquer: Generals 2, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Electronic Arts.
Η DICE έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της, την ύπαρξη ανοιχτής θέσης "Frostbite", οποίος θα έχει ως σκοπό να πάει το Fristobite στο “επόμενο επίπεδο”. Σύμφωνα με την περιγραφή της εργασίας, ο υποψήφιος προγραμματιστής θα πρέπει να έχει εμπειρία τουλάχιστον σε μία πλατφόρμα κινητής τηλεφωνίας (Ios ή Android).
Στις αρχές του χρόνου ο Patrick Soderlund, ο αρχηγός της ομάδας EA Games, είχε αποκαλύψει, πως αρχικά το Frostbite 2 είχε σχεδιαστεί για να υποστηρίζει “next-generation” παιχνίδια και ότι οι παίκτες του Battlefield 3 βλέπουν τα ελάχιστα των δυνατοτήτων του.
Αν νομίζετε πως τα “ελάχιστα” που βλέπεται τώρα δεν σας αρκούν, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να υπομονή γιατί το μέλλον φαίνεται άκρως ενδιαφέρον.
Παρακάτω μπορούμε να δούμε μία mini παρουσίαση των δυνατοτήτων του FrostBite Game Engine
To “Frostbite” είναι ένα Game Engine σύστημα, αναπτυγμένο από την EA Digital Illusions CE. Έκανε ντεμπούτο στην αγορά το 2008 με το version 1.0, όπου χρησιμοποιήθηκε στο Battlefield: Bad Company. Τα κύρια χαρακτηριστικά του ήταν ο HDR ήχος, που επέτρεπε τον διαχωρισμό των ήχων σε κύριους και εξωτερικούς και το Destruction 1.0, το οποίο έδινε την ελευθερία στον παίκτη να καταστρέψει στοιχεία του περιβάλλοντος, όπως τοίχους, κουτιά κ.ά. Η Dice καθιέρωσε το Frostbite στην σειρά Battlefield και πλέον το Battlefield 3 χρησιμοποιεί το FrostBite 2, το οποίο έχει πλήρη υποστήριξη του Dirext X 11 και των 64-bit επεξεργαστών, όπως επίσης το αναβαθμισμένο σύστημα, Destruction 3.0. Εκτός από τα Battlefield, το συγκεκριμένο Game Engine, χρησιμοποιείται και στους τίτλους Need for Speed: The Run, Medal Of Honor Warfighter και στο Command & Conquer: Generals 2, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Electronic Arts.
Η DICE έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της, την ύπαρξη ανοιχτής θέσης "Frostbite", οποίος θα έχει ως σκοπό να πάει το Fristobite στο “επόμενο επίπεδο”. Σύμφωνα με την περιγραφή της εργασίας, ο υποψήφιος προγραμματιστής θα πρέπει να έχει εμπειρία τουλάχιστον σε μία πλατφόρμα κινητής τηλεφωνίας (Ios ή Android).
Στις αρχές του χρόνου ο Patrick Soderlund, ο αρχηγός της ομάδας EA Games, είχε αποκαλύψει, πως αρχικά το Frostbite 2 είχε σχεδιαστεί για να υποστηρίζει “next-generation” παιχνίδια και ότι οι παίκτες του Battlefield 3 βλέπουν τα ελάχιστα των δυνατοτήτων του.
Αν νομίζετε πως τα “ελάχιστα” που βλέπεται τώρα δεν σας αρκούν, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να υπομονή γιατί το μέλλον φαίνεται άκρως ενδιαφέρον.
Παρακάτω μπορούμε να δούμε μία mini παρουσίαση των δυνατοτήτων του FrostBite Game Engine