Ingress: Το mobile παιχνίδι της Google παίζεται στους δρόμους
Πως θα ήταν ένα παιχνίδι να μην έχει όριο την οθόνη του κινητού; Αν τα στοιχεία για την συνέχεια του, ήταν κρυμμένα μέσα σε μία καφετέρια; Ίσως να έπαιζε ρόλο η ημέρα ή η ώρα που βρίσκεσαι σε ένα μέρος. Πως θα ήταν άμα το περιβάλλον που υπάρχει γύρω συμμετείχε στο παιχνίδι. Πως θα ήταν ένα παιχνίδι να μην έχει όριο την οθόνη του κινητού; Αν τα στοιχεία για την συνέχεια του, ήταν κρυμμένα μέσα σε μία καφετέρια; Ίσως να έπαιζε ρόλο η ημέρα ή η ώρα που βρίσκεσαι σε ένα μέρος. Πως θα ήταν άμα το περιβάλλον που υπάρχει γύρω συμμετείχε στο παιχνίδι.
Όλα αυτά είναι κάποια από τα στοιχεία που θα υπάρχουν στο νέο παιχνίδι της Google. Μία νέα gaming εμπειρία έρχεται στο προσκήνιο και έχει το όνομα “Ingress”. Οι παίκτες του Ingress χωρίζονται σε δύο ομάδες, τους Enlightened και τους Resistance. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να βρουν τα “XM”, τα οποία είναι διάσπαρτα μέσα στην πόλη. Τα XΜ είναι εικονικές πηγές ενέργειας, όπου οι μεν Enlightened τις αποδέχονται, οι δε Reistance όχι. “To Concept είναι κάτι σαν το World Of Warcraft όπου ο καθένας στον κόσμο παίζει το ίδιο παιχνίδι” είπε στις δηλώσεις του ο επικεφαλής της “Niantic Labs”, John Hanke.
Η Closed Beta μορφή είναι ήδη στα smartphones των τυχερών παικτών και το μόνο που μένει είναι να δούμε την ημερομηνία κυκλοφορίας. Μπορεί ακόμα να μην έχει κερδίσει το ενδιαφέρων πολλών χρηστών smartphone, αλλά οι εταιρίες έχουν αρχίσει να διεκδικούν την διαφημιστική τους θέση, με τη Zipcar και τη Jamba Juice να έχουν πάρει τον ρόλο τους μέσα στο Ingress. Περιμένοντας το παιχνίδι ας δούμε το trailer που έδωσε στην δημοσιότητα η Google.
Όλα αυτά είναι κάποια από τα στοιχεία που θα υπάρχουν στο νέο παιχνίδι της Google. Μία νέα gaming εμπειρία έρχεται στο προσκήνιο και έχει το όνομα “Ingress”. Οι παίκτες του Ingress χωρίζονται σε δύο ομάδες, τους Enlightened και τους Resistance. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να βρουν τα “XM”, τα οποία είναι διάσπαρτα μέσα στην πόλη. Τα XΜ είναι εικονικές πηγές ενέργειας, όπου οι μεν Enlightened τις αποδέχονται, οι δε Reistance όχι. “To Concept είναι κάτι σαν το World Of Warcraft όπου ο καθένας στον κόσμο παίζει το ίδιο παιχνίδι” είπε στις δηλώσεις του ο επικεφαλής της “Niantic Labs”, John Hanke.
Η Closed Beta μορφή είναι ήδη στα smartphones των τυχερών παικτών και το μόνο που μένει είναι να δούμε την ημερομηνία κυκλοφορίας. Μπορεί ακόμα να μην έχει κερδίσει το ενδιαφέρων πολλών χρηστών smartphone, αλλά οι εταιρίες έχουν αρχίσει να διεκδικούν την διαφημιστική τους θέση, με τη Zipcar και τη Jamba Juice να έχουν πάρει τον ρόλο τους μέσα στο Ingress. Περιμένοντας το παιχνίδι ας δούμε το trailer που έδωσε στην δημοσιότητα η Google.