Guild Wars 2: 3 εκατομμύρια πωλήσεις και σχέδια για το μέλλον
Μετά από μια μακροχρόνια αναμονή τον Αύγουστο του 2012 ήρθε επιτέλους κοντά μας το Guild Wars 2. Τώρα, Ιανουάριος του 2013 και το διάσημο MMORPG της Arenanet έχει πουλήσει πάνω από 3 εκατομμύρια αντίτυπα! Μετά από μια μακροχρόνια αναμονή τον Αύγουστο του 2012 ήρθε επιτέλους κοντά μας το Guild Wars 2. Τώρα, Ιανουάριος του 2013 και το διάσημο MMORPG της Arenanet έχει πουλήσει πάνω από 3 εκατομμύρια αντίτυπα!
Εκτός από την ευχάριστη αυτή ανακοίνωση οι developers αποκαλύπτουν και κάποια από τα μελλοντικά τους σχέδια. Στα σχέδια αυτά περιλαμβάνεται όχι μόνο επέκταση αλλά και ισορρόπηση του achievement system του Guild Wars 2. Οι παίχτες θα μπορούν να κερδίζουν βραβεία όπως high level gear όταν ολοκληρώνονται κάποιοι συγκεκριμένοι στόχοι. Αλλαγές θα γίνουν και στα Daily, τα οποία με την ολοκλήρωσή τους θα κατευθύνουν τον παίχτη σε συγκεκριμένες περιοχές του χάρτη. Θα προστεθούν ακόμα υποκατηγορίες, η επίτευξη των οποίων θα επιτρέπουν τους παίχτες να ολοκληρώνουν ένα daily, ενώ skins, medals μπορεί να είναι κάποια από τα βραβεία που θα δίνονται στους gamers. "Το σύστημα επιβράβευσης μας πρέπει να είναι συναρπαστικό και να περιλαμβάνει πράγματα που να θέλεις να κερδίσεις με τον καιρό, αλλά δεν θέλουμε να αναγκάσουμε τους παίχτες να πιέζονται για να κερδίζουν τα καινούρια gear tiers που προσθέτουμε κάθε 6 μήνες.", σύμφωνα με τον director Colin Johanson και συμπληρώνει: "Δεν θα δείτε άλλο tier ανάμεσα στο ascended kai το legendary μέσα στο 2013 για παράδειγμα." Εκτός όμως από το σύστημα των achievement, η ArenaNet σκοπεύει να προσθέσει περισσότερο υλικό που θα παροτρύνει τους παίχτες να σχηματίσουν guilds και να κάνουν αποστολές σαν ομάδα. Διορθώσεις θα υπάρξουν στο Wolrd-versus-World, ενώ αλλαγές θα γίνουν και στο κλασικό PvP με προσθήκη νέων στοιχείων όπως tournaments. Τέλος θα προστεθούν παγκόσμια leaderboards, θα βελτιωθεί η ασφάλεια ενάντια στους hackers και τα bots, θα προστεθούν τέλη για μεταφορά σε άλλο server αλλά και δυνατότητα guesting.
Εκτός από την ευχάριστη αυτή ανακοίνωση οι developers αποκαλύπτουν και κάποια από τα μελλοντικά τους σχέδια. Στα σχέδια αυτά περιλαμβάνεται όχι μόνο επέκταση αλλά και ισορρόπηση του achievement system του Guild Wars 2. Οι παίχτες θα μπορούν να κερδίζουν βραβεία όπως high level gear όταν ολοκληρώνονται κάποιοι συγκεκριμένοι στόχοι. Αλλαγές θα γίνουν και στα Daily, τα οποία με την ολοκλήρωσή τους θα κατευθύνουν τον παίχτη σε συγκεκριμένες περιοχές του χάρτη. Θα προστεθούν ακόμα υποκατηγορίες, η επίτευξη των οποίων θα επιτρέπουν τους παίχτες να ολοκληρώνουν ένα daily, ενώ skins, medals μπορεί να είναι κάποια από τα βραβεία που θα δίνονται στους gamers. "Το σύστημα επιβράβευσης μας πρέπει να είναι συναρπαστικό και να περιλαμβάνει πράγματα που να θέλεις να κερδίσεις με τον καιρό, αλλά δεν θέλουμε να αναγκάσουμε τους παίχτες να πιέζονται για να κερδίζουν τα καινούρια gear tiers που προσθέτουμε κάθε 6 μήνες.", σύμφωνα με τον director Colin Johanson και συμπληρώνει: "Δεν θα δείτε άλλο tier ανάμεσα στο ascended kai το legendary μέσα στο 2013 για παράδειγμα." Εκτός όμως από το σύστημα των achievement, η ArenaNet σκοπεύει να προσθέσει περισσότερο υλικό που θα παροτρύνει τους παίχτες να σχηματίσουν guilds και να κάνουν αποστολές σαν ομάδα. Διορθώσεις θα υπάρξουν στο Wolrd-versus-World, ενώ αλλαγές θα γίνουν και στο κλασικό PvP με προσθήκη νέων στοιχείων όπως tournaments. Τέλος θα προστεθούν παγκόσμια leaderboards, θα βελτιωθεί η ασφάλεια ενάντια στους hackers και τα bots, θα προστεθούν τέλη για μεταφορά σε άλλο server αλλά και δυνατότητα guesting.