The Evil Within: Το νέο project του Shinji Mikami από τη Bethesda
Η Bethesda άφησε πίσω το Skyrim για να προχωρήσει σε ένα νέο project. Ποιο είναι αυτό; Πολλοί ήθελαν τη θέση αυτή να συμπλήρωνε το Fallout 4, ίσως και το νέο Wolfwnstein. Μία άλλη πιθανότητα ήταν το Project Zwei, ένας horror τίτλος από το δημιουργό των Resident Evil. Η Bethesda άφησε πίσω το Skyrim για να προχωρήσει σε ένα νέο project. Ποιο είναι αυτό; Πολλοί ήθελαν τη θέση αυτή να συμπλήρωνε το Fallout 4, ίσως και το νέο Wolfwnstein. Μία άλλη πιθανότητα ήταν το Project Zwei, ένας horror τίτλος από το δημιουργό των Resident Evil.
Μερικές ώρες πριν την ανακοίνωση, η IGN αποκάλυψε ότι ο νέος τίτλος υπό ανάπτυξη ήταν το survival horror game του Shinji Mikami και στη συνέχεια παρουσίασε το debut trailer καθώς και το οριστικό όνομα του. The Evil Within, ή Psychobreak για την Ιαπωνία, είναι το όνομα του και σύμφωνα με την Bethesda είναι "η επιστροφή στο αυθεντικό survival horror" όπου οι παίχτες θα πρέπει να τα βγάλουν πέρα με περιορισμένα υλικά, όπως στο παλιό Resident Evil. Παγίδες θα έχουν σημαντικό ρόλο, καθώς θα βρίσκονται πρακτικά παντού, αλλά θα μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε και προς όφελος μας. Το περιβάλλον θα αλλάζει με τρόπο που θυμίζει Silent Hill, ανάλογα με τις επιλογές του παίχτη κάτι για το οποίο όμως δεν έχει δοθεί πλήρη εξήγηση. Όσο αφορά στην υπόθεση, το παιχνίδι μας βάζει στη θέση του detective Sebastian που φτάνει στη σκηνή ενός μαζικού φόνου όπου όμως τους περιμένει μια μυστηριώδης, πανίσχυρη δύναμη. Καθώς παρακολουθεί τους συναδέλφους του να αποδεκατίζονται ένας προς έναν, δέχεται επίθεση και χάνει τις αισθήσεις του. Όταν ξυπνάει βρίσκει τον εαυτό του σε ένα κόσμο γαμάτο τέρατα, στον οποίο πρέπει να επιβιώσει αν θέλει ξεφύγει και να ανακαλύψει τι κρύβεται πίσω από αυτή τη μυστηριώδη δύναμη.
Μερικές ώρες πριν την ανακοίνωση, η IGN αποκάλυψε ότι ο νέος τίτλος υπό ανάπτυξη ήταν το survival horror game του Shinji Mikami και στη συνέχεια παρουσίασε το debut trailer καθώς και το οριστικό όνομα του. The Evil Within, ή Psychobreak για την Ιαπωνία, είναι το όνομα του και σύμφωνα με την Bethesda είναι "η επιστροφή στο αυθεντικό survival horror" όπου οι παίχτες θα πρέπει να τα βγάλουν πέρα με περιορισμένα υλικά, όπως στο παλιό Resident Evil. Παγίδες θα έχουν σημαντικό ρόλο, καθώς θα βρίσκονται πρακτικά παντού, αλλά θα μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε και προς όφελος μας. Το περιβάλλον θα αλλάζει με τρόπο που θυμίζει Silent Hill, ανάλογα με τις επιλογές του παίχτη κάτι για το οποίο όμως δεν έχει δοθεί πλήρη εξήγηση. Όσο αφορά στην υπόθεση, το παιχνίδι μας βάζει στη θέση του detective Sebastian που φτάνει στη σκηνή ενός μαζικού φόνου όπου όμως τους περιμένει μια μυστηριώδης, πανίσχυρη δύναμη. Καθώς παρακολουθεί τους συναδέλφους του να αποδεκατίζονται ένας προς έναν, δέχεται επίθεση και χάνει τις αισθήσεις του. Όταν ξυπνάει βρίσκει τον εαυτό του σε ένα κόσμο γαμάτο τέρατα, στον οποίο πρέπει να επιβιώσει αν θέλει ξεφύγει και να ανακαλύψει τι κρύβεται πίσω από αυτή τη μυστηριώδη δύναμη.
Το The Evil within, αναπτύσσεται από το πάνω σε id Tech 5 engine από το studio του Shinji Mikami Tango Gameworks και πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014 για PC, Xbox 360, PS3, αλλά και τις next-gen κονσόλες.