Θα καθυστερήσει το Shadow of the Eternals

Ο πνευματικός διάδοχος του Eternal Darkness: Sanity's Requiem θα αργήσει να τελειοποιηθεί σύμφωνα με τη Precursor Games. Ο πνευματικός διάδοχος του Eternal Darkness: Sanity's Requiem θα αργήσει να τελειοποιηθεί σύμφωνα με τη Precursor Games.

Έπειτα από δύο αποτυχημένες καμπάνιες στο Kickstarter, η εταιρεία ανακοίνωσε τη περασμένη Παρασκευή ότι θα σταματήσει η παραγωγή του παιχνιδιού. Πιο συγκεκριμένα αυτά που ειπώθηκαν από τους υπεύθυνους ανάπτυξης του τίτλου:"Με βαριά καρδιά αποφασίσαμε να θέσουμε σε αναμονή το Shadow of the Eternals. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το τι καταφέραμε σαν γκρούπ αλλά και με το κοινό μας. Η κοινότητα μας εντυπωσίασε και ήταν ένας από τους λόγους που συνεχίσαμε τη παραγωγή του παιχνιδιού. Πολλοί από εμάς πρόκειται να κάνουμε διάλειμμα. Για αυτούς οι οποίοι δεν το γνωρίζουν, όλοι μας που δουλέψαμε πάνω σε αυτό το project, ήμασταν αυτοχρηματοδοτούμενοι 100% πάνω από έναν χρόνο για να μπορέσουμε να κάνουμε το Shadow of the Eternals πραγματικότητα. Αν και δεν είχαμε επιτυχία πάνω σε αυτό,καταφέραμε όμως να κάνουμε πολλούς φίλους και δε το μετανιώνουμε."

Το Shadow of the Eternals είχε ανακοινωθεί τον Μάϊο για PC και Wii U, όπου και τότε άρχισε η πρώτη καμπάνια στο Kickstarter. Ωστόσο, η προσπάθεια για την συγκέντρωση χρημάτων παρεμποδίστηκε από τις σχέσεις τους με τη Silicon Knights, καθώς επίσης με τον στόχο να βρίσκεται στα 1,5 εκατομμύρια δολάρια. Η Precursor εγκατέλειψε τη καμπάνια 2 εβδομάδες πριν τη λήξη της. Ύστερα, η εταιρεία έστειλε ξανά το παιχνίδι στο Kickstarter, τον Ιούλιο, με έναν πιο προσιτό στόχο στα 750.000$. Αντί για μια επεισοδιακή σειρά, κατέληξαν σε ένα παιχνίδι διάρκειας 8-10 ωρών. Ακόμη και με την συμμετοχή του voice actor David Hayter, γνωστός από το Metal Gear Solid, δεν ήταν αρκετό. Η καμπάνια κατάφερε να μαζέψει μόνο 323.000$ - ένα καλό ποσό, αλλά όχι επαρκής για το στόχο της εταιρείας. Τα forums θα παραμείνουν ανοιχτά και η Dev-Team θα τα επισκέπτεται συχνά. Παρόλα αυτά όμως, το project έχει σταματήσει.