Ubisoft: Τα 30fps ιδανικά για έναν action-adventure τίτλο
Σύμφωνα με τον level design director του Assassin's Creed Unity Nicolas Guérin, η πρόσφατη ανακοίνωση του στούντιο (ότι ο τίτλος θα τρέχει στα 30fps) ήταν εν μέρει μια στιλιστική επιλογή. Σύμφωνα με τον level design director του Assassin's Creed Unity Nicolas Guérin, η πρόσφατη ανακοίνωση του στούντιο (ότι ο τίτλος θα τρέχει στα 30fps) ήταν εν μέρει μια στιλιστική επιλογή.
«Για μεγάλο χρονικό διάστημα θέλαμε να πετύχουμε τα 60fps. Δεν νομίζω ότι ήταν καλή ιδέα, επειδή δεν είχαμε να κερδίσουμε κάτι από αυτό και δεν θα έμοιαζε ρεαλιστικό. Θα ήταν κάτι σαν την ταινία Hobbit, θα φαινόταν πολύ παράξενο», τόνισε αρχικά o developer.
Ο Guérin πρόσθεσε στη συνέχεια, πως και σε άλλα games ισχύει το ίδιο (όπως η σειρά Rachet and Clank), ενώ τα 30fps θα πρέπει -κάποια στιγμή- να είναι η standard επιλογή για τους developers, μιας και δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα και στην απόδοση της εικόνας. Από την άλλη, ο creative director του Assassin's Creed Unity Alex Amancio υποστηρίζει -ως ένα σημείο- την άποψή του Guérin, ωστόσο σημείωσε ότι υπάρχουν και άλλα είδη τίτλων όπου αξίζει να επιδιώξει κανείς τα 60fps, όπως είναι τα shooter games. Επίσης, τόνισε πως για το AC: Unity ο στόχος ήταν τα 30fps, μιας και έτσι δίνεται μία πιο κινηματογραφική αίσθηση, ενώ επιτρέπει στην ομάδα να ωθήσει την ποιότητα και την απόδοση του τίτλου στο μέγιστο.
«Για μεγάλο χρονικό διάστημα θέλαμε να πετύχουμε τα 60fps. Δεν νομίζω ότι ήταν καλή ιδέα, επειδή δεν είχαμε να κερδίσουμε κάτι από αυτό και δεν θα έμοιαζε ρεαλιστικό. Θα ήταν κάτι σαν την ταινία Hobbit, θα φαινόταν πολύ παράξενο», τόνισε αρχικά o developer.
Ο Guérin πρόσθεσε στη συνέχεια, πως και σε άλλα games ισχύει το ίδιο (όπως η σειρά Rachet and Clank), ενώ τα 30fps θα πρέπει -κάποια στιγμή- να είναι η standard επιλογή για τους developers, μιας και δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ποιότητα και στην απόδοση της εικόνας. Από την άλλη, ο creative director του Assassin's Creed Unity Alex Amancio υποστηρίζει -ως ένα σημείο- την άποψή του Guérin, ωστόσο σημείωσε ότι υπάρχουν και άλλα είδη τίτλων όπου αξίζει να επιδιώξει κανείς τα 60fps, όπως είναι τα shooter games. Επίσης, τόνισε πως για το AC: Unity ο στόχος ήταν τα 30fps, μιας και έτσι δίνεται μία πιο κινηματογραφική αίσθηση, ενώ επιτρέπει στην ομάδα να ωθήσει την ποιότητα και την απόδοση του τίτλου στο μέγιστο.