Digital Foundry: Δοκιμάζουμε το SteamVR στο HTC Vive

Το σύστημα εικονικής πραγματικότητας των Valve και HTC δεν είναι μόνο θέμα headset και ένταξης στον εικονικό κόσμο -που είναι εκπληκτική εμπειρία έτσι κι αλλιώς- αλλά και θέμα χώρου. Το σύστημα εικονικής πραγματικότητας των Valve και HTC δεν είναι μόνο θέμα headset και ένταξης στον εικονικό κόσμο -που είναι εκπληκτική εμπειρία έτσι κι αλλιώς- αλλά και θέμα χώρου.

Διακινδυνεύοντας την υπερβολή, μπορεί να πει κανείς ότι πρόκειται για τη δημιουργία, τρόπον τινά, της πρώτης γενιάς holodeck, και μάλιστα σε σημείο ώστε να κρύβεται και ελαφρά σπονδή προς το Star Trek: The Next Generation. Καθώς μετακινούμαστε στην ενεργή περιοχή, εμφανίζεται μπροστά στα μάτια μας το γνώριμο πλέγμα, ως σύνθεση vectors, ορίζοντας έτσι τα ασφαλή όρια του χώρου ώστε να μην βρούμε σε τοίχο στον πραγματικό κόσμο. Αυτή είναι η βασική διαφορά που χωρίζει την πρόταση της Valve από άλλα VR demos που δοκιμάσαμε στο GDC 2015: το demo software του SteamVR δημιουργεί εικονικό χώρο που επιτρέπει ένα βαθμό κινητικότητας στον παίκτη, για να περπατήσει και να εξερευνήσει.


Digital Foundry: Δοκιμάζουμε το SteamVR στο HTC Vive