Το χαρακτηριστικό NVIDIA Ansel στο The Witcher 3
Τώρα οι gamers θα μπορούν να τραβούν screenshots υψηλής ευκρίνειας από το αγαπημένο τους παιχνίδι, όμως οι απαιτήσεις του είναι αρκετά υψηλές. Τώρα οι gamers θα μπορούν να τραβούν screenshots υψηλής ευκρίνειας από το αγαπημένο τους παιχνίδι, όμως οι απαιτήσεις του είναι αρκετά υψηλές.
Μετά την αποκάλυψη των Pascal καρτών γραφικών ένα χαρακτηριστικό που σίγουρα εξέπληξε τους περισσότερους ήταν και το Ansel, η προσπάθεια της NVIDIA να προσφέρει υψηλής ανάλυσης screenshots από πολλούς AAA τίτλους με δυνατότητα 360 screenshot καλύπτοντας έτσι ένα μεγάλο εύρος της εκάστοτε σκηνής. Το Mirrorʼs Edge: Catalyst ήταν το πρώτο παιχνίδι που υποστήριζε το χαρακτηριστικό Ansel όμως το game δεν υποστήριζε Super Resolution, ένας σημαντικός παράγοντας που βοηθά στην αναπαράσταση περισσότερων δεδομένων σε ένα screenshot.
Με το The Witcher 3 δύναται η καταγραφή ενός screenshot τεραστίων διαστάσεων κάτι που όμως έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Συγκεκριμένα, για ένα screenshot με τη διπλή ανάλυση απαιτούνται περί τα 0.1 GB, ενώ όσο αυξάνουμε τη κλίμακα, τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις. Για παράδειγμα, το 10x 1080p απαιτεί περί 2.7GB ενώ 33 φορές η ίδια ανάλυση απαιτεί το δυσθεώρητο ποσό των 30.8GB. Ας μη ξεχνάμε πως αυτά αφορούν μόνο την ανάλυση των 1080p και αυξάνονται ανάλογα με οτιδήποτε μεγαλύτερο.
Το Tom's Hardware επισημαίνει πως το μεγαλύτερο screenshot που "σύρραψε" το Ansel περιλάμβανε 4,100 εικόνες των 1080p έκαστη οπότε έχουμε ήδη μια "εικόνα" για την λεπτομέρεια που έχει καταγράψει από το παιχνίδι. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο σε όλες τις GPUs από τη σειρά 600 και ύστερα.
Μετά την αποκάλυψη των Pascal καρτών γραφικών ένα χαρακτηριστικό που σίγουρα εξέπληξε τους περισσότερους ήταν και το Ansel, η προσπάθεια της NVIDIA να προσφέρει υψηλής ανάλυσης screenshots από πολλούς AAA τίτλους με δυνατότητα 360 screenshot καλύπτοντας έτσι ένα μεγάλο εύρος της εκάστοτε σκηνής. Το Mirrorʼs Edge: Catalyst ήταν το πρώτο παιχνίδι που υποστήριζε το χαρακτηριστικό Ansel όμως το game δεν υποστήριζε Super Resolution, ένας σημαντικός παράγοντας που βοηθά στην αναπαράσταση περισσότερων δεδομένων σε ένα screenshot.
Με το The Witcher 3 δύναται η καταγραφή ενός screenshot τεραστίων διαστάσεων κάτι που όμως έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Συγκεκριμένα, για ένα screenshot με τη διπλή ανάλυση απαιτούνται περί τα 0.1 GB, ενώ όσο αυξάνουμε τη κλίμακα, τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις. Για παράδειγμα, το 10x 1080p απαιτεί περί 2.7GB ενώ 33 φορές η ίδια ανάλυση απαιτεί το δυσθεώρητο ποσό των 30.8GB. Ας μη ξεχνάμε πως αυτά αφορούν μόνο την ανάλυση των 1080p και αυξάνονται ανάλογα με οτιδήποτε μεγαλύτερο.
Το Tom's Hardware επισημαίνει πως το μεγαλύτερο screenshot που "σύρραψε" το Ansel περιλάμβανε 4,100 εικόνες των 1080p έκαστη οπότε έχουμε ήδη μια "εικόνα" για την λεπτομέρεια που έχει καταγράψει από το παιχνίδι. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο σε όλες τις GPUs από τη σειρά 600 και ύστερα.