Πότε θα δούμε τους πρώτους VR ready AAA τίτλους;
Αναφορές για την εμφάνιση σχετικών τίτλων έχουν ήδη γίνονται ήδη στο διαδίκτυο και βασίζονται στους ολοένα και αυξανόμενους αριθμούς της αγοράς. Αναφορές για την εμφάνιση σχετικών τίτλων έχουν ήδη γίνονται ήδη στο διαδίκτυο και βασίζονται στους ολοένα και αυξανόμενους αριθμούς της αγοράς.
Η αγορά της εικονικής πραγματικότητας αναμένεται να φτάσει τα $70 δις μέχρι και το έτος 2020 κάτι που σημαίνει πως η άνθιση ίσως φέρει και τους πρώτους AAA τίτλους που θα έχουν σαν βάση το VR. Ο χώρος του PC είναι σίγουρα μια από τις πλατφόρμες όπου το VR έχει κάνει δυναμικό ξεκίνημα όμως με μικρό αριθμό συνολικών παιχνιδιών οι gamers χάνουν το ενδιαφέρον τους για τη τεχνολογία, αναλώνοντάς το στα σχετικά demos μεγάλων εταιριών.
Από την άλλη η εικονική πραγματικότητα αναμένεται να περάσει στο ίσως ίδιο χρονικό διάστημα και στις κονσόλες με τη Sony να θεωρείται από τις εταιρίες που είναι πανέτοιμες με το δικό της VR headset. Η Microsoft από την άλλη δεν έχει κάνει γνωστά τα σχέδιά της για το VR, όμως λέγεται πως το prject Scorpio θα υποστηρίζει εκτός της αναπαραγωγής 4K περιεχομένου και δυνατότητες VR.
Η αγορά αυτή τη στιγμή εκτιμάται στα ~7 δις δολάρια και μέσα σε ένα έτος αναμένεται να αγγίξει τα $10 δις. Από το 2018 μέχρι και το 2020 εκτός από τη κατακόρυφη αύξηση του software θα δούμε και σταδιακή αύξηση του Hardware που είναι η δεύτερη σημαντικότερη μεταβλητή στην εν λόγω αγορά. Έτσι μέχρι το εν λόγω έτος και εφόσον η άνθιση της αγοράς συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό, ενδέχεται να δούμε τα πρώτα AAA παιχνίδια που θα σχεδιάζονται αποκλειστικά με βάση τα VR headsets χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δε θα μπορούν να αναπαραχθούν και χωρίς τη συνοδεία κάποιας αντίστοιχης συσκευής.
Η αγορά της εικονικής πραγματικότητας αναμένεται να φτάσει τα $70 δις μέχρι και το έτος 2020 κάτι που σημαίνει πως η άνθιση ίσως φέρει και τους πρώτους AAA τίτλους που θα έχουν σαν βάση το VR. Ο χώρος του PC είναι σίγουρα μια από τις πλατφόρμες όπου το VR έχει κάνει δυναμικό ξεκίνημα όμως με μικρό αριθμό συνολικών παιχνιδιών οι gamers χάνουν το ενδιαφέρον τους για τη τεχνολογία, αναλώνοντάς το στα σχετικά demos μεγάλων εταιριών.
Από την άλλη η εικονική πραγματικότητα αναμένεται να περάσει στο ίσως ίδιο χρονικό διάστημα και στις κονσόλες με τη Sony να θεωρείται από τις εταιρίες που είναι πανέτοιμες με το δικό της VR headset. Η Microsoft από την άλλη δεν έχει κάνει γνωστά τα σχέδιά της για το VR, όμως λέγεται πως το prject Scorpio θα υποστηρίζει εκτός της αναπαραγωγής 4K περιεχομένου και δυνατότητες VR.
Η αγορά αυτή τη στιγμή εκτιμάται στα ~7 δις δολάρια και μέσα σε ένα έτος αναμένεται να αγγίξει τα $10 δις. Από το 2018 μέχρι και το 2020 εκτός από τη κατακόρυφη αύξηση του software θα δούμε και σταδιακή αύξηση του Hardware που είναι η δεύτερη σημαντικότερη μεταβλητή στην εν λόγω αγορά. Έτσι μέχρι το εν λόγω έτος και εφόσον η άνθιση της αγοράς συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό, ενδέχεται να δούμε τα πρώτα AAA παιχνίδια που θα σχεδιάζονται αποκλειστικά με βάση τα VR headsets χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δε θα μπορούν να αναπαραχθούν και χωρίς τη συνοδεία κάποιας αντίστοιχης συσκευής.