Το Trailer του Gears of War 4 - Smooth 1440p στο PC
Το παιχνίδι κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου και το ArsTechnica το δοκίμασε μεταφέροντας ορισμένα στοιχεία από το πως τρέχει και τι υποστηρίζει. Το παιχνίδι κυκλοφορεί στις 11 Οκτωβρίου και το ArsTechnica το δοκίμασε μεταφέροντας ορισμένα στοιχεία από το πως τρέχει και τι υποστηρίζει.
Σύμφωνα με το site το επερχόμενο shooter που πολλοί είχαν αγαπήσει από τις κονσόλες της Microsoft έρχεται στο PC. Το παιχνίδι θα υποστηρίζει πολλαπλές κάρτες γραφικών. Το ArsTechnica χρησιμοποίησε έναν υπολογιστή με έναν επεξεργαστή Core i7 με 32GB RAM και μια GTX 1080 και παρά το ισχυρό hardware δε κατάφερε καλό framerate σε ανάλυση 4K με τα settings στο "insane". Αντίθετα στην ανάλυση των 1440p το σύστημα έδειχνε ικανό να διατηρήσει το framerate στα 60 FPS.
Ο Technical Director Mike Raynor ανέφερε πως η ομάδα ανάπτυξης εκμεταλλεύεται το DirectX 12 API φέρνοντας έτσι επιπλέον επιδόσεις στη πλατφόρμα του PC έχοντας καλύτερο έλεγχο του hardware. Με τη χρήση αυτού του API το studio ανάπτυξης το rendering γίνεται με μεγαλύτερο παραλληλισμό και έτσι αξιοποιούνται καλύτερα όσο το δυνατόν περισσότεροι πυρήνες επεξεργασίας από τον κεντρικό επεξεργαστή.
In other news, αξίζει να αναφέρουμε πως η NVIDIA τρέχει ένα promotion στην Αγγλία στο οποίο με κάθε αγορά GTX 1070 και GTX 1080 αποκτάτε και ένα αντίγραφο του νέου Gears of War 4, μια προσφορά που διαρκεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με το site το επερχόμενο shooter που πολλοί είχαν αγαπήσει από τις κονσόλες της Microsoft έρχεται στο PC. Το παιχνίδι θα υποστηρίζει πολλαπλές κάρτες γραφικών. Το ArsTechnica χρησιμοποίησε έναν υπολογιστή με έναν επεξεργαστή Core i7 με 32GB RAM και μια GTX 1080 και παρά το ισχυρό hardware δε κατάφερε καλό framerate σε ανάλυση 4K με τα settings στο "insane". Αντίθετα στην ανάλυση των 1440p το σύστημα έδειχνε ικανό να διατηρήσει το framerate στα 60 FPS.
Ο Technical Director Mike Raynor ανέφερε πως η ομάδα ανάπτυξης εκμεταλλεύεται το DirectX 12 API φέρνοντας έτσι επιπλέον επιδόσεις στη πλατφόρμα του PC έχοντας καλύτερο έλεγχο του hardware. Με τη χρήση αυτού του API το studio ανάπτυξης το rendering γίνεται με μεγαλύτερο παραλληλισμό και έτσι αξιοποιούνται καλύτερα όσο το δυνατόν περισσότεροι πυρήνες επεξεργασίας από τον κεντρικό επεξεργαστή.
In other news, αξίζει να αναφέρουμε πως η NVIDIA τρέχει ένα promotion στην Αγγλία στο οποίο με κάθε αγορά GTX 1070 και GTX 1080 αποκτάτε και ένα αντίγραφο του νέου Gears of War 4, μια προσφορά που διαρκεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα.