Battlefield V: Μέχρι και 50% αυξάνονται οι 'RTX επιδόσεις'
Το φρέσκο patch για το παιχνίδι μαζί τους νέους drivers επιφέρουν μια αύξηση στις επιδόσεις της τάξης του 50% σε μερικές περιπτώσεις.
Το φετινό Battlefield V ίσως είναι ένα από το πιο καλοφτιαγμένα games ever με τη νέα RTX πλατφόρμα της NVIDIA να του προσφέρει αρκετές νέες δυνατότητες. Η προσαρμογή του developer (DICE) στη νέα πλατφόρμα φαίνεται πως δεν ήταν εύκολη υπόθεση και ο ένας μήνας καθυστέρησης στη κυκλοφορία του παιχνιδιού δεν ήταν αρκετός με αποτέλεσμα οι επιδόσεις του ray tracing σε αναλύσεις άνω των 1920x1080 pixels στην πρώτη ημέρα να είναι απογοητευτικές. Ωστόσο, η DICE είχε επισημάνει πως τα ray tracing features βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη καθώς ήξεραν πως το DirectX Raytracing δέχεται μεγάλες βελτιώσεις. Κάπως έτσι φαίνεται πως ήταν τα πράγματα και με την ανακοίνωση του τελευταίου patch Chapter 1: Overture η NVIDIA άφησε υποσχέσεις για αύξηση των επιδόσεων μέχρι και 50%. Το patch κυκλοφόρησε στις 4 Δεκεμβρίου και τα αποτελέσματα είναι πράγματι πολύ θετικά.
Σύμφωνα με το συνεχώς ανανεωμένο review του TechPowerUp οι επιδόσεις έχουν αυξηθεί κατά πολύ, με αποτέλεσμα το Battlefield V να μπορεί πλέον να τρέξει σε περισσότερα από 60FPS σε 1440p ανάλυση με Ultra settings και χρήση μιας RTX 2080 Ti ή οριακά πάνω από 60FPS με χρήση μιας RTX 2080 της NVIDIA. Με αυτά κατά νου, αξίζει να σημειώσουμε πως υπάρχει πιθανότητα να δούμε περαιτέρω βελτίωση με άλλο μελλοντικό patch.
Στα υπόλοιπα νέα του Battlefield V, η EA αποφάσισε να δώσει 50% έκπτωση στους veterans gamers μόλις δύο βδομάδες μετά την κυκλοφορία του. Έτσι, αν είστε κάτοχος των προηγούμενων Battlefield 1, Battlefield 4 ή Hardline, τότε μπορείτε να αποκτήσετε την Deluxe έκδοση του Battlefield V με έκπτωση 50% μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου. Μια κίνηση που αφενός δείχνει ότι το game δεν έχει πάει τόσο καλά στις πωλήσεις και αφετέρου έχει δυσαρεστήσει πολλούς fans οι οποίοι έσπευσαν να το προ-παραγγείλουν ή να το αγοράσουν στις πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας του.
nvidia, dice, ea games, patch, battlefield, ray tracing , rtx