Το NVIDIA DLSS έρχεται στο Battlefield V
Η DICE ανακοίνωσε πως δουλεύει σε ένα νέο patch για το παιχνίδι που θα φέρει το χαρακτηριστικό DLSS της NVIDIA.
Το εν λόγω χαρακτηριστικό βελτιώνει τις επιδόσεις πραγματοποιώντας deap learning του εκάστοτε καρέ χωρίς όμως να υποβαθμίζει τη ποιότητα της εικόνας, κάτι που όμως είδαμε να γίνεται με τα συμπληρωματικά RTX patches, όπου πρακτικά η DICE μείωσε τη ποιότητα της εικόνας για να επιτύχει υψηλότερες επιδόσεις σε RTX GPUs με το DXR ενεργοποιημένο. Όπως είχαμε δει και στην παρουσίαση της γενιάς RTX, η NVIDIA αξιοποιεί τον έξτρα Tensor πυρήνα για τη διαδικασία αυτή ενώ για την ώρα υποστήριξη υπάρχει σε αρκετούς τίτλους σε αντίθεση με το accelerated ray tracing της.
Ο Jaqub Ajmal, παραγωγός στην DICE δεν ανέφερε συγκεκριμένη ημερομηνία για τη κυκλοφορία του patch κάτι που σημαίνει ότι βρίσκεται ακόμη στη φάση της ανάπτυξης, όμως όλα δείχνουν ότι το feature θα έρθει σύντομα στο παιχνίδι. Υπενθυμίζεται ότι μέσα τον Μάρτιο αναμένεται και το battle royale mode της DICE για το game, το οποίο δεν είδαμε με την κυκλοφορία του base game τον Νοέμβριο - και σύμφωνα με την εταιρία είναι ένας από τους λόγους που το παιχνίδι σημείωσε χαμηλές πωλήσεις έναντι του ανταγωνισμού, αλλά και των προβλέψεων της DICE.
nvidia, dice, ray tracing , DLSS , RTX GPUs , deap learning