Τεχνολογία αλα DLSS 2.0 ετοιμάζει η Sony για το PlayStation
Η Sony κατοχύρωσε πρόσφατα μια νέα ευρεσιτεχνία, που λέγεται ότι παράγει παρόμοια αποτελέσματα με την DLSS τεχνική της NVIDIA.
Δυστυχώς, το πλήρες δίπλωμα ευρεσιτεχνίας υπάρχει μόνο στα ιαπωνικά, παρ' όλα αυτά υπάρχει μια αγγλική περίληψη στο Reddit που αναφέρει τα σημαντικότερα:
"An information processing device for acquiring a plurality of reference images obtained by imaging an object that is to be reproduced, acquiring a plurality of converted images obtained by enlarging or shrinking each of the plurality of reference images, executing machine learning using a plurality of images to be learned, as teaching data, that include the plurality of converted images, and generating pre-learned data that is used for generating a reproduction image that represents the appearance of the object."
Με το DLSS 2.0, η NVIDIA μας έχει ήδη δείξει τις δυνατότητες του deep learning για τη βελτίωση της ποιότητας εικόνας, χωρίς μεγάλες επιπτώσεις στο hardware, ιδίως στις RTX GPUs της εταιρίας.
Με τεχνολογίες όπως το Temporal upsampling, το checkerboard rendering και το DLSS 2.0 καταλαβαίνουμε ότι το μέλλον του gaming δεν είναι η "καθαρή" ανάλυση αλλά πρακτικά το upscaling (η τεχνητή αύξηση της ανάλυσης), χωρίς να απαιτούνται αρκετή πόροι από το σύστημα. Οι τεχνολογίες αυτές συνεχίζουν να βελτιώνονται, και σε λίγο καιρό θα είναι στο επίκεντρο της προσοχής.
Οι τεχνικές αναδημιουργίας του περιεχομένου επιτρέπουν στους developers να αυξήσουν την ποιότητα των παιχνιδιών τους κατά το upscaling, από αναλύσεις χαμηλότερες της native ανάλυσης, ενώ δε θα γίνονται εμφανείς "εκπτώσεις" στην ποιότητα της εικόνας, ένα αρκετά σημαντικό κομμάτι. Εάν οι τεχνικές αυτές γίνουν αρκετά αποτελεσματικές, οι παίκτες θα δυσκολευτούν να βρουν τη διαφορά μεταξύ των ανακατασκευασμένων εικόνων και των native εικόνων, κάτι που ήδη συμβαίνει και σήμερα, σε κάποιον βαθμό.
Εάν η Sony καταφέρει να εφαρμόσει αποτελεσματικά την τεχνολογία άμεσα, θα είναι ένα πλεονέκτημα για το PlayStation 5, επιτρέποντας σε περισσότερα παιχνίδια να στοχεύσουν σε 4K, υψηλότερα framerates ή και τα δύο.
Πηγή.
Βρείτε μας στα Social:
nvidia, sony, 2020, DLSS , technique, Temporal upsampling