Η AMD μας δείχνει το Ray Tracing σε DIRT 5 και Godfall
Η AMD συνεργάζεται ήδη με προγραμματιστές για να φέρει το ray tracing σε PC και κονσόλες. Πρόσφατα παρουσίασε το ray tracing στο Godfall και το DIRT 5.
Όπως θα δείτε παρακάτω στις συγκριτικές φωτογραφίες, τόσο στο DIRT 5 όσο και στο Godfall, το ray tracing χρησιμοποιείται για τη βελτίωση των σκιών προσφέροντας περισσότερο ρεαλισμό με λεπτομερείς αλλαγές. Η χρήση του ray tracing στο DIRT 5 φαίνεται να εφαρμόζεται στις σκιές των οχημάτων, προσφέροντας λεπτομέρειες στα γραφικά χωρίς να απαιτούνται αρκετοί πόροι.
Παρακάτω βλέπετε το ray tracing OFF - ON με αυτή τη σειρά:
Το Godfall, όπως προαναφέραμε, χρησιμοποιεί και αυτό το Ray Tracing για να βελτιώσει τις σκιές του παιχνιδιού, προσφέροντας αξιοσημείωτες αλλαγές στα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος του. Αυτές οι αλλαγές είναι πιο αισθητές στα φυτά που βρίσκονται μακριά, αν και σημεία της πανοπλίας του παίκτη εμφανίζουν επίσης διαφορές. Οι Ray Traced σκιές προσθέτουν επιπλέον βάθος στα γραφικά του Godfall, κάνοντας το να μοιάζει λιγότερο με παιχνίδι και περισσότερο με ταινία που χρησιμοποιεί CGI.
Codemasters, amd radeon, ray tracing , playstation 5, dirt 5
FeelsBadMan
Σίγουρα θα υστερεί αρχικά σε σχέση με την Nvidia, αλλά ευτυχώς δεν βρίσκονται δραματικά πίσω.
Προσωπικά δεν βρίσκω τα πλεονεκτήματα του ακόμα. Αλλα μπορώ να καταλάβω γιατί πολύ το θέλουν σαν feature.
stavros
Εμ, στα λέω εγώ, τα dirty είναι καλύτερα 😀