• Cooler Master MasterLiquid ML240R RGB Review

    Cooler Master MasterLiquid ML240R RGB Review

  • Corsair H115i PRO RGB, LL140 Fans & TX750M PSU Review

    Corsair H115i PRO RGB, LL140 Fans & TX750M PSU Review

  • Cooler Master MasterCase MC500M Review

    Cooler Master MasterCase MC500M Review

  • Raijintek ORCUS 240 Liquid CPU Cooler Review

    Raijintek ORCUS 240 Liquid CPU Cooler Review

  • GIGABYTE RX 580 Gaming Box eGPU Review

    GIGABYTE RX 580 Gaming Box eGPU Review

  •  Το πρώτο teaser των μελλοντικών GPU από την Intel

    Το πρώτο teaser των μελλοντικών GPU από την Intel

  •  Στα $649 φημολογείται η τιμή της NVIDIA RTX 2080

    Στα $649 φημολογείται η τιμή της NVIDIA RTX 2080

  •  NVIDIA Turing: Μια πρώτη ματιά στη νέα αρχιτεκτονική

    NVIDIA Turing: Μια πρώτη ματιά στη νέα αρχιτεκτονική

  •  MSI MEG X399 Creation: Νέα high end μητρική για Threadripper

    MSI MEG X399 Creation: Νέα high end μητρική για Threadripper

  • Chipset αποκλειστικά για Windows 7 θα λανσάρει η Intel

    Chipset αποκλειστικά για Windows 7 θα λανσάρει η Intel

  •  BIOS με support για τους Core 9000 Series φέρνει η GIGABYTE

    BIOS με support για τους Core 9000 Series φέρνει η GIGABYTE

  •  Η AMD ανακοίνωσε επίσημα τους νέους Ryzen Threadripper 2000

    Η AMD ανακοίνωσε επίσημα τους νέους Ryzen Threadripper 2000

  •  Soldered αναμένονται οι Core i7 9700K & i9 9900K

    Soldered αναμένονται οι Core i7 9700K & i9 9900K

  •  Στις 13 Αυγούστου ο Threadripper 2ης γενιάς!

    Στις 13 Αυγούστου ο Threadripper 2ης γενιάς!

  •  Featured Build: Intel EXPERTMOD

    Featured Build: Intel EXPERTMOD

  •  Featured Build: Black Tone

    Featured Build: Black Tone

  •  Featured Build: 780T Taichi

    Featured Build: 780T Taichi

Η ηλεκτροκίνητη Ferrari 308 GTS συνδέει το παρελθόν με το παρόν

Ένα διάσημο αυτοκίνητο των 80s μοντερνοποιείται με τη προσθήκη ηλεκτροκινητήρα 47-kWh και με μερικές ακόμα παρεμβάσεις έρχεται στο 2018!

Αν και είναι ένα αυτοκίνητο που γνωρίζουν λίγοι, οι λάτρεις της αυτοκίνησης θα έχουν ήδη έναν λόγο για να μάθουν τι έγινε στην Ferrari 308 GTS. Ο κάτοχος του αυτοκινήτου πραγματοποίησε ολική ανακατασκευή του οχήματος, αφαιρώντας τον V8 κινητήρα και τοποθετώντας στη θέση του τρεις HPEVS AC-51 ηλεκτροκινητήρες μαζί με μια μπαταρία μεγέθους 47-kWh.

Ο κάτοχος αναφέρει πως η τελική ταχύτητα του οχήματος φτάνει κοντά τα 300 χλμ σε ένα σασί που έχει υποστεί αρκετές αλλαγές ιδίως στο σύστημα της πέδησης, που είναι βασικό για την σωστή λειτουργία του. Αυτή είναι η μοναδική ηλεκτροκίνητη Ferrari 308 στον κόσμο, ενώ πηγές αναφέρουν πως η Ferrari δεν είχε σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο να μεταβεί στην ηλεκτροκίνηση, παρά το γεγονός πως αρκετά ακριβά αυτοκίνητά της όπως η LaFerrari είναι hybrid, έχοντας έναν δευτερεύον ηλεκτροκινητήρα που προσθέτει ιπποδύναμη στο σύνολό της.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

Farkadonitis

Members
2018-01-11T10:51:14Z

τωρα που φτηνενε το ρευμα θελω ενα μερισμα

X4K4

Members
2018-01-11T22:03:26Z

ντροπη......

cabdik

Members
2018-01-12T06:43:21Z

αν και δεν ειμαι κατα της ηλεκτροκινησης στα αυτοκινητα, πιστευω οτι καποιες αξιες πρεπει να διατηρουνται κλασικες, οπως πρωτοκατασκευαστηκαν..!!   το θεωρω ιεροσυλια, τετοιες μετατροπες, που καταστρεφουν την αρχικη εικονα (και φυσικα τον ηχο) ενος ιστορικου αυτοκινητου.  

στο κατω κατω ρε αδερφε, παρε ενα αλλο οποιοδηποτε αυτοκινητο και κανε μετατροπη..!!   να κανεις και τη δουλεια σου...!! 

 

 

Υ.Γ.   πολλοι απο εδω, πιστευω οτι παρακολουθουν και Formula 1.  να σας ρωτησω πως νιωσατε οταν πρωτοακουσατε τα "ηλεκτρικα" μοτερ των μονοθεσιων, μετα απο εκεινο τον εξωφρενικα υπεροχο ηχο που βγαζαν οι V12, αλλα ακομα και οι V8 .....????    

εγω παντως ξενερωσα.....!!!    ενιωσα οτι κατι εφυγε και λειπει απο τα μονοθεσια πια...!!!!   

ειναι κατι σαν να πηγαινεις σινεμα και να βλεπεις ταινια χωρις ηχο.................1111

Farkadonitis

Members
2018-01-12T08:12:36Z

τωρα το επιασε καλα το θεμα...βοβος κινηματογραφος

X4K4

Members
2018-01-12T14:26:05Z
7 hours ago, cabdik said:

αν και δεν ειμαι κατα της ηλεκτροκινησης στα αυτοκινητα, πιστευω οτι καποιες αξιες πρεπει να διατηρουνται κλασικες, οπως πρωτοκατασκευαστηκαν..!!   το θεωρω ιεροσυλια, τετοιες μετατροπες, που καταστρεφουν την αρχικη εικονα (και φυσικα τον ηχο) ενος ιστορικου αυτοκινητου.  

στο κατω κατω ρε αδερφε, παρε ενα αλλο οποιοδηποτε αυτοκινητο και κανε μετατροπη..!!   να κανεις και τη δουλεια σου...!! 

 

 

Υ.Γ.   πολλοι απο εδω, πιστευω οτι παρακολουθουν και Formula 1.  να σας ρωτησω πως νιωσατε οταν πρωτοακουσατε τα "ηλεκτρικα" μοτερ των μονοθεσιων, μετα απο εκεινο τον εξωφρενικα υπεροχο ηχο που βγαζαν οι V12, αλλα ακομα και οι V8 .....????    

εγω παντως ξενερωσα.....!!!    ενιωσα οτι κατι εφυγε και λειπει απο τα μονοθεσια πια...!!!!   

ειναι κατι σαν να πηγαινεις σινεμα και να βλεπεις ταινια χωρις ηχο.................1111

εγω σταματησα να το παρακολουθω απλα αμα παιζει στο κουτι το βλεπω......

6 hours ago, Dimitrios1971 said:

τωρα το επιασε καλα το θεμα...βοβος κινηματογραφος

το οτι εχει ηλεκτροκινητηρα δεν συνεπαγεται οτι ειναι και αθορυβο

stavros

Members
2018-01-12T14:35:16Z

Σε ηλεκτροκίνητα πιο πολύ ακούγονται τα ελαστικά.

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on