• AMD Ryzen Threadripper 2 & Cooler Master Wraith Ripper & ML360 Review

    AMD Ryzen Threadripper 2 & Cooler Master Wraith Ripper & ML360 Review

  • Intel 9th Gen CPU & GIGABYTE Z390 AORUS Motherboards Review

    Intel 9th Gen CPU & GIGABYTE Z390 AORUS Motherboards Review

  • MSI RTX 2080 GAMING X TRIO Review

    MSI RTX 2080 GAMING X TRIO Review

  • GIGABYTE GeForce RTX 2080 GAMING OC 8G Review

    GIGABYTE GeForce RTX 2080 GAMING OC 8G Review

  • MSI B450 Tomahawk & B360M Mortar Review

    MSI B450 Tomahawk & B360M Mortar Review

  •  Τη μικρότερη RTX GPU λανσάρει η MSI

    Τη μικρότερη RTX GPU λανσάρει η MSI

  •  NVIDIA RTX 2080 Ti - Πλέον και με Samsung μνήμες

    NVIDIA RTX 2080 Ti - Πλέον και με Samsung μνήμες

  •  XFX Radeon RX 590 Fatboy OC με clocks στα 1600MHz!

    XFX Radeon RX 590 Fatboy OC με clocks στα 1600MHz!

  •  Η Designare έρχεται στη νέα Z390 της GIGABYTE

    Η Designare έρχεται στη νέα Z390 της GIGABYTE

  •  X299 Workstation μητρική με άφθονες PCIe λανσάρει η GIGABYTE

    X299 Workstation μητρική με άφθονες PCIe λανσάρει η GIGABYTE

  •  GIGABYTE Z390 AORUS XTREME: High end με άφθονο RGB

    GIGABYTE Z390 AORUS XTREME: High end με άφθονο RGB

  •  Το μέλλον των αρχιτεκτονικών της θα παρουσιάσει σύντομα η Intel

    Το μέλλον των αρχιτεκτονικών της θα παρουσιάσει σύντομα η Intel

  •  Η Νέα γενιά EPYC Server CPU της AMD

    Η Νέα γενιά EPYC Server CPU της AMD

  •  Μεγάλο ενδιαφέρον πριν το 'Next Horizon' Event της AMD

    Μεγάλο ενδιαφέρον πριν το 'Next Horizon' Event της AMD

  •  Featured Build: BeQuiet 900 Build

    Featured Build: BeQuiet 900 Build

  •  Featured Build: HEXGEAR R80 The Force

    Featured Build: HEXGEAR R80 The Force

  •  Featured Build: Snake & Dragon

    Featured Build: Snake & Dragon

Η ηλεκτροκίνητη Ferrari 308 GTS συνδέει το παρελθόν με το παρόν

Ένα διάσημο αυτοκίνητο των 80s μοντερνοποιείται με τη προσθήκη ηλεκτροκινητήρα 47-kWh και με μερικές ακόμα παρεμβάσεις έρχεται στο 2018!

Αν και είναι ένα αυτοκίνητο που γνωρίζουν λίγοι, οι λάτρεις της αυτοκίνησης θα έχουν ήδη έναν λόγο για να μάθουν τι έγινε στην Ferrari 308 GTS. Ο κάτοχος του αυτοκινήτου πραγματοποίησε ολική ανακατασκευή του οχήματος, αφαιρώντας τον V8 κινητήρα και τοποθετώντας στη θέση του τρεις HPEVS AC-51 ηλεκτροκινητήρες μαζί με μια μπαταρία μεγέθους 47-kWh.

Ο κάτοχος αναφέρει πως η τελική ταχύτητα του οχήματος φτάνει κοντά τα 300 χλμ σε ένα σασί που έχει υποστεί αρκετές αλλαγές ιδίως στο σύστημα της πέδησης, που είναι βασικό για την σωστή λειτουργία του. Αυτή είναι η μοναδική ηλεκτροκίνητη Ferrari 308 στον κόσμο, ενώ πηγές αναφέρουν πως η Ferrari δεν είχε σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο να μεταβεί στην ηλεκτροκίνηση, παρά το γεγονός πως αρκετά ακριβά αυτοκίνητά της όπως η LaFerrari είναι hybrid, έχοντας έναν δευτερεύον ηλεκτροκινητήρα που προσθέτει ιπποδύναμη στο σύνολό της.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

Farkadonitis

Members
2018-01-11T10:51:14Z

τωρα που φτηνενε το ρευμα θελω ενα μερισμα

X4K4

Members
2018-01-11T22:03:26Z

ντροπη......

cabdik

Members
2018-01-12T06:43:21Z

αν και δεν ειμαι κατα της ηλεκτροκινησης στα αυτοκινητα, πιστευω οτι καποιες αξιες πρεπει να διατηρουνται κλασικες, οπως πρωτοκατασκευαστηκαν..!!   το θεωρω ιεροσυλια, τετοιες μετατροπες, που καταστρεφουν την αρχικη εικονα (και φυσικα τον ηχο) ενος ιστορικου αυτοκινητου.  

στο κατω κατω ρε αδερφε, παρε ενα αλλο οποιοδηποτε αυτοκινητο και κανε μετατροπη..!!   να κανεις και τη δουλεια σου...!! 

 

 

Υ.Γ.   πολλοι απο εδω, πιστευω οτι παρακολουθουν και Formula 1.  να σας ρωτησω πως νιωσατε οταν πρωτοακουσατε τα "ηλεκτρικα" μοτερ των μονοθεσιων, μετα απο εκεινο τον εξωφρενικα υπεροχο ηχο που βγαζαν οι V12, αλλα ακομα και οι V8 .....????    

εγω παντως ξενερωσα.....!!!    ενιωσα οτι κατι εφυγε και λειπει απο τα μονοθεσια πια...!!!!   

ειναι κατι σαν να πηγαινεις σινεμα και να βλεπεις ταινια χωρις ηχο.................1111

Farkadonitis

Members
2018-01-12T08:12:36Z

τωρα το επιασε καλα το θεμα...βοβος κινηματογραφος

X4K4

Members
2018-01-12T14:26:05Z
7 hours ago, cabdik said:

αν και δεν ειμαι κατα της ηλεκτροκινησης στα αυτοκινητα, πιστευω οτι καποιες αξιες πρεπει να διατηρουνται κλασικες, οπως πρωτοκατασκευαστηκαν..!!   το θεωρω ιεροσυλια, τετοιες μετατροπες, που καταστρεφουν την αρχικη εικονα (και φυσικα τον ηχο) ενος ιστορικου αυτοκινητου.  

στο κατω κατω ρε αδερφε, παρε ενα αλλο οποιοδηποτε αυτοκινητο και κανε μετατροπη..!!   να κανεις και τη δουλεια σου...!! 

 

 

Υ.Γ.   πολλοι απο εδω, πιστευω οτι παρακολουθουν και Formula 1.  να σας ρωτησω πως νιωσατε οταν πρωτοακουσατε τα "ηλεκτρικα" μοτερ των μονοθεσιων, μετα απο εκεινο τον εξωφρενικα υπεροχο ηχο που βγαζαν οι V12, αλλα ακομα και οι V8 .....????    

εγω παντως ξενερωσα.....!!!    ενιωσα οτι κατι εφυγε και λειπει απο τα μονοθεσια πια...!!!!   

ειναι κατι σαν να πηγαινεις σινεμα και να βλεπεις ταινια χωρις ηχο.................1111

εγω σταματησα να το παρακολουθω απλα αμα παιζει στο κουτι το βλεπω......

6 hours ago, Dimitrios1971 said:

τωρα το επιασε καλα το θεμα...βοβος κινηματογραφος

το οτι εχει ηλεκτροκινητηρα δεν συνεπαγεται οτι ειναι και αθορυβο

stavros

Members
2018-01-12T14:35:16Z

Σε ηλεκτροκίνητα πιο πολύ ακούγονται τα ελαστικά.

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on