• Cooler Master MasterCase MC500M Review

    Cooler Master MasterCase MC500M Review

  • Raijintek ORCUS 240 Liquid CPU Cooler Review

    Raijintek ORCUS 240 Liquid CPU Cooler Review

  • GIGABYTE RX 580 Gaming Box eGPU Review

    GIGABYTE RX 580 Gaming Box eGPU Review

  • GIGABYTE B360 & H370 AORUS Gaming 3 WIFI Review

    GIGABYTE B360 & H370 AORUS Gaming 3 WIFI Review

  • Cooler Master MA620P & MA621P CPU Coolers Review

    Cooler Master MA620P & MA621P CPU Coolers Review

  •  GDDR6 στις Volta based GeForce GPUs της NVIDIA

    GDDR6 στις Volta based GeForce GPUs της NVIDIA

  •  NVIDIA GTX 1050 τώρα και με 3GB μνήμη

    NVIDIA GTX 1050 τώρα και με 3GB μνήμη

  • Η νέα gaming καμπάνια της NVIDIA και η πτώση των τιμών

    Η νέα gaming καμπάνια της NVIDIA και η πτώση των τιμών

  •  Τα τελικά specs του Intel Z390 Chipset

    Τα τελικά specs του Intel Z390 Chipset

  •  Από τις πρώτες ITX X470 μητρικές της παρουσίασε η ASRock

    Από τις πρώτες ITX X470 μητρικές της παρουσίασε η ASRock

  •  Η Intel αναρτά πληροφορίες για το Z390 Chipset

    Η Intel αναρτά πληροφορίες για το Z390 Chipset

  •  Η AMD θέλει να ενώσει με Infinity Fabric CPUs και GPUs

    Η AMD θέλει να ενώσει με Infinity Fabric CPUs και GPUs

  • Ο 8-πύρηνος Coffee Lake CPU της Intel στο SiSoft Sandra

    Ο 8-πύρηνος Coffee Lake CPU της Intel στο SiSoft Sandra

  •  Η Intel ερευνά κι άλλες πιθανές τρύπες ασφαλείας

    Η Intel ερευνά κι άλλες πιθανές τρύπες ασφαλείας

  •  Featured Build: X99

    Featured Build: X99

  • Featured Build: Aurora Borealis by Snef Computer Design

    Featured Build: Aurora Borealis by Snef Computer Design

  •  Featured Build: Renovatio by Jogibaer

    Featured Build: Renovatio by Jogibaer

Η ηλεκτροκίνητη Ferrari 308 GTS συνδέει το παρελθόν με το παρόν

Ένα διάσημο αυτοκίνητο των 80s μοντερνοποιείται με τη προσθήκη ηλεκτροκινητήρα 47-kWh και με μερικές ακόμα παρεμβάσεις έρχεται στο 2018!

Αν και είναι ένα αυτοκίνητο που γνωρίζουν λίγοι, οι λάτρεις της αυτοκίνησης θα έχουν ήδη έναν λόγο για να μάθουν τι έγινε στην Ferrari 308 GTS. Ο κάτοχος του αυτοκινήτου πραγματοποίησε ολική ανακατασκευή του οχήματος, αφαιρώντας τον V8 κινητήρα και τοποθετώντας στη θέση του τρεις HPEVS AC-51 ηλεκτροκινητήρες μαζί με μια μπαταρία μεγέθους 47-kWh.

Ο κάτοχος αναφέρει πως η τελική ταχύτητα του οχήματος φτάνει κοντά τα 300 χλμ σε ένα σασί που έχει υποστεί αρκετές αλλαγές ιδίως στο σύστημα της πέδησης, που είναι βασικό για την σωστή λειτουργία του. Αυτή είναι η μοναδική ηλεκτροκίνητη Ferrari 308 στον κόσμο, ενώ πηγές αναφέρουν πως η Ferrari δεν είχε σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο να μεταβεί στην ηλεκτροκίνηση, παρά το γεγονός πως αρκετά ακριβά αυτοκίνητά της όπως η LaFerrari είναι hybrid, έχοντας έναν δευτερεύον ηλεκτροκινητήρα που προσθέτει ιπποδύναμη στο σύνολό της.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

Dimitrios1971

Members
2018-01-11T10:51:14Z

τωρα που φτηνενε το ρευμα θελω ενα μερισμα

X4K4

Members
2018-01-11T22:03:26Z

ντροπη......

cabdik

Members
2018-01-12T06:43:21Z

αν και δεν ειμαι κατα της ηλεκτροκινησης στα αυτοκινητα, πιστευω οτι καποιες αξιες πρεπει να διατηρουνται κλασικες, οπως πρωτοκατασκευαστηκαν..!!   το θεωρω ιεροσυλια, τετοιες μετατροπες, που καταστρεφουν την αρχικη εικονα (και φυσικα τον ηχο) ενος ιστορικου αυτοκινητου.  

στο κατω κατω ρε αδερφε, παρε ενα αλλο οποιοδηποτε αυτοκινητο και κανε μετατροπη..!!   να κανεις και τη δουλεια σου...!! 

 

 

Υ.Γ.   πολλοι απο εδω, πιστευω οτι παρακολουθουν και Formula 1.  να σας ρωτησω πως νιωσατε οταν πρωτοακουσατε τα "ηλεκτρικα" μοτερ των μονοθεσιων, μετα απο εκεινο τον εξωφρενικα υπεροχο ηχο που βγαζαν οι V12, αλλα ακομα και οι V8 .....????    

εγω παντως ξενερωσα.....!!!    ενιωσα οτι κατι εφυγε και λειπει απο τα μονοθεσια πια...!!!!   

ειναι κατι σαν να πηγαινεις σινεμα και να βλεπεις ταινια χωρις ηχο.................1111

Dimitrios1971

Members
2018-01-12T08:12:36Z

τωρα το επιασε καλα το θεμα...βοβος κινηματογραφος

X4K4

Members
2018-01-12T14:26:05Z
7 hours ago, cabdik said:

αν και δεν ειμαι κατα της ηλεκτροκινησης στα αυτοκινητα, πιστευω οτι καποιες αξιες πρεπει να διατηρουνται κλασικες, οπως πρωτοκατασκευαστηκαν..!!   το θεωρω ιεροσυλια, τετοιες μετατροπες, που καταστρεφουν την αρχικη εικονα (και φυσικα τον ηχο) ενος ιστορικου αυτοκινητου.  

στο κατω κατω ρε αδερφε, παρε ενα αλλο οποιοδηποτε αυτοκινητο και κανε μετατροπη..!!   να κανεις και τη δουλεια σου...!! 

 

 

Υ.Γ.   πολλοι απο εδω, πιστευω οτι παρακολουθουν και Formula 1.  να σας ρωτησω πως νιωσατε οταν πρωτοακουσατε τα "ηλεκτρικα" μοτερ των μονοθεσιων, μετα απο εκεινο τον εξωφρενικα υπεροχο ηχο που βγαζαν οι V12, αλλα ακομα και οι V8 .....????    

εγω παντως ξενερωσα.....!!!    ενιωσα οτι κατι εφυγε και λειπει απο τα μονοθεσια πια...!!!!   

ειναι κατι σαν να πηγαινεις σινεμα και να βλεπεις ταινια χωρις ηχο.................1111

εγω σταματησα να το παρακολουθω απλα αμα παιζει στο κουτι το βλεπω......

6 hours ago, Dimitrios1971 said:

τωρα το επιασε καλα το θεμα...βοβος κινηματογραφος

το οτι εχει ηλεκτροκινητηρα δεν συνεπαγεται οτι ειναι και αθορυβο

stavros

Members
2018-01-12T14:35:16Z

Σε ηλεκτροκίνητα πιο πολύ ακούγονται τα ελαστικά.

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on