• Deepcool Assassin II CPU Cooler Review

    Deepcool Assassin II CPU Cooler Review

  • Deepcool Dukase V2 Case Review + Giveaway

    Deepcool Dukase V2 Case Review + Giveaway

  • Deepcool Captain 240 EX Liquid Cooler Review

    Deepcool Captain 240 EX Liquid Cooler Review

  • Deepcool Multi Core X8 Notebook Cooler Review

    Deepcool Multi Core X8 Notebook Cooler Review

  • Cooler Master MasterAir Pro 3 & Pro 4 Review

    Cooler Master MasterAir Pro 3 & Pro 4 Review

  • Το Android Wear 2.0 της TAG Heuer σύντομα στην αγορά!

    Το Android Wear 2.0 της TAG Heuer σύντομα στην αγορά!

  • Ίσως δούμε Apple TV με 4K support φέτος!

    Ίσως δούμε Apple TV με 4K support φέτος!

  • Intel Cyclone 10 FPGA για συσκευές IoT

    Intel Cyclone 10 FPGA για συσκευές IoT

  • Guide: ASUS Z170 Overclocking

    Guide: ASUS Z170 Overclocking

  • Guide: ASUS Z170 BIOS Walkthrough

    Guide: ASUS Z170 BIOS Walkthrough

  • Guide: ASRock Z170 Overclocking

    Guide: ASRock Z170 Overclocking

  • Guide: ASRock Z170 BIOS Walkthrough

    Guide: ASRock Z170 BIOS Walkthrough

  • Editorial: Εισαγωγή στο Overclocking

    Editorial: Εισαγωγή στο Overclocking

  • Featured Build: LaFerrari

    Featured Build: LaFerrari

  • Featured Build: Fractal Design Define S - AEF

    Featured Build: Fractal Design Define S - AEF

  • Featured Build: In Win 805 MSI Edition

    Featured Build: In Win 805 MSI Edition

  • Η μητρική MSI X370 Gaming Pro Carbon σύντομα στην αγορά!

    Η μητρική MSI X370 Gaming Pro Carbon σύντομα στην αγορά!

  • Το πρώτο Gameplay video του Mass Effect: Andromeda!

    Το πρώτο Gameplay video του Mass Effect: Andromeda!

  • Το Android Wear 2.0 της TAG Heuer σύντομα στην αγορά!

    Το Android Wear 2.0 της TAG Heuer σύντομα στην αγορά!

Η Intel θα αφήσει πίσω της τους Core CPUs - Νέα γενιά το 2019!

Ο κλοιός σφίγγει γύρω από την Intel και η εταιρία ήδη ετοιμάζει σύμφωνα με φήμες τη νέα γενιά x86 αρχιτεκτονικής για μετά το 2019!

Μέσω του Bitsandchips.it γίνονται γνωστά μερικά ενδιαφέροντα σχέδια που ενδεχομένως πραγματοποιεί η Intel για το μέλλον. Συγκεκριμένα η γενιά επεξεργαστών Core θα βάλει και τα τελευταία της.. "ένσημα" μέχρι το 2019 όπου η Intel θα φρεσκάρει το εν λόγω κομμάτι της αγοράς που βρίσκεται μαζί μας από το 2008! Η κίνηση του "νέου ξεκινήματος" μοιάζει αρκετά με αυτό της αρχιτεκτονικής Zen που αναμένεται από την AMD, όπως δηλώνει το TweakTown.

Η "ανανέωση" ενδέχεται να προκαλέσει προβλήματα με τη συμβατότητα με παλιότερο λογισμικό, όπως τα Windows 7 τα οποία σύμφωνα με τα στατιστικά θα βρίσκονται ακόμη σε χρήση σε πλήθος PC μέχρι εκείνη τη περίοδο. Με την AMD να αποτελεί τον βασικότερο ανταγωνιστή της στην αγορά των desktop και φορητών υπολογιστών, η Intel θα πρέπει να προσαρμόσει ανάλογα τη στρατηγική της και για τους next gen Zen CPUs του άμεσου μέλλοντος.

 

 

Πηγή.

venisk

Members
2016-12-27T10:02:15Z

Ποιο 2019...κάτσε να βγάλουμε το 2016 γιατί πάει πολύ καλά!! :hehe:

billpeppas

Members
2016-12-27T10:18:23Z

Αυτές οι ηλίθιες φήμες περί CPU που θα έχει προβλήματα... συμβατότητας με παλιότερα λογισμικά είναι τρομερό ανέκδοτο.

jax7480

Reviewer
2016-12-27T10:46:28Z

Μα είναι η Μικρομαλακη που δεν επιτρέπει τη συμβατότητα. Το ίδιο θα συμβεί με τους Kaby Lake εκτός αν αλλάξει κάτι μέχρι την κυκλοφορία τους. 

sofos1990

Members
2016-12-27T11:35:12Z

Οι Kabylake υποστηρίζουν από Windows 8 και πάνω. 

Η Intel δεν έχει καν drivers για 7. Στα 7 τα USBs δεν δουλεύουν κανονικά ούτε για το ποντίκι...

jax7480

Reviewer
2016-12-27T11:45:13Z

Εγώ νόμιζα από 8.1 και πάνω. 

billpeppas

Members
2016-12-27T12:51:02Z

Βασικά έχουν μπλέξει οι μαρκετίστες στα ύδατα των μηχανικών και διατυπώνουνε εντελώς λάθος το κάθε τι.

"Δεν θα υποστηρίζονται τα Windows 7"... δηλαδή τι ?
Έχουν τα Windows 7 χρήση συγκεκριμένων εντολών x86 που πετάξαν από την CPU και δεν χρησιμοποιούνται στα 10αρια ?

Το ότι δεν υπάρχει ( βασικά δεν θέλουνε να "γράψουνε" ) driver για τov USB controller ή για το TPM για 7αρια σημαίνει ότι ο... επεξεργαστής δεν υποστηρίζει Windows XP ? :D

 

Βαφτίσανε τον πούστικο τρόπο πίεσης να μεταβούν όλοι σε 10αρια "ασυμβατότητα hardware".

Όχι κύριοι, μας δουλεύετε ψιλό γαζί, και νομίζετε ότι το χάφτουμε κιόλας.
Αν γουστάρουμε γράφουμε driver USB 4.0 και για Windows 3.1 άμα λάχει.

Trabakoulas

Members
2016-12-27T12:52:40Z

Σφίγγει ο κλοιός για την Intel?  :hehe: 

Μου θυμίζει το ανέκδοτο με το μυρμήγκι που πάει να πνίξει τον ελέφαντα ενα πράγμα. :hehe:

 

venisk

Members
2016-12-27T12:53:09Z

Like για όσους είχαν γεννηθεί πριν βγουν τα 3.1!!!

stavros

Members
2016-12-27T13:00:43Z
30 minutes ago, venisk said:

Like για όσους είχαν γεννηθεί πριν βγουν τα 3.1!!!

Win 3.11: Τα πρώτα win που δούλεψα επαγγελματικά στο γραφείο (1998).

venisk

Members
2016-12-27T13:22:00Z

To 1998 έπαιζα commandos σε έναν p2 250mhz..το 1998 o @GreeKpHantom δεν ήταν καν ιδέα :hehe:

 

Aten-Ra

Members
2016-12-27T15:29:34Z
2 hours ago, venisk said:

Like για όσους είχαν γεννηθεί πριν βγουν τα 3.1!!!

Τι μου θύμησες τώρα,

Glasgow Scotland 1994, Packard Bell 486 DX-2 66MHz με DOS 6.0, WIndows 3.11 και σουίτα Lotus smart suite, να παίζω Detroit και να χαλάω μετά 300 λίρες για αναβάθμιση από 4ΜΒ σε 8ΜΒ μνήμη,  σε CD-Rom 2x και σε Sound Blaster κάρτα ήχου για να μπορέσω να παίξω το έπος Wing Commander III  : Hart of the Tiger.

sofos1990

Members
2016-12-28T00:39:43Z

@billpeppas περιμένω να μου δώσεις έναν driver για τα USB στα Windows 7 να μην πρέπει να αγοράσω PS2 mouse ή external usb card :hehe:

jax7480

Reviewer
2016-12-28T07:09:45Z

Μα αν κάνεις infuse τους drivers στο ISO δεν παίζουν;

Astalavista

Administrator
2016-12-28T11:15:46Z

Απλά δεν μπήκαν καν στην διαδικασία να γράψουν drivers; Θα αρχίσουμε τις μαστοριές με το inf?

cabdik

Members
2016-12-28T11:45:42Z
22 hours ago, venisk said:

Like για όσους είχαν γεννηθεί πριν βγουν τα 3.1!!!

και για οσους εχουν γεννηθει πριν ιδρυθει η Microsoft............???

venisk

Members
2016-12-28T12:22:21Z

 

Quote

και για οσους εχουν γεννηθει πριν ιδρυθει η Microsoft............???

Θα ανοίξουμε μουσείο για σας σύντομα :hehe:

STORM1978

HWBoxed Overclocker
2016-12-28T18:23:15Z
6 hours ago, cabdik said:

και για οσους εχουν γεννηθει πριν ιδρυθει η Microsoft............???

3 χρόνια μετά γεννήθηκα αλλά τα 3.1, 3.11 WFW, DOS 6.0 και τα λοιπά τα έζησα... Μουσεία θα χρειαστούν για εμάς venisk. :hehe::hehe::hehe:

GreeKpHantom

HWBoxed Overclocker
2016-12-28T20:26:21Z