Το σύστημα εικονικής πραγματικότητας των Valve και HTC δεν είναι μόνο θέμα headset και ένταξης στον εικονικό κόσμο -που είναι εκπληκτική εμπειρία έτσι κι αλλιώς- αλλά και θέμα χώρου.
Ο επικεφαλής του τομέα Xbox Phil Spencer επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια του GDC 2015 ότι θα υλοποιηθεί η υποστήριξη για Cross-Buy μεταξύ Xbox One και Windows 10, ενώ ταυτόχρονα αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το επερχόμενο DirectX 12.
H Electronic Arts υποδέχθηκε τον Μάρτιο με «τσεκουρώματα», κλείνοντας την Maxis Emeryville, το κύριο studio της «οικογένειας» Maxis που ουσιαστικά ανέπτυξε (και στήριξε) τα SimCity, Spore, The Sims και άλλα.
Η Sony αποκάλυψε στο πλαίσιο του Game Developers Conference πως έχει προχωρήσει σε μία σειρά αισθητικών και τεχνικών αλλαγών στο VR Headset του PS4, το Project Morpheus.