Στα $4.5 δισεκατομμύρια το ποσό που ξοδεύτηκε για gaming στην Αμερική

Σύμφωνα με διάφορα στατιστικά στοιχεία, υπολογίζεται ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν περίπου $4.5 δισεκατομμύρια σε video game hardware, downloadable περιεχόμενο και άλλα αξεσουάρ κατά την διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2011. Σαφώς στα στοιχεία αυτά αποτυπώνεται μια μικρή αύξηση, πιο συγκεκριμένα κατά 1% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι αλλά είναι μειωμένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους. Ας γίνουμε όμως πιο συγκεκριμένοι. Οι Gamers ξόδεψαν $1.4 δισεκατομμύριο σε φυσικά καταστήματα για την αγορά διάφορων κονσολών αλλά και κάθε είδους παιχνιδιών. Υπολογίζεται μάλιστα ότι άλλο $1.7 δισεκατομμύριο ξοδεύτηκε σε διάφορες συνδρομές, αλλά και για mobile games. Η ιστοσελίδα μάλιστα cnet.com επισημαίνει ότι η αιτία για την ύφεση που επικρατεί στο χώρο της βιομηχανία του παιχνιδιού, οφείλεται στην γενικότερη υποτονική ζήτηση για hardware αλλά και software.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

"Stress Ops": Το πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης παιχνιδιών στην Ευρώπη!

Η AMD σε συνεργασία με το Media Culture Center της Δρέσδης (DMCC) παρουσιάζει το "Stress Ops", το νέο παιχνίδι που αναπτύχθηκε στη Δρέσδη της Γερμανίας, στο πλαίσιο του προγράμματος AMD Changing the Game. Η επίσημη παρουσίαση του παιχνιδιού στο κοινό θα πραγματοποιηθεί σε κεντρικό κινηματογράφο της Δρέσδης με την παρουσία των δημιουργών του, – μαθητές της περιοχής – εκπαιδευτικούς και αξιωματούχους της πόλης. Το έργο αναπτύχθηκε από 27 αγόρια και κορίτσια, ηλικίας 14 – 18 ετών, αποτελεί μία πρωτοποριακή ενέργεια του είδους σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και αποδεικνύει την αφοσίωση της AMD, ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης, στις περιοχές που δραστηριοποιείται. Το πρόγραμμα "AMD Changing the Game" έχει σχεδιαστεί με στόχο να εμπνέει τους νέους ανά τον κόσμο να προσδίδουν στο ηλεκτρονικό παιχνίδι νέες διαστάσεις πέρα από την ψυχαγωγία, μέσω της διδασκαλίας πώς να δημιουργούν βιντεοπαιχνίδια με πλούσιο κοινωνικό περιεχόμενο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ζynga: Ανακοινώνει μειωμένα έσοδα για το τελευταίο τρίμηνο

Η Zynga, εταιρεία γνωστή στο χώρο του facebook για τα δημοφιλή παιχνίδια, ανακοίνωσε αυτές τις μέρες μειωμένα έσοδα για το τρίμηνο που τελείωσε στις 30 Ιουνίου. Συγκεκριμένα οι απώλειες ανέρχονται στα $1.3 εκατομμύρια, έσοδα μειωμένα κατά 95% σε σχέση με έσοδά της πέρυσι την ίδια χρονική περίοδο. Συνολικά τα έσοδά της ανήλθαν στα $279.1 εκατομμύρια για το τρίμηνο. Δυστυχώς αρνητικό κλίμα διαμορφώθηκε και όσον αφορά τους χρήστες των διάφορων παιχνιδιών, όπως Cityville, Farmville που και αυτοί σημείωσαν μείωση. Η ίδια εταιρεία θεωρεί αιτία αυτής της μείωσης αλλά και του γενικότερου αρνητικού κλίματος το γεγονός ότι δεν παρουσίασε νέα παιχνίδια στο πρώτο μισό του 2011.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Blizzard: To Diablo III αναμένεται το 2012

Η Blizzard Entertainment, αρκετά γνωστή εταιρεία στο χώρο της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών ανακοίνωσε ότι το Diablo III δεν θα το δούμε να φτάνει στα ράφια των καταστημάτων πριν από το 2012 χάνοντας έτσι την προσοδοφόρα περίοδο των διακοπών αλλά παράλληλα κάνοντας και τους απαιτητικούς gamers να περιμένουν ακόμη περισσότερο για το πολυαναμενόμενο παιχνίδι. Όπως ισχυρίζεται η ίδια η εταιρεία, το testing βρίσκεται σε αρκετά καλή φάση και ότι ο χρόνος που εξοικονομήθηκε από την καθυστέρηση παρουσίασής του θα χρησιμοποιηθεί για να επεκταθεί η beta περίοδο αλλά και να προστεθούν περισσότεροι testers. Με κάθε νέο παιχνίδι που ετοιμάζουμε, η πρόκληση για εμάς είναι να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Εντούτοις, δεν έχουμε διαθέσει τόσα χρόνια πάνω στο Diablo III έτσι ώστε να παρουσιάσουμε ένα παιχνίδι που είναι σχεδόν έτοιμο, δήλωσε ο Mike Morhaime, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Blizzard Entertainment.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Sims Social: Φτάνει τους 50 εκατομμύρια χρήστες στο facebook

H γνωστή εταιρεία κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών, η Electronic Arts ανακοίνωσε ότι το Sims Social ένα παιχνίδι της σειράς "Sim" ξεπέρασε τους 50 εκατομμύρια players στο Facebook αν και παρουσιάστηκε πριν από μερικές εβδομάδες στα τέλη Αυγούστου. Συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή αριθμεί 51 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες κάνοντάς το, το δεύτερο πιο δημοφιλές παιχνίδι που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης. Πρώτο σε αριθμό χρηστών έρχεται το Cityville της Zynga. Το Sims Social είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής που αντιμετωπίζει η Zynga στο χώρο των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Άλλα παιχνίδια, όπως τα Empires, Allies και Farmville παραμένουν αρκετά δημοφιλή ενώ συνεχώς νέα παιχνίδια εμφανίζονται αυξάνοντας τα έσοδα των εταιρειών κατασκευής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ