H Crytek δε θα βγάλει πλέον κανέναν PC-Exclusive τίτλο στο μέλλον

Το περιοδικό PC Play, στην αγγλική του έκδοση, έβγαλε μια συνέντευξη που έκανε με τον πρόεδρο του γερμανικού Studio ανάπτυξης παιχνιδιών, τη γνωστή σε όλους μας Crytek, παραγωγό του φημισμένου Crysis. Ο Cevat Yerli λοιπόν, συζήτησε για τις επιτυχίες και τις αποτυχίες του Crysis αλλά κυρίως, για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη βιομηχανία του PC Gaming.
Το περιοδικό PC Play, στην αγγλική του έκδοση, έβγαλε μια συνέντευξη που έκανε με τον πρόεδρο του γερμανικού Studio ανάπτυξης παιχνιδιών, τη γνωστή σε όλους μας Crytek, παραγωγό του φημισμένου Crysis. Ο Cevat Yerli λοιπόν, συζήτησε για τις επιτυχίες και τις αποτυχίες του Crysis αλλά κυρίως, για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη βιομηχανία του PC Gaming.

Ο κύριος Yerli ρωτήθηκε για το ρίσκο που ήθελε να πάρει, κάνοντας το Crysis ένα αποκλειστικό τίτλο για τα PC και απάντησε ως εξής:

"Είναι βέβαιο. Υποφέρουμε πολύ από την τεράστια πειρατεία που μαστίζει το Crysis. Όλα δείχνουν ότι είμαστε μακράν μπροστά από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι σε αυτόν τον τομέα, μια στατιστική η οποία δεν είναι καθόλου επιθυμητή. Θεωρώ πως αυτό είναι το κύριο πρόβλημα στο PC Gaming, η πειρατεία. Σε βαθμό μάλιστα που οι παίχτες οι οποίοι παίζουν τέτοια παιχνίδια εν τέλει καταστρέφουν την πλατφόρμα. Παρόμοια παιχνίδια στην κονσόλα έχουν πωλήσεις 4 έως και 5 φορές περισσότερες από ότι στο PC. Ήταν ένα μεγάλο μάθημα για εμάς αλλά πλέον θεωρώ πως δεν πρόκειται να βγάλουμε κανέναν PC Exclusive τίτλο. Θα υποστηρίξουμε το PC βέβαια, αλλά όχι αποκλειστικά πλέον."

Αυτά τα νέα είναι σίγουρα καλά για τους κατόχους κονσόλας, όχι όμως τόσο για τους PC Gamers. Όχι μόνο δείχνει η πειρατεία να καταστρέφει το αγαπημένο τους hobby, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι η ποιότητα των παιχνιδιών των κονσολών αρκετές φορές είναι υποδεέστερη αυτής των παιχνιδιών για PC, χάριν διευκόλυνσης των χρηστών των κονσολών. Τίτλοι οι οποίοι στο παρελθόν βγήκαν για όλες τις πλατφόρμες, δεν έμειναν αγαπημένοι από τους χρήστες του PC, ειδικότερα λόγω της "απλούστευσής" των.

Δυστυχώς η Epic και η Crytek φαίνεται πως δεν μπόρεσαν να αντέξουν τις χαμηλές πωλήσεις των τελευταίων παιχνιδιών τους. Το αληθινό ζήτημα είναι όμως άλλο - φταίει η πειρατεία, ή μήπως οι ίδιοι?

Η Valve και η Blizzard δε δείχνουν να έχουν ανάλογα προβλήματα...