Routine: To survival horror που θα ταράξει τον ύπνο μας!

Αυτό που μάθαμε, αρχικά από το System Shock και από το Doom και σχετικά πρόσφατα από το Dead Space, είναι ότι οι εγκαταλελειμμένοι διαστημικοί σταθμοί και τα διαστημόπλοια, είναι ιδιαίτερα τρομακτικά. Ειδικά όταν τρέχουμε να σωθούμε από σατανικές AI, δαίμονες και εξωγήινες μορφές ζωής που μετατρέπουν σε ζόμπι ότι μολύνουν. Τι θα μπορούσε να είναι πιο τρομακτικό από αυτά; Ο φόβος για το άγνωστο είναι ο μεγαλύτερος από όλους. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται και το Routine. Αυτό που μάθαμε, αρχικά από το System Shock και από το Doom και σχετικά πρόσφατα από το Dead Space, είναι ότι οι εγκαταλελειμμένοι διαστημικοί σταθμοί και τα διαστημόπλοια, είναι ιδιαίτερα τρομακτικά. Ειδικά όταν τρέχουμε να σωθούμε από σατανικές AI, δαίμονες και εξωγήινες μορφές ζωής που μετατρέπουν σε ζόμπι ότι μολύνουν. Τι θα μπορούσε να είναι πιο τρομακτικό από αυτά; Ο φόβος για το άγνωστο είναι ο μεγαλύτερος από όλους. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται και το Routine.

Το Routine αναπτύσσεται από την Lunar Software και πρόκειται για ένα survival horror game πρώτου προσώπου. Εξελίσσεται σε ένα έρημο διαστημικό σταθμό στη Σελήνη και ο στόχος μας να συγκεντρώσουμε αρκετές πληροφορίες ώστε να ρίξουμε φως στη μυστηριώδη εξαφάνιση ολόκληρου του προσωπικού που εργαζόταν εκεί. Μόνοι μας. Σε ένα άδειο και σκοτεινό κτίριο στο διάστημα. Τι θα μπορούσε να πάει στραβά; Εκτός όμως από το δέος και το φόβο που προκαλεί από μόνος του ο διαστημικός σταθμός, η εταιρία, σκοπεύει να εντείνει την αγωνία μας. Ετοιμαστείτε, λοιπόν, για αυτή την περιπέτεια, χωρίς HUD, health bars, hit points ή extra lives καθώς συγκεντρώνουμε δισκέτες - 80's style - και προσπαθούμε να επιβιώσουμε σε open world exploration mode όπου δεν θα είναι τίποτα προκαθορισμένο, ούτε η θέση των AI, ούτε των περιβαλλοντικών κινδύνων ούτε και των βοηθητικών αντικειμένων. Όλα αυτά με μια δόση hardcore mode του Diablo, δηλαδή με λίγο παλιό καλό permadeath. Άρα τέλος οι άσκοπες περιπλανήσεις και συγκεκριμένα πείτε αντίο στη δυνατότητα save. Σύμφωνα με τον Aaron Foster, έναν από τους δημιουργούς: "Είναι μια καλή αρχή για να στρεσάρεις τον παίχτη. Αν ένας gamer, δοκιμάσει το παιχνίδι έχοντας το ως ένα τυπικό FPS, ελπίζω το permanent death να τον βάλει σε σκέψεις για το τι πρέπει να κάνει."

Το Routine, είναι ένα από τα indie project στα οποία πρόκειται να δοθεί το "πράσινο φως" στο Steam Greenlight και θα βρίσκεται στις οθόνες μας το Μάρτιο ή τον Απρίλιο του ερχόμενου έτους.