Outlast: Survival horror με ... parkour;

Φέρτε στο μυαλό σας τα πιο τρομακτικά μέρη που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το κατάλληλο setting για horror, ταινίες αλλά και games. Σίγουρα μέσα σ αυτά βρίσκονται, οποιοδήποτε παλιό ερειπωμένο σπίτι, εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο, νοσοκομείο και φυσικά πάσης φύσεως ψυχιατρική κλινική και άσυλο, με τα δύο τελευταία να διαπρέπουν στη συγκεκριμένη κατηγορία. Πάντα θα υπάρχει κάποιο διεστραμμένο μυστικό κρυμμένο μέσα σε αυτά που θα έρθει στην επιφάνεια με τη μορφή του υπερφυσικού και του ανεξήγητου. Τον κανόνα αυτόν, ακολουθεί και το Outlast. Φέρτε στο μυαλό σας τα πιο τρομακτικά μέρη που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το κατάλληλο setting για horror, ταινίες αλλά και games. Σίγουρα μέσα σ αυτά βρίσκονται, οποιοδήποτε παλιό ερειπωμένο σπίτι, εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο, νοσοκομείο και φυσικά πάσης φύσεως ψυχιατρική κλινική και άσυλο, με τα δύο τελευταία να διαπρέπουν στη συγκεκριμένη κατηγορία. Πάντα θα υπάρχει κάποιο διεστραμμένο μυστικό κρυμμένο μέσα σε αυτά που θα έρθει στην επιφάνεια με τη μορφή του υπερφυσικού και του ανεξήγητου. Τον κανόνα αυτόν, ακολουθεί και το Outlast.

Το εν λόγω game πρόκειται για ένα τίτλο η ανάπτυξη του οποίου πραγματοποιείται από την Red Barrel που αποτελείται από πρώην μέλη της Ubisoft και της Naughty Dog. Όπως σωστά θα έχετε καταλάβει μέχρι τώρα, πρόκειται για ένα survival horror τίτλο στο οποίο παίρνουμε το ρόλο ενός δημοσιογράφου που εξερευνεί φόνους και άλλους ανείπωτους τρόμους σε ένα εγκαταλελειμμένο άσυλο. Με εμπειρία του προσωπικού από blockbuster τίτλους όπως Assasin's Creed, Prince of Persia, Splinter Cell και Uncharted, στο Outlast πρόκειται, σύμφωνα με το trailer, να ζήσουμε έντονες στιγμές αγωνίας καθώς θα τρέχουμε να κρυφτούμε - parkour style- από όλα τα φρικαλέα πλάσματα που θα μας κυνηγήσουν. Σύμφωνα με τον designer της Red Barrel, Philippe Morin: "Θα πρέπει να αποφύγεις τους εχθρούς, να κρυφτείς αλλά και να τρέξεις μακρυά από αυτούς. Αλλά η δράση ξεκινά όταν πρέπει να ξεφύγεις από αυτούς, αυτό είναι το σημείο όπου χρησιμοποιούμε όλη την πείρα μας δημιουργώντας παιχνίδια όπως το Prince of Persia και το Assasin's Creed. Να προσπαθούμε να κάνουμε την καταδίωξη όσο πιο συναρπαστική γίνεται."

Εάν αυτό το σενάριο κρυφτού σας θυμίζει έντονα το σχετικά πρόσφατο Amnesia, τότε έχετε δίκιο, καθώς και οι ίδιοι οι developers παραδέχονται ότι: "Το στοιχείο που παίρνουμε από το Amnesia - το οποίο, παρεμπιπτόντως μας άρεσε πολύ - είναι το τρέξιμο και το κρύψιμο."

Το release date τοποθετείται το καλοκαίρι του 2013. Μέχρι τότε απολαύστε το νέο trailer.