• AORUS KD25F 240Hz Gaming Monitor Review

    AORUS KD25F 240Hz Gaming Monitor Review

  • Deepcool Matrexx 70 Case & Castle 240 RGB Cooler Review

    Deepcool Matrexx 70 Case & Castle 240 RGB Cooler Review

  • Cooler Master MK850 Analog Gaming keyboard Review

    Cooler Master MK850 Analog Gaming keyboard Review

  • AMD Radeon VII & NVIDIA TITAN RTX GPUs Review

    AMD Radeon VII & NVIDIA TITAN RTX GPUs Review

  • GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

  •  Νέο 3DMark Benchmark θα 'στρεσάρει' τα PCIe 4.0 συστήματα

    Νέο 3DMark Benchmark θα 'στρεσάρει' τα PCIe 4.0 συστήματα

  •  Επίσημες οι AMD Radeon RX 5700 GPUs - Performance inside

    Επίσημες οι AMD Radeon RX 5700 GPUs - Performance inside

  •  Σήμερα τα πλήρη specs της Radeon RX 5700 XT GPU

    Σήμερα τα πλήρη specs της Radeon RX 5700 XT GPU

  • Πιο ακριβές από ότι συνήθως οι X570 μητρικές

    Πιο ακριβές από ότι συνήθως οι X570 μητρικές

  •  AMD: Δε θα δούμε PCIe 4 στις 300 & 400 Series μητρικές

    AMD: Δε θα δούμε PCIe 4 στις 300 & 400 Series μητρικές

  • 5 Νέες Μητρικές MSI X570 για τους Ryzen 3000 CPUs

    5 Νέες Μητρικές MSI X570 για τους Ryzen 3000 CPUs

  •  Η 'μπηχτή' της Intel στη νέα γενιά CPU της AMD

    Η 'μπηχτή' της Intel στη νέα γενιά CPU της AMD

  •  AMD Ryzen 3 3200G και Ryzen 5 3400G APUs τον Ιούλιο

    AMD Ryzen 3 3200G και Ryzen 5 3400G APUs τον Ιούλιο

  •  Τον Σεπτέμβριο στην αγορά ο AMD Ryzen 9 3950X

    Τον Σεπτέμβριο στην αγορά ο AMD Ryzen 9 3950X

  •  Featured Build: Fallout Mod by HYPERPC

    Featured Build: Fallout Mod by HYPERPC

  •  Featured Build: Meshify S2 by Bernardo Mod Chop

    Featured Build: Meshify S2 by Bernardo Mod Chop

  •  Featured Build: Oranger

    Featured Build: Oranger

Το whitepaper του Xbox Project Scorpio διέρρευσε

Μαζί με αυτό διέρρευσαν και πολλές πληροφορίες για τις αλλαγές που θα πραγματοποιήσει η Microsoft στη νέα της κονσόλα η οποία θα βρεθεί επίσημα στην αγορά στα τέλη του 2017.

Η πηγή αυτών που θα δούμε παρακάτω είναι το ποιοτικό Eurogamer όμως αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να υπάρχουν ανακρίβειες στα λεγόμενά του. Η Microsoft με το αναβαθμισμένο Xbox της θα προχωρήσει σε μερικές αλλαγές στο hardware ούτως ώστε αυτό να της επιτρέψει την εκτέλεση τίτλων σε ανάλυση 4K. Το σημερινό Xbox One διαθέτει μια μικρή προσωρινή μνήμη, την ESRAM η οποία βοηθά την αργότερη DDR3 που βρίσκεται στο εσωτερικό της κονσόλας παίζοντας τον ρόλο της κεντρικής μνήμης (RAM). Ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα της της τωρινής γενιάς Xbox ήταν η DDR3 μνήμη του, η οποία ήταν αρκετά αργή για τα δεδομένα των παιχνιδιών που ακολούθησαν και αποτέλεσε το μεγαλύτερο bottleneck στις επιδόσεις. Ουσιαστικά πρόκειται για μια βελτιωμένη εκδοχή της eDRAM που είχε το ακόμη παλιότερο Xbox 360 όμως αμφότερες είχαν το ίδιο πρόβλημα, ήταν πολύ μικρές σε μέγεθος παρά το γεγονός ότι ήταν "γρήγορες".

Στο Project Scorpio η Microsoft αφαιρεί εντελώς την συγκεκριμένη μνήμη ESRAM, λέγοντας όμως στους developers πως θα πρέπει να συνεχίσουν να γράφουν games με αυτή κατά νου, για το παλιότερο One. Το Eurogamer "διαβάζει" μερικά ακόμα κομμάτια του whitepaper που έχει στη κατοχή του και έτσι ξεδιπλώνοντας μερικές ακόμη "hardware πτυχές" της κονσόλας που θα έρθει σε λιγότερο από έναν χρόνο στην αγορά. Η κεντρική μνήμη του Scorpio θα είναι σημαντικά αναβαθμισμένη, αγγίζοντας πολύ μεγαλύτερο bandwidth κάτι που συντέλεσε και στην αφαίρεση της ESRAM τελείως από τη κονσόλα. 

 

Το die του Xbox One, η SRAM στο κόκκινο δίνει τη θέση της σε έναν μεγαλύτερο GPU πυρήνα. 

 

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται η χρήση μιας ισχυρής GPU με θεωρητική ισχύ 6 TFLOPs, επιδόσεις που μετριούνται σε 4.5 φορές υψηλότερα απ' ότι στο One, με 4 φορές μεγαλύτερη L2 cache και βασίζεται στην αρχιτεκτονική Polaris. Οι αριθμοί που εξάγονται από αυτά μας λένε πως στο εσωτερικό θα υπάρχει μια GPU με τον πυρήνα Polaris 10, πιθανόν μια αντίστοιχη desktop κλάσης RX 480. Με την "έξοδο" της ESRAM από τη κονσόλα, η Microsoft έχει πλέον τη δυνατότητα και μπορεί να ενσωματώσει μια ταχύτερη GPU για να φτάσει τα πολυπόθητα 6 TFLOPs. 

Για την έξοδο στην ανάλυση των 4K η Microsoft θα χρησιμοποιήσει upscaling (προφανώς) με μια ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση απ' ότι το κάνει η Sony με το νέο της PS4 Pro. Πιο ειδικά, στο whitepaper αναφέρεται πως τα επεξεργασμένα pixels ενός first party game που τρέχει στη νέα κονσόλα της Microsoft σε ανάλυση 1080p, αυξάνονται κατά 3.5 φορές στην ανάλυση του 4K και όχι 4 όπως θα περίμενε κανείς. Αυτό κρύβει και την τεχνική που θα χρησιμοποιήσουν οι developers για τη σχεδίαση παιχνιδιών. Η Microsoft προτείνει το sparse rendering αλλά και την "περικοπή" ή μείωση της λεπτομέρειας σε συγκεκριμένες υφές και εφέ και όχι ολόκληρης της σκηνής, κάτι που οδηγεί σε βελτιωμένη αποδοτικότητα κατά το rendering. Με λίγα λόγια η Microsoft, όπως και η Sony, "μιμείται" το 4K rendering με μικρά tweaks.

 

 

 

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png 

env0y

Members
2017-01-25T15:24:38Z

Εδώ είμαστε και το λέω απο τώρα 4K με το ζόρι και 30 fps

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on