• Testing: Game Loading Times σε HDD, SATA SSD, NVMe SSD

    Testing: Game Loading Times σε HDD, SATA SSD, NVMe SSD

  • Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse 6GB GPU Review

    Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse 6GB GPU Review

  • Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

    Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

  • AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

    AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

  • GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

  •  Η Νέα mini RTX 2060 της ASUS κοντράρει την AMD Radeon RX 5600 XT

    Η Νέα mini RTX 2060 της ASUS κοντράρει την AMD Radeon RX 5600 XT

  •  Προβλήματα θερμοκρασίας σε κάποιες ASUS STRIX RX 5700 XT GPUs

    Προβλήματα θερμοκρασίας σε κάποιες ASUS STRIX RX 5700 XT GPUs

  •  77 τυχεροί θα κερδίσουν μια NVIDIA RTX 2080 Ti 'Cyberpunk 2077 Edition'

    77 τυχεροί θα κερδίσουν μια NVIDIA RTX 2080 Ti 'Cyberpunk 2077 Edition'

  •  Η ανάπτυξη του PCI Express 6 θα ολοκληρωθεί το 2021

    Η ανάπτυξη του PCI Express 6 θα ολοκληρωθεί το 2021

  •  Αρκετές μητρικές Ζ490 εμφανίζονται για τους Intel Comet Lake

    Αρκετές μητρικές Ζ490 εμφανίζονται για τους Intel Comet Lake

  •  ASUS ROG Zenith II Extreme Alpha με νέα VRM για Threadripper

    ASUS ROG Zenith II Extreme Alpha με νέα VRM για Threadripper

  •  Σημαντικά φθηνότεροι οι επόμενοι Xeon CPUs της Intel

    Σημαντικά φθηνότεροι οι επόμενοι Xeon CPUs της Intel

  • AMD: Windows 10 Pro & Linux προτείνει για τον Threadripper 3990X

    AMD: Windows 10 Pro & Linux προτείνει για τον Threadripper 3990X

  •  Μοντέλα χωρίς γραφικά και στους 10th Gen Intel Core CPUs

    Μοντέλα χωρίς γραφικά και στους 10th Gen Intel Core CPUs

  •  Featured Build: Ice Age by Tech Cave

    Featured Build: Ice Age by Tech Cave

  •  Featured Build: Bitfenix Dawn by Tech4Gaming

    Featured Build: Bitfenix Dawn by Tech4Gaming

  •  Featured Build: SR21BF by Oracle Mods

    Featured Build: SR21BF by Oracle Mods

Απογοητεύει η Activision με τους servers του Black Ops 4

Αρκετοί gamers διαπιστώνουν προβλήματα στους servers του Call of Duty Black Ops 4 μετά το τελευταίο update που ήρθε σε κονσόλες και PC.

 

 

Το φετινό Call of Duty: Black Ops 4 κυκλοφόρησε στις 12 Οκτωβρίου και τα μέχρι στιγμής reviews που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο είναι από θετικά έως πολύ θετικά, ενώ οι πωλήσεις του σύμφωνα με την Activision πηγαίνουν εξαιρετικά. Μάλιστα στο τέλος της εβδομάδας που μας πέρασε κυκλοφόρησε και το πρώτο μεγάλο update (version 1.03) το οποίο περιελάμβανε διάφορα fixes και προσθήκες.

43736308_334377037329527_2595378978113978368_n.jpg.8e270d6b3c039d7f3e297f2e59f99b30.jpg

Όμως όσοι είχαν παίξει την beta έκδοση ίσως διέκριναν κάποιες σημαντικές αλλαγές όσον αφορά στην ανταπόκριση των αποκλειστικά dedicated servers που "τρέχουν" το παιχνίδι. Οι αλλαγές αφορούν κυρίως το core Multiplayer modes του (TDM, Domination, Hardpoint, etc.) και είναι πολλοί αυτοί που δεν μπορούσαν να καταλάβουν πως "πέφτουν" ενώ έχουν προλάβει να κρυφτούν πίσω από κάποιον τοίχο ή πως "πέφτουν" έχοντας δεχθεί μόλις 1 ή 2 σφαίρες παρά το γεγονός ότι για να κάνεις kill στο νέο CoD BO4 απαιτούνται περισσότερα hitmarks.

 

Την εξήγηση δίνουν τα πρόσφατα δημοσιεύματα στο Reddit και στο YouTube σύμφωνα με τα οποία παρατηρήθηκε πως το netcode που αφορά στο core multiplayer (ομοίως και στο Zombies mode) έχει δεχθεί υποβάθμιση σε σχέση με την έκδοση beta. Αντίθετα στο Battle Royale mode (BlackOut) έχει γίνει σχετική αναβάθμιση.

 

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Σύμφωνα με το netocode analysis που είχε κυκλοφορήσει για την core MP beta έκδοση,τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά δείχνοντας αρκετά συχνή απόκριση των servers (62Hz TickRate) με μικρότερες καθυστερήσεις σε σχέση περσινό Call of Duty: World War 2. Το γεγονός αυτό έκανε το gaming αρκετά smooth και ευχάριστο. Στη δε beta έκδοση του BlackOutτα πράγματα δεν ήταν τόσο ενθαρρυντικά όσον αφορά στο netcode καθώς οι μετρήσεις είχαν δείξει μεγάλες καθυστερήσεις στην απόκριση των servers (10Hz TickRate), ωστόσο το hype δεν και οι υποσχέσεις τις Activision δεν ανησύχησαν τους gamers, ιδιαίτερα τους fans της σειράς.

 

Έτσι, με την επίσημη κυκλοφορία του Black Ops 4, οι reviewers δεν έχασαν χρόνο και μόλις πριν από δύο ημέρες δημοσίευσαν τα αποτελέσματά τους για την κανονική έκδοση του game και σύγκριση με τις beta εκδόσεις. Η αρχή έγινε από τον YouTuber Chris, ο οποίος ανέβασε το σχετικό review στο κανάλι του Battle(non)sense και μία μέρα αργότερα ήρθε η διασταύρωση από τον Reddit user Smcro.

 

1236198940_Screenshot(305).thumb.png.c7369823843256351960820f685c09a3.png

Σύμφωνα και με τους δύο παραπάνω η τελική έκδοση του Black Ops 4 σε όλα τα modes τρέχει σε servers ρυθμισμένους στα 20Hz TickRate. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μικρή βελτίωση των servers όσον αφορά στο BlackOut, αντίθετα όμως στα core Multiplayer modes & zombies αυτό έχει φέρει εμφανή υποβάθμιση στην εμπειρία του παιχνιδιού με φτωχό smooth play και αναπάντεχα hitmarks.

Η δυσαρέσκεια των gamers και των fans του παιχνιδιού ήταν άμεση και "έβγαλαν τα όπλα τους" καταθέτοντας πολλά παράπονα τόσο στο Reddit, όσο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Άμεση όμως ήταν και η απάντηση της Treyarch η οποία προσπάθησε να καθησυχάσει το κοινό δηλώνοντας πως η πρώτη εβδομάδα ως συνήθως είναι η δυσκολότερη για τους servers λόγω της πολύ μεγάλης επισκεψιμότητας και πως σε αυτή τη φάση προταιρεότητά τους είναι να διασφαλίσουν τη σταθερότητα του παιχνιδιού, ενώ τις επόμενες δύο εβδομάδες θα επικεντρωθούν στο fine-tuning του δικτύου διαθέτοντας και τα αντίστοιχα patches.

"We've also noticed a lot of discussion around network performance over the past couple of days and wanted to take a moment to address this directly. We’re constantly working to optimize the game, and particularly network performance, to ensure the highest quality online experience for our players. For a game launch with as massive a population as ours hitting so many global servers at once, we configure our infrastructure to ensure game stability as the highest priority over all other factors.

Now that we’re past the initial launch of the game, we are focusing on fine-tuning network performance around the globe, using the real-world data that we have collected. Over the course of the next two weeks, we will roll out several updates to our network setup that will continue to improve upon the experience of our players since launch. As we have always said, launch is just the beginning, and we’re committed to making Black Ops 4 the best-supported game we’ve ever delivered. This is a journey that will involve constant adjustments, improvements, and additions. Weappreciate your continued support and patience – thank you!"

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on