Raytracing έρχεται στο Battlefield V με νέο 0-day patch
Και τα πρώτα νούμερα επιβεβαιώνουν τις απογοητευτικές επιδόσεις του RTX σε αναλύσεις άνω των 1920x1080 pixels.
Μαζί με τη νέα build των Windows που κυκλοφορεί προς όλους φέρνοντας υποστήριξη για το DirectX Raytracing, η DICE λανσάρει ταυτόχρονα και ένα update που ενεργοποιεί τη λειτουργία στις νέες RTX 20 GPUs της NVIDIA. Μιας και ο τίτλος είναι διαθέσιμος από σήμερα για όσους έχουν προ-παραγγείλει το παιχνίδι τα πρώτα tests ήρθαν στην επιφάνεια δείχνοντας τις επιδόσεις των τριών RTX καρτών γραφικών της NVIDIA.
Και κάπως έτσι οι υποψίες μας ακόμη και από το review της πρώτης μας RTX 2080 επιβεβαιώνονται, αφού οι επιδόσεις δείχνουν αρκετά μειωμένες, κάτι λογικό, μιας και το task του ray tracing απαιτεί μεγάλο ποσοστό των συνολικών πόρων της κάρτας όπως για παράδειγμα της μνήμης. Οι μετρήσεις του TechPowerUp δείχνουν ότι με την ενεργοποίηση του RTX, το παιχνίδι καταλαμβάνει άλλο 1 με 1.5GB από την συνολική Video RAM, μένοντας όμως κάτω από τα 8GB.
Το update του παιχνιδιού έρχεται σε όλους τους κατόχους του Battlefield V και οι χρήστες RTX καρτών θα βρουν και έναν νέο driver (416,94 WHQL) με support για το feature του τίτλου.
Battlefield 1, dice, patch, rtx, rtx 2080, raytracing, DirectX Raytracing
stavros
Εντάξει, λογικό μου φαίνεται να πέφτουν τα frames. Νέα τεχνολογία, νέοι drivers, νέο hw και καθόλου ευκαταφρόνητο αποτέλεσμα. Θα στρώσει με τον καιρό και όταν δούμε και τις AMD και Intel (?) να ανταγωνίζονται πιστεύω πως τα πράγματα θα επιταχύνουν.
MetallicGR
Θα στρώσει λες; ?
stavros
Ναι, με τις 3080ti
conroe
νομιζω αναμενομενο να πεφτουν τα fps τοσο κατω. 4κ ειναι πολυ χειροτερα.
predator77
μια χαρα ειναι τελικα η 2080τι για 1080p!!!
conroe
βρηκα και ενα βιντεακι με 1080τι....με 4.
https://www.youtube.com/watch?v=iSGpDMK6xxQ&feature=youtu.be
FeelsBadMan
Όταν βγάλουν σε 3 χρόνια πάλι καινούργιες gpu, μπορεί και να βελτιωθεί. Με 25% jumps στην απόδοση, δεν το βλέπω να είναι παρά μόνο ένα demo για αυτούς που χάλασαν 1300 για μια 2080ti. Και το πιο στενάχωρο είναι μιλάμε για 1080p ανάλυση.
conroe
με τετοια γραφικα πολυ καλο το 70αρι για τετοιο παιχνιδι. επρεπε επιτελους να γινει κατι για να αλλαξουν οι προσχεδιασμενες αντανακλασεις. το ray tracing ακομα και σε επιπεδο dev θα βοηθησει παρα πολυ.
stavros
On 11/15/2018 at 10:53 AM, MetallicGR said:Θα στρώσει λες; ?
Τελικά στρώνει