• GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

    GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

  • Far Cry New Dawn Performance Overview

    Far Cry New Dawn Performance Overview

  • Cooler Master MH752 Headset & MM830 Mouse Review

    Cooler Master MH752 Headset & MM830 Mouse Review

  • GIGABYTE SSD, AORUS RGB RAM & PSU Review

    GIGABYTE SSD, AORUS RGB RAM & PSU Review

  • GIGABYTE AORUS Gaming Peripherals Review

    GIGABYTE AORUS Gaming Peripherals Review

  •  NVIDIA: Ο κόσμος δείχνει να αγοράζει τις Turing GPUs

    NVIDIA: Ο κόσμος δείχνει να αγοράζει τις Turing GPUs

  •  Το Ray Tracing της NVIDIA στις GTX GPUs τον Απρίλιο

    Το Ray Tracing της NVIDIA στις GTX GPUs τον Απρίλιο

  •  Teaser της επόμενης γενιάς NVIDIA GPUs αναμένουμε σήμερα

    Teaser της επόμενης γενιάς NVIDIA GPUs αναμένουμε σήμερα

  •  Η Google παρουσίασε το Tensor Processing board της

    Η Google παρουσίασε το Tensor Processing board της

  • Η GIGABYTE μας δείχνει τη μητρική C621 AORUS Xtreme

    Η GIGABYTE μας δείχνει τη μητρική C621 AORUS Xtreme

  • Στα 1000€ θα πωλείται η μητρική Z390 AORUS XTREME Waterforce

    Στα 1000€ θα πωλείται η μητρική Z390 AORUS XTREME Waterforce

  •  AMD: Το πυρίτιο έχει ακόμα μέλλον στον χώρο των CPUs

    AMD: Το πυρίτιο έχει ακόμα μέλλον στον χώρο των CPUs

  •  Μια νέα stacked σχεδίαση chip αποκάλυψε η AMD

    Μια νέα stacked σχεδίαση chip αποκάλυψε η AMD

  •  Νέο security exploit βρέθηκε σε Intel CPUs, οι AMD δεν επηρεάζονται

    Νέο security exploit βρέθηκε σε Intel CPUs, οι AMD δεν επηρεάζονται

  •  Featured Build: Thermaltake Core P3 Snowwy

    Featured Build: Thermaltake Core P3 Snowwy

  •  Featured Build: Corsair 570X RGB Winery

    Featured Build: Corsair 570X RGB Winery

  •  Featured Build: Chromed Perfection by GGF

    Featured Build: Chromed Perfection by GGF

Wolfenstein II: Θα λάβει το Adaptive Shading της NVIDIA

Μια τεχνική για ταχύτερο rendering θα έρθει σε ένα αρκετά δημοφιλές παιχνίδι, το Wolfenstein II: The New Order.

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά της Turing αρχιτεκτονικής που αναφέραμε και στο δικό μας review είναι οι νέες shading τεχνικές που έχουν ενσωματωθεί στην Turing, και ένα από τα μεγαλύτερα βήματα που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια από αρχιτεκτονικής άποψης. Το Adaptive Shading εντοπίζει τα αντικείμενα μιας σκηνής που παίζουν μικρότερο ρόλο στη σκηνή και μειώνει τον χρόνο του rendering 'κοιτάζοντας' τα 'διπλανά' καρέ που έχει ζωγραφίζει γεμίζοντας απλά τα κενά στην εικόνα. Αυτά τα κενά θα μπορούσαν να είναι απλά μια κίνηση του αντικειμένου, ειδικά όταν μιλάμε για ουρανό, ή για έναν απλοϊκό τοίχο.

Η post process τεχνική αυτή θα βρεθεί στο Wolfenstein II: The New Colossus, το οποίο και βλέπαμε στο press υλικό της εταιρίας μέσω ενός patch που θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου για όλους τους κατόχους του παιχνιδιού. Το game είναι παράλληλα το πρώτο που θα την αξιοποιήσει και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα βελτιώσει την εμπειρία ειδικά σε υψηλές αναλύσεις όπως 4Κ, όπου ακόμη και οι σημερινές GPUs δεν καταφέρνουν σε ορισμένους τίτλους.

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on