• AORUS GeForce RTX 2080 Ti XTREME 11G Review

    AORUS GeForce RTX 2080 Ti XTREME 11G Review

  • ASRock Z390 Phantom Gaming 9 Motherboard Review

    ASRock Z390 Phantom Gaming 9 Motherboard Review

  • Deepcool Ark 90 Case & ASRock Z390 Motherboards Review

    Deepcool Ark 90 Case & ASRock Z390 Motherboards Review

  • AMD Ryzen Threadripper 2 & Cooler Master Wraith Ripper & ML360 Review

    AMD Ryzen Threadripper 2 & Cooler Master Wraith Ripper & ML360 Review

  • Intel 9th Gen CPU & GIGABYTE Z390 AORUS Motherboards Review

    Intel 9th Gen CPU & GIGABYTE Z390 AORUS Motherboards Review

  •  Αυτή είναι η νέα MSI RTX 2080 Ti Lightning Z

    Αυτή είναι η νέα MSI RTX 2080 Ti Lightning Z

  • Bench της NVIDIA GTX 1660 Ti: Προβάδισμα έναντι της 1060

    Bench της NVIDIA GTX 1660 Ti: Προβάδισμα έναντι της 1060

  •  Η πρώτη AMD Navi GPU φημολογείται για τον Ιούνιο

    Η πρώτη AMD Navi GPU φημολογείται για τον Ιούνιο

  •  128GB RAM και στο Z390 Chipset της GIGABYTE

    128GB RAM και στο Z390 Chipset της GIGABYTE

  •  Στα 256GB αυξάνεται το όριο RAM στους AMD Threadripper

    Στα 256GB αυξάνεται το όριο RAM στους AMD Threadripper

  •  128GB RAM σε επιλεγμένες Z390 μητρικές της ASUS

    128GB RAM σε επιλεγμένες Z390 μητρικές της ASUS

  •  Υψηλά κέρδη φέρνουν τα 7nm στη TSMC

    Υψηλά κέρδη φέρνουν τα 7nm στη TSMC

  •  Σε δημοπρασία ο ακυκλοφόρητος Intel Core i9 9990XE CPU

    Σε δημοπρασία ο ακυκλοφόρητος Intel Core i9 9990XE CPU

  •  Η AMD ρίχνει φως στη τρίτη γενιά Ryzen 'Mattise' Desktop CPU

    Η AMD ρίχνει φως στη τρίτη γενιά Ryzen 'Mattise' Desktop CPU

  •  Featured Build: AORUS PC by CLX Gaming

    Featured Build: AORUS PC by CLX Gaming

  •  Featured Build: Cube X

    Featured Build: Cube X

  •  Featured Build: Zotac CES 2019

    Featured Build: Zotac CES 2019

Wolfenstein II: Θα λάβει το Adaptive Shading της NVIDIA

Μια τεχνική για ταχύτερο rendering θα έρθει σε ένα αρκετά δημοφιλές παιχνίδι, το Wolfenstein II: The New Order.

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά της Turing αρχιτεκτονικής που αναφέραμε και στο δικό μας review είναι οι νέες shading τεχνικές που έχουν ενσωματωθεί στην Turing, και ένα από τα μεγαλύτερα βήματα που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια από αρχιτεκτονικής άποψης. Το Adaptive Shading εντοπίζει τα αντικείμενα μιας σκηνής που παίζουν μικρότερο ρόλο στη σκηνή και μειώνει τον χρόνο του rendering 'κοιτάζοντας' τα 'διπλανά' καρέ που έχει ζωγραφίζει γεμίζοντας απλά τα κενά στην εικόνα. Αυτά τα κενά θα μπορούσαν να είναι απλά μια κίνηση του αντικειμένου, ειδικά όταν μιλάμε για ουρανό, ή για έναν απλοϊκό τοίχο.

Η post process τεχνική αυτή θα βρεθεί στο Wolfenstein II: The New Colossus, το οποίο και βλέπαμε στο press υλικό της εταιρίας μέσω ενός patch που θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου για όλους τους κατόχους του παιχνιδιού. Το game είναι παράλληλα το πρώτο που θα την αξιοποιήσει και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα βελτιώσει την εμπειρία ειδικά σε υψηλές αναλύσεις όπως 4Κ, όπου ακόμη και οι σημερινές GPUs δεν καταφέρνουν σε ορισμένους τίτλους.

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on