• AORUS KD25F 240Hz Gaming Monitor Review

    AORUS KD25F 240Hz Gaming Monitor Review

  • Deepcool Matrexx 70 Case & Castle 240 RGB Cooler Review

    Deepcool Matrexx 70 Case & Castle 240 RGB Cooler Review

  • Cooler Master MK850 Analog Gaming keyboard Review

    Cooler Master MK850 Analog Gaming keyboard Review

  • AMD Radeon VII & NVIDIA TITAN RTX GPUs Review

    AMD Radeon VII & NVIDIA TITAN RTX GPUs Review

  • GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

  •  Νέο 3DMark Benchmark θα 'στρεσάρει' τα PCIe 4.0 συστήματα

    Νέο 3DMark Benchmark θα 'στρεσάρει' τα PCIe 4.0 συστήματα

  •  Επίσημες οι AMD Radeon RX 5700 GPUs - Performance inside

    Επίσημες οι AMD Radeon RX 5700 GPUs - Performance inside

  •  Σήμερα τα πλήρη specs της Radeon RX 5700 XT GPU

    Σήμερα τα πλήρη specs της Radeon RX 5700 XT GPU

  •  Μετά το AMD X570 Chipset, έρχεται το B550

    Μετά το AMD X570 Chipset, έρχεται το B550

  • Πιο ακριβές από ότι συνήθως οι X570 μητρικές

    Πιο ακριβές από ότι συνήθως οι X570 μητρικές

  •  AMD: Δε θα δούμε PCIe 4 στις 300 & 400 Series μητρικές

    AMD: Δε θα δούμε PCIe 4 στις 300 & 400 Series μητρικές

  •  Κινέζικο CPU με επιδόσεις Intel Kaby Lake στην επιφάνεια

    Κινέζικο CPU με επιδόσεις Intel Kaby Lake στην επιφάνεια

  •  AMD: 'Δεν υπάρχει λόγος πλέον να αγοράσει κάποιος Intel'

    AMD: 'Δεν υπάρχει λόγος πλέον να αγοράσει κάποιος Intel'

  •  AMD Zen 2: Η νέα Αρχιτεκτονική σε Βάθος

    AMD Zen 2: Η νέα Αρχιτεκτονική σε Βάθος

  •  Featured Build: G.Skill Royal Crystal Rig

    Featured Build: G.Skill Royal Crystal Rig

  •  Featured Build: Fallout Mod by HYPERPC

    Featured Build: Fallout Mod by HYPERPC

  •  Featured Build: Meshify S2 by Bernardo Mod Chop

    Featured Build: Meshify S2 by Bernardo Mod Chop

Wolfenstein II: Θα λάβει το Adaptive Shading της NVIDIA

Μια τεχνική για ταχύτερο rendering θα έρθει σε ένα αρκετά δημοφιλές παιχνίδι, το Wolfenstein II: The New Order.

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά της Turing αρχιτεκτονικής που αναφέραμε και στο δικό μας review είναι οι νέες shading τεχνικές που έχουν ενσωματωθεί στην Turing, και ένα από τα μεγαλύτερα βήματα που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια από αρχιτεκτονικής άποψης. Το Adaptive Shading εντοπίζει τα αντικείμενα μιας σκηνής που παίζουν μικρότερο ρόλο στη σκηνή και μειώνει τον χρόνο του rendering 'κοιτάζοντας' τα 'διπλανά' καρέ που έχει ζωγραφίζει γεμίζοντας απλά τα κενά στην εικόνα. Αυτά τα κενά θα μπορούσαν να είναι απλά μια κίνηση του αντικειμένου, ειδικά όταν μιλάμε για ουρανό, ή για έναν απλοϊκό τοίχο.

Η post process τεχνική αυτή θα βρεθεί στο Wolfenstein II: The New Colossus, το οποίο και βλέπαμε στο press υλικό της εταιρίας μέσω ενός patch που θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου για όλους τους κατόχους του παιχνιδιού. Το game είναι παράλληλα το πρώτο που θα την αξιοποιήσει και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα βελτιώσει την εμπειρία ειδικά σε υψηλές αναλύσεις όπως 4Κ, όπου ακόμη και οι σημερινές GPUs δεν καταφέρνουν σε ορισμένους τίτλους.

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on