Wolfenstein II: Θα λάβει το Adaptive Shading της NVIDIA

Μια τεχνική για ταχύτερο rendering θα έρθει σε ένα αρκετά δημοφιλές παιχνίδι, το Wolfenstein II: The New Order.

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά της Turing αρχιτεκτονικής που αναφέραμε και στο δικό μας review είναι οι νέες shading τεχνικές που έχουν ενσωματωθεί στην Turing, και ένα από τα μεγαλύτερα βήματα που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια από αρχιτεκτονικής άποψης. Το Adaptive Shading εντοπίζει τα αντικείμενα μιας σκηνής που παίζουν μικρότερο ρόλο στη σκηνή και μειώνει τον χρόνο του rendering 'κοιτάζοντας' τα 'διπλανά' καρέ που έχει ζωγραφίζει γεμίζοντας απλά τα κενά στην εικόνα. Αυτά τα κενά θα μπορούσαν να είναι απλά μια κίνηση του αντικειμένου, ειδικά όταν μιλάμε για ουρανό, ή για έναν απλοϊκό τοίχο.

Η post process τεχνική αυτή θα βρεθεί στο Wolfenstein II: The New Colossus, το οποίο και βλέπαμε στο press υλικό της εταιρίας μέσω ενός patch που θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου για όλους τους κατόχους του παιχνιδιού. Το game είναι παράλληλα το πρώτο που θα την αξιοποιήσει και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα βελτιώσει την εμπειρία ειδικά σε υψηλές αναλύσεις όπως 4Κ, όπου ακόμη και οι σημερινές GPUs δεν καταφέρνουν σε ορισμένους τίτλους.

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

nvidia, rendering, Turing , Wolfenstein II: The New Colossus, Adaptive Shading

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...