Το RTX έρχεται στην Unreal Engine 4

Νέο patch αναμένεται να φέρει ο real time ray tracing στη δημοφιλή μηχανή γραφικών που τροφοδοτεί games όπως το Fortnite.

Η NVIDIA φαίνεται πως συνεχίζει τη διάθεση των RTX δυνατοτήτων και η Unreal Engine 4 θα γίνει ακόμη ένα μέλος της οικογένειας real time ray tracing, μέσω του προτύπου της Microsoft, DirectX Raytracing. Χρήστες και developers θα μπορούν να δοκιμάσουν μια πρώιμη έκδοση της μηχανής γραφικών μέσω του προγράμματος early access της Epic Games, και να δουν ιδίοις όμμασι τις προσθήκες που έχουν γίνει με τις βιβλιοθήκες της NVIDIA.

Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά, αναφέρουμε σχετικά τα: raytraced soft shadows, reflections, ambient occlusion, real-time global illumination, translucency, denoiser solution for shadows, reflections and Ambient Occlusion, στοιχεία που θα βοηθήσουν τους developers στη δημιουργία πιο αληθοφανών σκηνών και ένα μεγάλο βήμα στην ανάπτυξη της μηχανής γραφικών με next gen χαρακτηριστικά που θα βλέπουμε όλο και περισσότερο στο οικοσύστημα του DirectX 12.

Σημειώνεται ότι για την πλήρη αφομοίωσή του από τους game developers απαιτείται αρκετός χρόνος οπότε δε περιμένουμε αρκετά σύντομα κάποια εξέλιξη στα games που τρέχουν με την εν λόγω μηχανή γραφικών και θα υποστηρίξουν τα νέα features. Όσοι όμως θέλετε να δείτε ένα παράδειγμα των παραπάνω χαρακτηριστικών καλό είναι να δείτε το recreation της αποστολής του Apollo 11 στο φεγγάρι, με τη βοήθεια της NVIDIA και των real time ray tracing effects της, στο βίντεο παρακάτω.

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

DirectX 12 , Unreal Engine 4, Fortnite , DirectX Raytracing, real time ray tracing, early access, soft shadows, real-time , translucency

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...