• Cooler Master MK850 Analog Gaming keyboard Review

    Cooler Master MK850 Analog Gaming keyboard Review

  • AMD Radeon VII & NVIDIA TITAN RTX GPUs Review

    AMD Radeon VII & NVIDIA TITAN RTX GPUs Review

  • GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE GTX 1660 & GTX 1660 Ti GAMING OC GPUs Review

  • MSI GTX 1660 Ti GAMING X 6G, ARMOR & VENTUS XS GPUs Review

    MSI GTX 1660 Ti GAMING X 6G, ARMOR & VENTUS XS GPUs Review

  • GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

    GIGABYTE RTX 2060 GAMING OC PRO & AORUS AD27QD Monitor Review

  •  Sapphire: 'Φτιάχνουμε δύο NAVI GPUs'

    Sapphire: 'Φτιάχνουμε δύο NAVI GPUs'

  •  Η NVIDIA ετοιμάζει refreshed Turing GPUs

    Η NVIDIA ετοιμάζει refreshed Turing GPUs

  •  Φήμη: Την RTX 2070 ίσως χτυπήσει σύντομα η AMD

    Φήμη: Την RTX 2070 ίσως χτυπήσει σύντομα η AMD

  •  Το X570 Chipset θα έρχεται πιο 'ζεστό' και με αρκετά features

    Το X570 Chipset θα έρχεται πιο 'ζεστό' και με αρκετά features

  •  Η GIGABYTE ενεργοποιεί το PCIe Gen 4 στις υπάρχουσες μητρικές

    Η GIGABYTE ενεργοποιεί το PCIe Gen 4 στις υπάρχουσες μητρικές

  • Οι νέες Z390 μητρικές της ASRock στρέφονται στο high end

    Οι νέες Z390 μητρικές της ASRock στρέφονται στο high end

  • Δυνατό το Overclocking σε AMD EPYC CPUs

    Δυνατό το Overclocking σε AMD EPYC CPUs

  •  CPU Security Patches: Intel η μεγαλύτερη 'χαμένη'

    CPU Security Patches: Intel η μεγαλύτερη 'χαμένη'

  • Νέο θέμα ασφαλείας σε CPUs της Intel

    Νέο θέμα ασφαλείας σε CPUs της Intel

  •  Featured Build: Zeaginal by Declassified Systems

    Featured Build: Zeaginal by Declassified Systems

  • Featured Build: Howl Steelseries

    Featured Build: Howl Steelseries

  •  Featured Build: LVL 20 Avengers Endgame

    Featured Build: LVL 20 Avengers Endgame

Το RTX έρχεται στην Unreal Engine 4

Νέο patch αναμένεται να φέρει ο real time ray tracing στη δημοφιλή μηχανή γραφικών που τροφοδοτεί games όπως το Fortnite.

Η NVIDIA φαίνεται πως συνεχίζει τη διάθεση των RTX δυνατοτήτων και η Unreal Engine 4 θα γίνει ακόμη ένα μέλος της οικογένειας real time ray tracing, μέσω του προτύπου της Microsoft, DirectX Raytracing. Χρήστες και developers θα μπορούν να δοκιμάσουν μια πρώιμη έκδοση της μηχανής γραφικών μέσω του προγράμματος early access της Epic Games, και να δουν ιδίοις όμμασι τις προσθήκες που έχουν γίνει με τις βιβλιοθήκες της NVIDIA.

Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά, αναφέρουμε σχετικά τα: raytraced soft shadows, reflections, ambient occlusion, real-time global illumination, translucency, denoiser solution for shadows, reflections and Ambient Occlusion, στοιχεία που θα βοηθήσουν τους developers στη δημιουργία πιο αληθοφανών σκηνών και ένα μεγάλο βήμα στην ανάπτυξη της μηχανής γραφικών με next gen χαρακτηριστικά που θα βλέπουμε όλο και περισσότερο στο οικοσύστημα του DirectX 12.

Σημειώνεται ότι για την πλήρη αφομοίωσή του από τους game developers απαιτείται αρκετός χρόνος οπότε δε περιμένουμε αρκετά σύντομα κάποια εξέλιξη στα games που τρέχουν με την εν λόγω μηχανή γραφικών και θα υποστηρίξουν τα νέα features. Όσοι όμως θέλετε να δείτε ένα παράδειγμα των παραπάνω χαρακτηριστικών καλό είναι να δείτε το recreation της αποστολής του Apollo 11 στο φεγγάρι, με τη βοήθεια της NVIDIA και των real time ray tracing effects της, στο βίντεο παρακάτω.

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on