Real Time ray tracing θα δούμε και στην CryEngine
Η Crytek δημοσίευσε ένα demo που δείχνει τις νέες ray tracing δυνατότητες της μηχανής γραφικών CryEngine, οι οποίες θα μπορούν όμως να τρέξουν σε πολλές GPUs.
Συγκεκριμένα, το demo που δημοσιεύθηκε ονομάζεται Neon Noir και περιλαμβάνει δύο λεπτά 4K περιεχομένου με ray tracing που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με τη βοήθεια μιας Radeon RX Vega 56 ενώ ακολουθείται η κλασική rendering τεχνική και ταυτόχρονα το ray tracing δε δείχνει να την επηρεάζει σημαντικά. Το feature βέβαια έχει αρκετό δρόμο μέχρι να γίνει διαθέσιμο σε όλους οπότε για την ώρα το παράδειγμα αποτελεί proof of concept της εταιρίας προς το κοινό και τους developers.
Το σημαντικότερο είναι πως οι απαιτήσεις του δε μένουν σε όσες GPUs έχουν αποκλειστικό hardware για αυτή τη διαδικασία αλλά επεκτείνονται και σε άλλες, δείχνοντας πως η τεχνική είναι διαθέσιμη και 'βιώσιμη' από πλευράς επιδόσεων. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Crytek, το ray tracing θα αποτελεί μέρος του Total Illumination toolkit, ενός add-on για την CryEngine 5.5 που είναι η τωρινή έκδοση της μηχανής, όμως δε γνωρίζουμε την προγραμματισμένη ημερομηνία που θα κυκλοφορήσει.
crytek, Radeon RX Vega 56 , ray tracing , CryEngine