Το Shadow of the Tomb Raider λαμβάνει RTX & DLSS Support

Έξι μήνες μετά τη κυκλοφορία του το τρίτο μέρος της νεότερης σειράς Tomb Raider παίρνει το πολυπόθητο patch για το NVIDIA Ray Tracing και το DLSS.

Ο τίτλος είχε κυκλοφορήσει τον περασμένο Σεπτέμβριο και αποτέλεσε δείγμα προβολής των νέων χαρακτηριστικών της NVIDIA, του ray tracing αλλά και του DLSS antialising που τρέχουν χάρη στα αποκλειστικά cores των καρτών, ενώ σύντομα το πρώτο θα περάσει και σε περισσότερες NVIDIA GPUs. Ανάμεσα στα features του, το game υποστηρίζει και DirectX 12 και το νέο patch ενεργοποιεί το ray tracing μόνο στις σκιές του 3D τοπίου για πιο αληθοφανές αποτέλεσμα.

Μέσα από το μενού αποκαλύπτονται οι τρεις βαθμίδες medium, high και ultra με τη τελευταία να ενημερώνει τον χρήστη ότι θα επηρεάσει σημαντικά τις επιδόσεις. Τα αρχικά test διάφορων media αναφέρουν πτώση των επιδόσεων που φτάνει τα 30 FPS σχεδόν πηγαίνοντας από RTX off σε RTX Ultra σε μια κάρτα γραφικών όπως την RTX 2060 και τρέχοντας το παιχνίδι σε ανάλυση Full HD.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.jpgtwitter.jpginsta.jpgyt.png

gaming, DirectX 12 , patch, Tomb Raider , RTX 2060 , NVIDIA Ray Tracing

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...