Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Richard Huddy της AMD, στο HEXUS.tv !

Το δημοφιλέστατο site HEXUS, πήρε πρόσφατα συνέντευξη από τον Richard Huddy της AMD, ο οποίος μάλιστα ήταν και πρώην υπάλληλος της nVIDIA, πριν πάει στην ATi.
Το δημοφιλέστατο site HEXUS, πήρε πρόσφατα συνέντευξη από τον Richard Huddy της AMD, ο οποίος μάλιστα ήταν και πρώην υπάλληλος της nVIDIA, πριν πάει στην ATi.

Μέσω αυτής της συνέντευξης, οι άνθρωποι του HEXUS είχαν την ευκαιρία να ρωτήσουν τον Richard για πάρα πολλά και εξαιρετικά χρήσιμα θέματα. Οι πληροφορίες που πήραμε από αυτή τη μισάωρη συνέντευξη ήταν πολλές και σίγουρα ενδιαφέρουσες, μιας και μιλάει για όλους και για όλα.

Από τις εμπειρίες του στην nVIDIA, η οποία ήταν αρκετά πιο οργανωμένη αλλά σε αυστηρό και ίσως αντι-επαγγελματικό βαθμό (ειδικά προς τους συνεργάτες της), στην εργασία του με την ΑΤι, στην οποία πιστεύει ότι έχει βρει ένα πολύ πιο ανθρώπινο περιβάλλον με - όπως τονίζει - πολύ πιο εξειδικευμένους τεχνικούς, ο Richard δείχνει να μη μετανιώνει καθόλου για τη στροφή που έκανε.

Εννοείται βέβαια πως μιλάει για το DirectX 10.1 και το Assassin's Creed, όπου υπογραμμίζει ότι το όλο "φιάσκο" ήταν καθαρά θέμα πίεσης από το τμήμα του Marketing της nVIDIA. Επίσης, δεν παραλείπει να αναφερθεί και στο "The Way It's Meant To Be Played", το οποίο το θεωρεί εξαπάτηση του αγοραστικού κοινού, καθαρό Marketing και τίποτα άλλο, μιας και η ATi συνεργάζεται πολύ στενά με το 99% των Game Developers, σε πολύ πιο φιλικό επίπεδο μάλιστα από την nVIDIA.

Μιλάει για τους Drivers, όπου τονίζει πως οι Catalyst έχουν την τάση να κρασάρουν 50% λιγότερο από ότι οι GeForce Drivers της nVIDIA. Φυσικά μιλάει συνεχώς για το Fusion της AMD, υπενθυμίζοντας ότι η εταιρεία μόνο νεκρή δεν είναι, όπως πολλοί λένε. Απλά όλο το θέμα ήταν η ένωση με την ATi - μόλις τελειώσουν όλα, η εταιρεία θα βρει πάλι το δρόμο της και κάπου μέσα στο 2009-2010, μαζί με την έλευση του DirectX 11 θα μπει ξανά στο δρόμο για την κορυφή.

Κεντρικό κομμάτι της κουβέντας ήταν σαφώς και ο Larrabee της Intel. Κάτι το οποίο δεν ανησυχεί καθόλου την AMD, όπως τόνισε. Από πλευράς επιδόσεων, ο Larrabee θα είναι στο 1/2 ή ακόμα και στο 1/4 των επιδόσεων των καρτών τους, όταν θα βγει, όπως υπολογίζουν. Το μόνο "πρόβλημα" είναι οι Ray Tracing δυνατότητές του, οι οποίες όμως θα γίνουν επίδειξη σε ορισμένους τίτλους και μόνο.

Η Intel πρέπει να μπει και αυτή στο δρόμο του 99% των Developers, που είναι οι Rasterizers και τα DirectX / OpenGL / OpenCL. Δεν μπορεί να μείνει σε ένα δικό της ξεχωριστό δρόμο, γιατί θα χάσει αργά ή γρήγορα. Δε γίνεται, όσο μεγάλο budget κι αν έχει, να τραβήξει όλους τους Developers με το μέρος της. Γι αυτό λοιπόν, δεν ανησυχούν. Η πρώτη γενιά του Larrabee θα είναι απλά η είσοδος της Intel, την οποία η εταιρεία θα προσπαθήσει να κάνει όσο πιο εντυπωσιακή μπορεί, με τους Exclusive τίτλους της. Στα Benchmarks όμως και στους υπόλοιπους τίτλους, θα χάνει παταγωδώς, όπως εκτιμάνε στην ΑΜD.

Και φυσικά, θα πρέπει να βρούνε τρόπους να φτιάξουν σωστούς Drivers. Η Intel είναι μια εταιρεία Hardware, όχι Software. Και το Software αυτή τη στιγμή, είναι το σημαντικότερο. Χωρίς σωστούς Drivers, δεν πας πουθενά.

Αυτά λοιπόν είναι λίγα από τα βασικά σημεία της πολύ ενδιαφέρουσας συνέντευξης. Σας προτρέπουμε να τη δείτε, μιας και πιστεύουμε πως αξίζει πραγματικά.



Δείτε τη συνέντευξη εδώ







.