Αδύναμες οι πωλήσεις του Battlefield V σύμφωνα με την EA
Εκπρόσωπος της ΕΑ αναφέρθηκε στο Battlefield V το οποίο σημείωσε 7.3 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως, και στους λόγους που ήταν ένα 'αδύναμο release'.
Η EA μόλις ανακοίνωσε τα δικά της οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2018 και στο επίκεντρο ήταν το μεγάλο franchise Battlefield που σημείωσε χαμηλότερες πωλήσεις από τις αναμενόμενες. Ο CEO της EA Andrew Wilson ανέφερε πως μεγάλο ρόλο στις χαμηλές πωλήσεις του παιχνιδιού έπαιξε η μικρή αργοπορία που είχε έναντι στον ανταγωνισμό - κυρίως του Call of Duty - ενώ θεωρεί πως σημαντικό στοιχείο ήταν και η απουσία του battle royale mode από την αρχή που βλέπουμε σε αρκετά άλλα games όπως το Fortnite αλλά και το πιο πρόσφατο Call of Duty. Αυτό το mode θα κυκλοφορήσει τον Μάρτιο και οι παίκτες δε θα χρειαστεί να πληρώσουν κάποιο αντίτιμο, παρά μόνο να έχουν το base game.
Πέρα από το franchise του Battlefield τα οικονομικά αποτελέσματα αναφέρονται και σε άλλες αγορές όπως αυτή του mobile gaming, εκεί όπου η κυκλοφορία του Command and Conquer: Rivals δεν έφτασε τις προσδοκίες της EA ενώ πρόλαβε να αναφέρει πως το παιχνίδι Apex Legends που βρίσκεται online για λιγότερο από μια εβδομάδα, έκανε ένα δυναμικό ξεκίνημα έχοντας περίπου 1 εκ. συνδεδεμένους παίκτες στους servers του. Τέλος, η EA διασφάλισε πως σε αρκετά παιχνίδια, οι πλατφόρμες των μικροσυναλλαγών τα πηγαίνουν αρκετά καλά, έχοντας μια έξτρα πηγή εσόδων. Την ίδια στιγμή η αγορά φάνηκε ελαφρώς δύσπιστη στην εν λόγω έκθεση των οικονομικών αποτελεσμάτων καθώς η μετοχή της EA έκανε 'βουτιά', με μερικά media να τη κατονομάζουν ως "τη μεγαλύτερη που έχει να δει η εταιρία εδώ και μια δεκαετία".
gaming, release date, Battlefield V, mobile gaming, Andrew Wilson
stavros
Ποια μικρή αργοπορία ? Πρόσφατα άρχισαν να αποδίδει το Ray Tracing, ενώ το Battle Royale mode αργεί ακόμα περισσότερο. Έμεινε πολύ πίσω το BF.
Αν δε πάει καλά το Anthem η 'βουτιά' θα βαθύνει, εκτός αν κάνει κανένα θαύμα το Apex Legends και αντικαταστήσει οριστικά το Fortnite.