Headset εικονικής πραγματικότητας από την NVIDIA μέσα στο 2018
Η εταιρία ετοιμάζει ένα νέο επαναστατικό Headset με ειδική τεχνολογία για μειωμένη ναυτία και κόπωση των ματιών. Η εταιρία ετοιμάζει ένα νέο επαναστατικό Headset με ειδική τεχνολογία για μειωμένη ναυτία και κόπωση των ματιών.
Το RnD τμήμα της NVIDIA δήλωσε δια στόματος David Luebke, πως έχει βρει (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Stanford) την αιτία της ναυτίας και της έντονης κούρασης των ματιών κατά τη χρήση VR εξοπλισμού, που παρατηρείται κατά τη θέαση αντικειμένων που είναι πολύ κοντά σε εμάς. Μέσω της τεχνολογίας "near eye light field stereoscope", οι χρήστες θα έχουν μια αρκετά πιο φυσική και ευέλικτη εμπειρία χρήσης της συσκευής εικονικής πραγματικότητας. Η τεχνολογία λειτουργεί χάρη στο "4D" (2D + 2D), μια τεχνική που σχηματίζει στο τέλος μια 3D εικόνα.
Η τεχνολογία τρέχει προς το παρόν σε οθόνες ανάλυσης 640x800 "ανά μάτι" και όπως αναφέρει η NVIDIA είναι κάτι που μέχρι το 2018 θα έχει αντιμετωπιστεί. Τέλος, η τεχνολογία θα έρθει ως μέρος του VR Direct, μιας λύσης που έρχεται να ανταγωνιστεί το Liquid VR της AMD.
Το RnD τμήμα της NVIDIA δήλωσε δια στόματος David Luebke, πως έχει βρει (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Stanford) την αιτία της ναυτίας και της έντονης κούρασης των ματιών κατά τη χρήση VR εξοπλισμού, που παρατηρείται κατά τη θέαση αντικειμένων που είναι πολύ κοντά σε εμάς. Μέσω της τεχνολογίας "near eye light field stereoscope", οι χρήστες θα έχουν μια αρκετά πιο φυσική και ευέλικτη εμπειρία χρήσης της συσκευής εικονικής πραγματικότητας. Η τεχνολογία λειτουργεί χάρη στο "4D" (2D + 2D), μια τεχνική που σχηματίζει στο τέλος μια 3D εικόνα.
Η τεχνολογία τρέχει προς το παρόν σε οθόνες ανάλυσης 640x800 "ανά μάτι" και όπως αναφέρει η NVIDIA είναι κάτι που μέχρι το 2018 θα έχει αντιμετωπιστεί. Τέλος, η τεχνολογία θα έρθει ως μέρος του VR Direct, μιας λύσης που έρχεται να ανταγωνιστεί το Liquid VR της AMD.