Προβλήματα για την Abit?
Εδώ και δύο μέρες στο διαδίκτυο ακουγόταν η φήμη ότι η κατασκευάστρια μητρικών καρτών Abit, αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα, που ίσως την οδηγούσαν σε πιθανή αποχώρηση από το χώρο, ακόμα και χρεωκοπία. Σύμφωνα με τις φήμες, η Abit δεν μπόρεσε να εκπληρώσει τις προσδοκίες της μητρικής εταιρείας Universal Scientific Industrial (USI), στον αγώνα που έδινε για να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες Second-Tier κατασκευάστριες μητρικών από πλευράς επιδόσεων, ή τις First-Tier κατασκευάστριες μητρικών από πλευράς τιμολόγησης των προϊόντων της.
Εδώ και δύο μέρες στο διαδίκτυο ακουγόταν η φήμη ότι η κατασκευάστρια μητρικών καρτών Abit, αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα, που ίσως την οδηγούσαν σε πιθανή αποχώρηση από το χώρο, ακόμα και χρεωκοπία. Σύμφωνα με τις φήμες, η Abit δεν μπόρεσε να εκπληρώσει τις προσδοκίες της μητρικής εταιρείας Universal Scientific Industrial (USI), στον αγώνα που έδινε για να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες Second-Tier κατασκευάστριες μητρικών από πλευράς επιδόσεων, ή τις First-Tier κατασκευάστριες μητρικών από πλευράς τιμολόγησης των προϊόντων της.
Έτσι, ειπώθηκε η φήμη ότι η USI θα μετατρέψει τη θυγατρική της εταιρεία σε κάτι διαφορετικό, βγάζοντάς τη από το χώρο των μητρικών. Μάλιστα, τα νούμερα που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, έλεγαν οι φήμες, είναι καταστροφικά - μέσα στο 2007 η Abit πούλησε 2 με 3 εκατομμύρια μητρικές, ενώ το 2008 ο στόχος ήταν οι 6 εκατομμύρια μητρικές, ένα νούμερο που όχι μόνο φαίνεται πως δε θα επιτευχθεί, αλλά όλα δείχνουν ότι οι πωλήσεις ίσως και να μειωθούν. Έτσι, με βάση τις πηγές του Digitimes, η πορεία των Ρ45 μητρικών της εταιρείας, θα έκριναν και το μέλλον της.
Σήμερα όμως, αυτή η φημολογία δέχτηκε την επίσημη απάντηση της Abit. Ο Thore Welling, Global Marketing Director της Abit, δήλωσε ότι οι πωλήσεις των μητρικών της Abit έχουν αυξηθεί τους τελευταίους 12 μήνες και, ενώ έχουν στόχους για διεύρυνση των προϊόντων τους και σε άλλους χώρους, θα μείνουν προς το παρόν αφοσιωμένοι στο χώρο των μητρικών.
Αυτή η απάντηση μπορεί να δείχνει πως όλα πάνε καλά, αλλά κρύβει και κάποια κενά. Το σίγουρο είναι πως με την έλευση των νέων Ρ45 μητρικών, η μάχη μεταξύ των κατασκευαστών μητρικών θα είναι σκληρή, όπως πάντα.
Έτσι, ειπώθηκε η φήμη ότι η USI θα μετατρέψει τη θυγατρική της εταιρεία σε κάτι διαφορετικό, βγάζοντάς τη από το χώρο των μητρικών. Μάλιστα, τα νούμερα που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, έλεγαν οι φήμες, είναι καταστροφικά - μέσα στο 2007 η Abit πούλησε 2 με 3 εκατομμύρια μητρικές, ενώ το 2008 ο στόχος ήταν οι 6 εκατομμύρια μητρικές, ένα νούμερο που όχι μόνο φαίνεται πως δε θα επιτευχθεί, αλλά όλα δείχνουν ότι οι πωλήσεις ίσως και να μειωθούν. Έτσι, με βάση τις πηγές του Digitimes, η πορεία των Ρ45 μητρικών της εταιρείας, θα έκριναν και το μέλλον της.
Σήμερα όμως, αυτή η φημολογία δέχτηκε την επίσημη απάντηση της Abit. Ο Thore Welling, Global Marketing Director της Abit, δήλωσε ότι οι πωλήσεις των μητρικών της Abit έχουν αυξηθεί τους τελευταίους 12 μήνες και, ενώ έχουν στόχους για διεύρυνση των προϊόντων τους και σε άλλους χώρους, θα μείνουν προς το παρόν αφοσιωμένοι στο χώρο των μητρικών.
Αυτή η απάντηση μπορεί να δείχνει πως όλα πάνε καλά, αλλά κρύβει και κάποια κενά. Το σίγουρο είναι πως με την έλευση των νέων Ρ45 μητρικών, η μάχη μεταξύ των κατασκευαστών μητρικών θα είναι σκληρή, όπως πάντα.