H "γκάφα" ενός υπαλλήλου της DELL Taiwan ίσως να της κοστίσει εκατομμύρια δολάρια !
Ίσως η χθεσινή μέρα να ήταν η χειρότερη στη ζωή ενός υπαλλήλου της DELL στα γραφεία της στην Taiwan, μετά από ένα λάθος που πραγματοποίησε κατά την αλλαγή των τιμών στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. Ο λόγος είναι απλός και τον έχουμε δει αρκετές φορές να συμβαίνει και στην Ελλάδα - αλλάζοντας την τιμή σε μια οθόνη 19" της εταιρείας, έκανε το λάθος να τη βάλει στα 500NTD (15 δολάρια), κάτι το οποίο μέσα σε 8 ώρες οδήγησε στην πιθανή απώλεια μερικών εκατομμυρίων δολαρίων για τη DELL. Ίσως η χθεσινή μέρα να ήταν η χειρότερη στη ζωή ενός υπαλλήλου της DELL στα γραφεία της στην Taiwan, μετά από ένα λάθος που πραγματοποίησε κατά την αλλαγή των τιμών στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. Ο λόγος είναι απλός και τον έχουμε δει αρκετές φορές να συμβαίνει και στην Ελλάδα - αλλάζοντας την τιμή σε μια οθόνη 19" της εταιρείας, έκανε το λάθος να τη βάλει στα 500NTD (15 δολάρια), κάτι το οποίο μέσα σε 8 ώρες οδήγησε στην πιθανή απώλεια μερικών εκατομμυρίων δολαρίων για τη DELL.
Αυτό συνέβη γιατί δεν παρήγγειλαν απλά μερικές εκατοντάδες πελάτες, αλλά 26.000 άτομα, τα οποία πήραν πάνω από 140.000 οθόνες(!), των οποίων η πραγματική αξία ξεπερνούσε τα 20 εκατομμύρια δολάρια! Και φυσικά, μετά από ένα τόσο μεγάλο λάθος, οι Ταϊβανέζικες αρχές ανέλαβαν την υπόθεση, μιας και η DELL αμέσως μόλις αντιλήφθηκε το λάθος, ανακοίνωσε ότι το όλο θέμα οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος και πληροφόρησε τους πελάτες της ότι μπορούσε να ακυρώσει τις παραγγελίες. Οι αρχές όμως δεν ικανοποιήθηκαν από αυτό, τονίζοντας ότι η DELL έπρεπε να τηρήσει την τιμή και να πουλήσει τις οθόνες, ή να βρει κάποιον τρόπο να αποζημιώσει τους πελάτες της, αλλιώς ο κρατικός μηχανισμός θα βοηθούσε τους αγοραστές να κινηθούν νομικά κατά της DELL!
Έτσι, αυτό που ακούγεται πως τελικά θα γίνει είναι ότι η DELL θα μοιράσει κουπόνια των 1000NTD (30 δολαρίων) σε κάθε πελάτη που αγόρασε την οθόνη (στην κανονική της τιμή φυσικά, που είναι τα 145 δολάρια). Μπορεί η "έκπτωση" αυτή να είναι σημαντική, όμως αναμένεται πολλοί να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τη ζημιά της εταιρείας, αν και εφόσον φυσικά δεν κινηθεί κάποιος νομικά εναντίον της.
Αυτό συνέβη γιατί δεν παρήγγειλαν απλά μερικές εκατοντάδες πελάτες, αλλά 26.000 άτομα, τα οποία πήραν πάνω από 140.000 οθόνες(!), των οποίων η πραγματική αξία ξεπερνούσε τα 20 εκατομμύρια δολάρια! Και φυσικά, μετά από ένα τόσο μεγάλο λάθος, οι Ταϊβανέζικες αρχές ανέλαβαν την υπόθεση, μιας και η DELL αμέσως μόλις αντιλήφθηκε το λάθος, ανακοίνωσε ότι το όλο θέμα οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος και πληροφόρησε τους πελάτες της ότι μπορούσε να ακυρώσει τις παραγγελίες. Οι αρχές όμως δεν ικανοποιήθηκαν από αυτό, τονίζοντας ότι η DELL έπρεπε να τηρήσει την τιμή και να πουλήσει τις οθόνες, ή να βρει κάποιον τρόπο να αποζημιώσει τους πελάτες της, αλλιώς ο κρατικός μηχανισμός θα βοηθούσε τους αγοραστές να κινηθούν νομικά κατά της DELL!
Έτσι, αυτό που ακούγεται πως τελικά θα γίνει είναι ότι η DELL θα μοιράσει κουπόνια των 1000NTD (30 δολαρίων) σε κάθε πελάτη που αγόρασε την οθόνη (στην κανονική της τιμή φυσικά, που είναι τα 145 δολάρια). Μπορεί η "έκπτωση" αυτή να είναι σημαντική, όμως αναμένεται πολλοί να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τη ζημιά της εταιρείας, αν και εφόσον φυσικά δεν κινηθεί κάποιος νομικά εναντίον της.