Στα ενδότερα του HTC Vive VR Headset!
Το εσωτερικό του νέου Vive της HTC φαντάζει απλό, όμως είναι πιο πολύπλοκο απ' ότι φαίνεται, σύμφωνα με το mini teardown του PC Perspective. Το εσωτερικό του νέου Vive της HTC φαντάζει απλό, όμως είναι πιο πολύπλοκο απ' ότι φαίνεται, σύμφωνα με το mini teardown του PC Perspective.
Οι "φορετές οθόνες" που ονομάζουμε VR Headset χρησιμοποιούν την τεχνολογία των υπέρυθρων φωτοδιόδων για την ανίχνευση των κινήσεων του χρήστη της συγκεκριμένης συσκευής, μεταφράζοντας τις πληροφορίες σε κάτι που μπορούν να "διαβάσουν" τα παιχνίδια καθώς και άλλες σχετικές εφαρμογές, βλ. IKEA VR experience. Όταν μιλάμε για το HTC Vive, που σχεδιάστηκε με τη βοήθεια της Valve για τη πλατφόρμα SteamVR, τότε αμέσως συνδέουμε το headset με το σύστημα "Lighthouse" το οποίο μπορεί να διαβάσει τη θέση τόσο του headset, όσο και των χειριστηρίων σε πραγματικό χρόνο.
Η άντληση των παραπάνω πληροφοριών γίνεται με την βοήθεια των base stations ή beacons, μικρά τετράγωνα κουτάκια που περιλαμβάνουν IR LED τα οποία αναβοσβήνουν με συγκεκριμένο ρυθμό γεμίζοντας το δωμάτιο με αόρατο φως ενώ περιλαμβάνει και τα μοτέρ που τρέχουν στις 3600rpm. Το headset συλλαμβάνει το εν λόγω φως και επεξεργάζεται τις πληροφορίες βρίσκοντας τη θέση του headset στον χώρο. Η εν λόγω τεχνολογία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και σε άλλους τομείς πέραν του VR, όπως στη ρομποτική και στα drones και χρησιμοποιείται όλο και πιο έντονα.
Προχωρώντας στο εσωτερικό του Vive το PC Perspective διακρίνει μια αρκετά μελετημένη συσκευή με αρκετές θύρες (μια USB για firmware updates) καθώς jack για μετασχηματιστή ρεύματος. Κάθε φωτοδίοδος εκπέμπει αόρατο φως 60 φορές ανά δευτερόλεπτο ούτως ώστε να υπάρχουν συνεχείς ενημερώσεις της τοποθεσίας του headset και των υπόλοιπων αισθητήρων κάτι που μπούμε να δούμε από ένα high speed video γυρισμένο στα 960FPS. Το ίδιο σκηνικό συνεχίζεται και στους controllers όπου υπάρχουν 11 μονάδες αισθητήρων τοποθετημένες σε κυκλικό σημείο στην άκρη του όπως μπορείτε να δείτε και από τις παρακάτω εικόνες. Πλούσιες ακόμη πληροφορίες υπάρχουν στην Wiki του XinReality που περιέχει υλικό μόνο για AR και VR τεχνολογίες..
Οι "φορετές οθόνες" που ονομάζουμε VR Headset χρησιμοποιούν την τεχνολογία των υπέρυθρων φωτοδιόδων για την ανίχνευση των κινήσεων του χρήστη της συγκεκριμένης συσκευής, μεταφράζοντας τις πληροφορίες σε κάτι που μπορούν να "διαβάσουν" τα παιχνίδια καθώς και άλλες σχετικές εφαρμογές, βλ. IKEA VR experience. Όταν μιλάμε για το HTC Vive, που σχεδιάστηκε με τη βοήθεια της Valve για τη πλατφόρμα SteamVR, τότε αμέσως συνδέουμε το headset με το σύστημα "Lighthouse" το οποίο μπορεί να διαβάσει τη θέση τόσο του headset, όσο και των χειριστηρίων σε πραγματικό χρόνο.
Η άντληση των παραπάνω πληροφοριών γίνεται με την βοήθεια των base stations ή beacons, μικρά τετράγωνα κουτάκια που περιλαμβάνουν IR LED τα οποία αναβοσβήνουν με συγκεκριμένο ρυθμό γεμίζοντας το δωμάτιο με αόρατο φως ενώ περιλαμβάνει και τα μοτέρ που τρέχουν στις 3600rpm. Το headset συλλαμβάνει το εν λόγω φως και επεξεργάζεται τις πληροφορίες βρίσκοντας τη θέση του headset στον χώρο. Η εν λόγω τεχνολογία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και σε άλλους τομείς πέραν του VR, όπως στη ρομποτική και στα drones και χρησιμοποιείται όλο και πιο έντονα.
Προχωρώντας στο εσωτερικό του Vive το PC Perspective διακρίνει μια αρκετά μελετημένη συσκευή με αρκετές θύρες (μια USB για firmware updates) καθώς jack για μετασχηματιστή ρεύματος. Κάθε φωτοδίοδος εκπέμπει αόρατο φως 60 φορές ανά δευτερόλεπτο ούτως ώστε να υπάρχουν συνεχείς ενημερώσεις της τοποθεσίας του headset και των υπόλοιπων αισθητήρων κάτι που μπούμε να δούμε από ένα high speed video γυρισμένο στα 960FPS. Το ίδιο σκηνικό συνεχίζεται και στους controllers όπου υπάρχουν 11 μονάδες αισθητήρων τοποθετημένες σε κυκλικό σημείο στην άκρη του όπως μπορείτε να δείτε και από τις παρακάτω εικόνες. Πλούσιες ακόμη πληροφορίες υπάρχουν στην Wiki του XinReality που περιέχει υλικό μόνο για AR και VR τεχνολογίες..