ATi & Alternate Frames Rendering !
Αν αναρωτίέστε για το πώς θα δουλέυει το CrossFireX μεταξύ πολλαπλών καρτών γραφικών της ATi , βρήκαμε μια ερμηνεία που ακούγεται τόσο λογική όσο και πρακτκή. Το όνομα που ψάχνετε είναι σε συντομογραφία το AFR ή κανονικά Alternative Frames Rendering.
Αν αναρωτίέστε για το πώς θα δουλέυει το CrossFireX μεταξύ πολλαπλών καρτών γραφικών της ATi , βρήκαμε μια ερμηνεία που ακούγεται τόσο λογική όσο και πρακτκή. Το όνομα που ψάχνετε είναι σε συντομογραφία το AFR ή κανονικά Alternative Frames Rendering.
Η λειτουργία του ειναι πολύ απλή και βασίζεται σε ένα απλό μοντέλο όπως θα περιγράψουμε παρακάτω.
Ας υποθέσουμε πώς έχουμε 4 κάρτες σε διάταξη CrossFire.
Η πρώτη κάρτα αναλαμβάνει να κάνει render το πρώτο και το πέμπτο image, η δέυτερη το δέυτερο και το έκτο image, η τρίτη το τρίτο και το έβδομο και η τέταρτη το τέταρτο και το όγδοο image και ούτο κάθ'εξής.
Αυτό το μοντέλο επεξεργασίας γραφικών λογικά θα δώσει στην ATi ένα μεγάλο πλεονέκτημα και σαφώς πολύ καλύτερες επιδόσεις απο τις nVidia( αν και θα δουλέυει με πολλαπλές κάρτες ή με μία κάρτα πολλών πυρήνων) αλλά θα είναι και ο πρόδρομος για την έλευση καρτών με πολλούς πυρήνες
[ Διαβάστε περισσότερα εδώ...]
Η λειτουργία του ειναι πολύ απλή και βασίζεται σε ένα απλό μοντέλο όπως θα περιγράψουμε παρακάτω.
Ας υποθέσουμε πώς έχουμε 4 κάρτες σε διάταξη CrossFire.
Η πρώτη κάρτα αναλαμβάνει να κάνει render το πρώτο και το πέμπτο image, η δέυτερη το δέυτερο και το έκτο image, η τρίτη το τρίτο και το έβδομο και η τέταρτη το τέταρτο και το όγδοο image και ούτο κάθ'εξής.
Αυτό το μοντέλο επεξεργασίας γραφικών λογικά θα δώσει στην ATi ένα μεγάλο πλεονέκτημα και σαφώς πολύ καλύτερες επιδόσεις απο τις nVidia( αν και θα δουλέυει με πολλαπλές κάρτες ή με μία κάρτα πολλών πυρήνων) αλλά θα είναι και ο πρόδρομος για την έλευση καρτών με πολλούς πυρήνες
[ Διαβάστε περισσότερα εδώ...]