Επίσημη παρουσίαση του DirectX 11 σε δύο εβδομάδες
Όπως μερικοί θα θυμούνται από προηγούμενή μας είδηση, η επίσημη ανακοίνωση για το DirectX 11 από τη Microsoft αναμενόταν να γίνει μέσα στο καλοκαίρι και πιο συγκεκριμένα, τον Αύγουστο στο nVISION 08.
Όπως μερικοί θα θυμούνται από προηγούμενή μας είδηση, η επίσημη ανακοίνωση για το DirectX 11 από τη Microsoft αναμενόταν να γίνει μέσα στο καλοκαίρι και πιο συγκεκριμένα, τον Αύγουστο στο nVISION 08.
Οι υπεύθυνοι της εταιρείας όμως, αποφάσισαν να κάνουν λίγο πιο νωρίς την επίσημη ανακοίνωση, στο συνέδριο της ίδιας της Microsoft για το χώρο των Games. Έτσι λοιπόν, το DirectX 11 θα ανακοινωθεί στο Gamefest 2008, το οποίο θα γίνει σε 2 εβδομάδες (22 και 23 Ιουλίου) στο Seatle, Washington. Αν κάποιος επιθυμεί να δει από κοντά αυτή την επίδειξη, θα πρέπει να πληρώσει το σεβαστό ποσό των 550 δολαρίων, ενώ πληροφορίες θα βρει στην επίσημη σελίδα του event.
Αυτά που θα κάνουν το νέο ΑΡΙ της Microsoft να ξεχωρίσει από τις προηγούμενες εκδόσεις είναι η τεχνολογία Tessellation/Displacement, που περιλαμβάνει και το Multithreaded Rendering, καθώς και τα Compute Shaders. Ένα άλλο μεγάλο χαρακτηριστικό του είναι το Shader Model 5.0, για το οποίο δεν έχουν ακουστεί πολλές λεπτομέρειες, ενώ δυστυχώς μέχρι τώρα, όλα δείχνουν ότι θα παραμείνει στα πρωτόκολλα του Rasterization, μιας και κανείς δεν έχει μιλήσει για υποστήριξη Ray Tracing.
Φυσικά, πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν τις εξελίξεις. Η ίδια η nVIDIA είναι βέβαιο ότι θα μας δείξει ακόμα περισσότερα στο nVISION 08, αλλά βέβαια δεν πρέπει να βιαζόμαστε - το DirectX 11 θα έρθει στα τέλη του 2009, όπως λένε οι εκτιμήσεις.
Οι υπεύθυνοι της εταιρείας όμως, αποφάσισαν να κάνουν λίγο πιο νωρίς την επίσημη ανακοίνωση, στο συνέδριο της ίδιας της Microsoft για το χώρο των Games. Έτσι λοιπόν, το DirectX 11 θα ανακοινωθεί στο Gamefest 2008, το οποίο θα γίνει σε 2 εβδομάδες (22 και 23 Ιουλίου) στο Seatle, Washington. Αν κάποιος επιθυμεί να δει από κοντά αυτή την επίδειξη, θα πρέπει να πληρώσει το σεβαστό ποσό των 550 δολαρίων, ενώ πληροφορίες θα βρει στην επίσημη σελίδα του event.
Αυτά που θα κάνουν το νέο ΑΡΙ της Microsoft να ξεχωρίσει από τις προηγούμενες εκδόσεις είναι η τεχνολογία Tessellation/Displacement, που περιλαμβάνει και το Multithreaded Rendering, καθώς και τα Compute Shaders. Ένα άλλο μεγάλο χαρακτηριστικό του είναι το Shader Model 5.0, για το οποίο δεν έχουν ακουστεί πολλές λεπτομέρειες, ενώ δυστυχώς μέχρι τώρα, όλα δείχνουν ότι θα παραμείνει στα πρωτόκολλα του Rasterization, μιας και κανείς δεν έχει μιλήσει για υποστήριξη Ray Tracing.
Φυσικά, πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν τις εξελίξεις. Η ίδια η nVIDIA είναι βέβαιο ότι θα μας δείξει ακόμα περισσότερα στο nVISION 08, αλλά βέβαια δεν πρέπει να βιαζόμαστε - το DirectX 11 θα έρθει στα τέλη του 2009, όπως λένε οι εκτιμήσεις.