H EA και η Take-Two υιοθέτησαν το PhysX της nVIDIA !
H Electronic Arts και η Take-Two Interactive ετοιμάζονται, σύμφωνα με μια είδηση που μας ήρθε από το CNET εχτές, να υιοθετήσουν την τεχνολογία PhysX της nVIDIA, θέλοντας να προσφέρουν ακόμα πιο ρεαλιστικό επίπεδο gaming στο PC.
H Electronic Arts και η Take-Two Interactive ετοιμάζονται, σύμφωνα με μια είδηση που μας ήρθε από το CNET εχτές, να υιοθετήσουν την τεχνολογία PhysX της nVIDIA, θέλοντας να προσφέρουν ακόμα πιο ρεαλιστικό επίπεδο gaming στο PC.
Έτσι λοιπόν τη Δευτέρα η nVIDIA ανακοίνωσε ότι δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο του PC Gaming αποφάσισαν να ακολουθήσουν το PhysX, βάζοντάς το στους νέους τους τίτλους.
Πλέον λοιπόν η τεχνολογία της Ageia, την οποία αγόρασε η nVIDIA, θα ενσωματωθεί στα νέα παιχνίδια των 2 εταιρειών, με σκοπό φυσικά την ακόμα πιο ρεαλιστική αναπαράσταση φυσικής σε αυτά. Μέσω του PhysX λένε οι εκπρόσωποί τους, η δουλειά τους είναι ευκολότερη, ενώ σίγουρα πολύ καλύτερη από την αντίστοιχη του Havok της Intel και AMD, το οποίο τρέχει μόνο σε συνεργασία με τον επεξεργαστή και όχι με τη GPU.
Αυτό που βλέπουμε λοιπόν είναι ότι, έστω και αρκετά καθυστερημένα, εν τέλει επιβεβαιωθήκαμε, όταν λέγαμε πως το PhysX εξ' αρχής φαινόταν πως θα πετύχει, ειδικά μάλιστα αν ενσωματωθεί στις κάρτες γραφικών μας.
Ήδη το Backbreaker και το ήδη δημοφιλέστατο, Mirror's Edge, θα αποκτήσουν υποστήριξη PhysX.
Ένας κρυμένος άσος στο μανίκι της nVIDIA λοιπόν και ακόμα πιο ρεαλιστικό gaming για όλους μας...
Έτσι λοιπόν τη Δευτέρα η nVIDIA ανακοίνωσε ότι δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο χώρο του PC Gaming αποφάσισαν να ακολουθήσουν το PhysX, βάζοντάς το στους νέους τους τίτλους.
Πλέον λοιπόν η τεχνολογία της Ageia, την οποία αγόρασε η nVIDIA, θα ενσωματωθεί στα νέα παιχνίδια των 2 εταιρειών, με σκοπό φυσικά την ακόμα πιο ρεαλιστική αναπαράσταση φυσικής σε αυτά. Μέσω του PhysX λένε οι εκπρόσωποί τους, η δουλειά τους είναι ευκολότερη, ενώ σίγουρα πολύ καλύτερη από την αντίστοιχη του Havok της Intel και AMD, το οποίο τρέχει μόνο σε συνεργασία με τον επεξεργαστή και όχι με τη GPU.
Αυτό που βλέπουμε λοιπόν είναι ότι, έστω και αρκετά καθυστερημένα, εν τέλει επιβεβαιωθήκαμε, όταν λέγαμε πως το PhysX εξ' αρχής φαινόταν πως θα πετύχει, ειδικά μάλιστα αν ενσωματωθεί στις κάρτες γραφικών μας.
Ήδη το Backbreaker και το ήδη δημοφιλέστατο, Mirror's Edge, θα αποκτήσουν υποστήριξη PhysX.
Ένας κρυμένος άσος στο μανίκι της nVIDIA λοιπόν και ακόμα πιο ρεαλιστικό gaming για όλους μας...
Με την υποστήριξη του PhysX, ακόμα ένας λόγος για να το αναμένουμε με αγωνία...