Το SP3 για τα ΧΡ οφείλεται για τα ατελείωτα reboot, σε κάποια PC με AMD CPUs
H εγκατάσταση του Windows Service Pack 3 για τα Windows XP φαίνεται πως προκάλεσε σημαντικά προβλήματα σε μερικούς υπολογιστές, με ατελείωτα reboots, σύμφωνα με θέματα που δημιουργήθηκαν στο support forum της Microsoft.
H εγκατάσταση του Windows Service Pack 3 για τα Windows XP φαίνεται πως προκάλεσε σημαντικά προβλήματα σε μερικούς υπολογιστές, με ατελείωτα reboots, σύμφωνα με θέματα που δημιουργήθηκαν στο support forum της Microsoft.
O Jesper Johansson, πρώην program manager στην εταιρεία και μέλος του blog των Windows, εχει δουλέψει με τεχνικούς από τη Microsoft για την επίλυση του προβλήματος, που χτυπάει μόνο υπολογιστές με επεξεργαστές της AMD.
Τα μηνύματα από τους αγανακτισμένους χρήστες αυξάνονται με μεγάλο ρυθμό, ενώ τα fora έχουν πάρει φωτιά από την Τετάρτη, μόλις μια μέρα μετά την έκδοση του SP3 στο ευρύ κοινό.
"Μόλις εγκατέστησα το Windows XP SP3, έκανα επανεκίνηση και μετά το σύστημα απλά κάνει συνεχείς επανεκινήσεις, χωρίς να μπορεί να φορτώσει τα Windows", είπε ένας από τους χρήστες, ξεκινώντας ένα τεράστιο thread.
Μάλιστα το πρόβλημα είναι τόσο έντονο, που οι χρήστες δεν μπορούν καν να μπουν σε Safe Mode, για να κάνουν κάποιο System Restore. Αυτά τα νέα, έχουν αναστατώσει πολλούς χρήστες, ενώ ήδη τα άσχημα σχόλια έχουν μονοπωλήσει τα περισσότερα θέματα.
Η Microsoft από την άλλη, θεωρεί πως το πρόβλημα σχετίζεται με δύο συγκεκριμένα "πράγματα":
Τα PC που έχουν τη μητρική ASUS A8N32-SLI Deluxe και τα PC που πούλησε η Hewlett Packard, με AMD επεξεργαστές μέσα.
Το πρόβλημα με τη μητρική ακόμα δε φαίνεται να είναι πλήρως γνωστό, μιας και ένα απλό BIOS Update δε δείχνει να λύνει το πρόβλημα. Οι τεχνικοί προσπαθούν να βρούνε τι ακριβώς φταίει και η συγκεκριμένη ασυμβατότητα, καθιστά τα Windows ανίκανα να ξεκινήσουν.
Από την άλλη, το πρόβλημα με τους ΗΡ είναι πιο "απλό". Φαίνεται πως η ΗΡ, δίνει την ιδια κόπια των Windows σε όλους τους πελάτες της, μια κόπια που είναι για Intel συστήματα. Έτσι, με ένα μπέρδεμα με τον driver intelppm.sys, ένα AMD σύστημα απλά "κολλάει" μετά το πρώτο reboot του SP3, πράγμα που δημιουργεί και το πρόβλημα.
Σίγουρα τα νέα δεν είναι καλά, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που η Microsoft αντιμετώπισε κάτι τέτοιο. Παλαιότερα, το SP1 είχε παρόμοια προβλήματα, που εξόργισαν και τότε αρκετούς από τους πελάτες της εταιρείας.
O Jesper Johansson, πρώην program manager στην εταιρεία και μέλος του blog των Windows, εχει δουλέψει με τεχνικούς από τη Microsoft για την επίλυση του προβλήματος, που χτυπάει μόνο υπολογιστές με επεξεργαστές της AMD.
Τα μηνύματα από τους αγανακτισμένους χρήστες αυξάνονται με μεγάλο ρυθμό, ενώ τα fora έχουν πάρει φωτιά από την Τετάρτη, μόλις μια μέρα μετά την έκδοση του SP3 στο ευρύ κοινό.
"Μόλις εγκατέστησα το Windows XP SP3, έκανα επανεκίνηση και μετά το σύστημα απλά κάνει συνεχείς επανεκινήσεις, χωρίς να μπορεί να φορτώσει τα Windows", είπε ένας από τους χρήστες, ξεκινώντας ένα τεράστιο thread.
Μάλιστα το πρόβλημα είναι τόσο έντονο, που οι χρήστες δεν μπορούν καν να μπουν σε Safe Mode, για να κάνουν κάποιο System Restore. Αυτά τα νέα, έχουν αναστατώσει πολλούς χρήστες, ενώ ήδη τα άσχημα σχόλια έχουν μονοπωλήσει τα περισσότερα θέματα.
Η Microsoft από την άλλη, θεωρεί πως το πρόβλημα σχετίζεται με δύο συγκεκριμένα "πράγματα":
Τα PC που έχουν τη μητρική ASUS A8N32-SLI Deluxe και τα PC που πούλησε η Hewlett Packard, με AMD επεξεργαστές μέσα.
Το πρόβλημα με τη μητρική ακόμα δε φαίνεται να είναι πλήρως γνωστό, μιας και ένα απλό BIOS Update δε δείχνει να λύνει το πρόβλημα. Οι τεχνικοί προσπαθούν να βρούνε τι ακριβώς φταίει και η συγκεκριμένη ασυμβατότητα, καθιστά τα Windows ανίκανα να ξεκινήσουν.
Από την άλλη, το πρόβλημα με τους ΗΡ είναι πιο "απλό". Φαίνεται πως η ΗΡ, δίνει την ιδια κόπια των Windows σε όλους τους πελάτες της, μια κόπια που είναι για Intel συστήματα. Έτσι, με ένα μπέρδεμα με τον driver intelppm.sys, ένα AMD σύστημα απλά "κολλάει" μετά το πρώτο reboot του SP3, πράγμα που δημιουργεί και το πρόβλημα.
Σίγουρα τα νέα δεν είναι καλά, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που η Microsoft αντιμετώπισε κάτι τέτοιο. Παλαιότερα, το SP1 είχε παρόμοια προβλήματα, που εξόργισαν και τότε αρκετούς από τους πελάτες της εταιρείας.