Το Photoshop θα υποστηρίξει επιτάχυνση από τις GPU, με εξαιρετικά πρώτα δείγματα
Mία από τις σημαντικότερες καινοτομίες στο χώρο των υπολογιστών την περίοδο που διανύουμε, είναι η προσπάθεια για εκμετάλλευση της εξαιρετικά μεγάλης ισχύς των καρτών γραφικών μας, όχι μόνο από τα παιχνίδια αλλά και από προγράμματα, άσχετα με αυτά, με σκοπό φυσικά τη μείωση του χρόνου που χρειάζεται για μια εργασία. Μέχρι σήμερα, τα παραδείγματα που βλέπαμε αποτελούσαν τμήματα από προγράμματα τα οποία δεν ήταν πολύ γνωστά στο ευρύ κοινό, μη αποσπώντας έτσι την προσοχή που θα πρεπε να έχουν.
Mία από τις σημαντικότερες καινοτομίες στο χώρο των υπολογιστών την περίοδο που διανύουμε, είναι η προσπάθεια για εκμετάλλευση της εξαιρετικά μεγάλης ισχύς των καρτών γραφικών μας, όχι μόνο από τα παιχνίδια αλλά και από προγράμματα, άσχετα με αυτά, με σκοπό φυσικά τη μείωση του χρόνου που χρειάζεται για μια εργασία. Μέχρι σήμερα, τα παραδείγματα που βλέπαμε αποτελούσαν τμήματα από προγράμματα τα οποία δεν ήταν πολύ γνωστά στο ευρύ κοινό, μη αποσπώντας έτσι την προσοχή που θα πρεπε να έχουν.
Σήμερα όμως, αυτά τα δεδομένα αλλάζουν, μιας και οι άνθρωποι πίσω από την ανάπτυξη του Adobe Photoshop αποφάσισαν να ωθήσουν την ιδέα του GPU Acceleration, προσθέτοντάς το στη νέα έκδοση του δημοφιλέστατου προγράμματος - και από τα πρώτα δείγματα, τα αποτελέσματα δείχνουν απλά εντυπωσιακότατα.
Μια εικόνα από την επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στη Santa Clara
Αυτό που είδαν οι υπεύθυνοι του TG Daily ήταν εκπληκτικό: Μια εικόνα μεγέθους 2 GB, ανάλυσης 442 Megapixel, μπορούσε να διαμορφωθεί και να περιστραφεί σχεδόν άμεσα, όπως μια εικόνα ανάλυσης 5 Megapixel σε ένα 8πύρηνο σύστημα Skulltrail. Ακόμα ένα εντυπωσιακό νέο πρόσθετο στο Photoshop, είναι η προσθήκη ενός 3D Model, με το οποίο θα μπορούμε να δουλεύουμε πάνω σε τρισδιάστατα αντικείμενα μέσα στο πρόγραμμα.
Ένα ακόμα demo, περιελάμβανε την επίδειξη του Photoshop Panorama, που είναι μια από τις πιο βαριές και χρονοβόρες εργασίες στο πρόγραμμα. Ο τρόπος με τον οποίο η GPU βοήθησε στην επιτάχυνση αυτής της διαδικασίας είναι απλά απερίγραπτος και είμαστε σίγουροι ότι οι ψηφιακοί καλλιτέχνες θα εκτιμήσουν δεόντως την ικανότητα να κάνουν τη δουλειά τους με ένα νέο και σαφέστατα πιο γρήγορο τρόπο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που λάβαν οι υπεύθυνοι του TG Daily, όλα αυτά θα είναι μέρος της CS Next Suite, που αναμένεται να κάνει το ντεπούτο της στις αγορές την 1η Οκτωβρίου.
Σήμερα όμως, αυτά τα δεδομένα αλλάζουν, μιας και οι άνθρωποι πίσω από την ανάπτυξη του Adobe Photoshop αποφάσισαν να ωθήσουν την ιδέα του GPU Acceleration, προσθέτοντάς το στη νέα έκδοση του δημοφιλέστατου προγράμματος - και από τα πρώτα δείγματα, τα αποτελέσματα δείχνουν απλά εντυπωσιακότατα.
Το λέμε εδώ και αρκετό καιρό - τα mainstream προγράμματα χρειάζονται την GPU Acceleration για να γίνει η νέα τεχνολογική επανάσταση στην ανάπτυξη του Software. Εδώ και δεκαετίες έχουμε "κολλήσει" σε ένα κύκλο προγραμματισμού ο οποίος βασιζόταν απλά στην αύξηση των συχνοτήτων των πυρήνων των επεξεργαστών και εν μέρει, στην προσπάθεια των προγραμματιστών να κάνουν το Software ελαφρύτερο.
Αυτό είναι γνωστό στους χρήστες του Photoshop. Εδώ και χρόνια, ακόμα και με την έλευση των πολυπύρηνων επεξεργαστών, τα δεδομένα μπορεί να άλλαξαν, αλλά λίγο. Η "Μεγάλη Αναμονή", όπως οι ίδιοι οι επαγγελματίες λένε, όταν ανοίγουν μια μεγάλου μεγέθους εικόνα ή όταν - ακόμα χειρότερα - την επεξεργάζονται ή της περνάνε κάποιο φίλτρο, είναι πολύς χαμένος χρόνος και κούραση για τους ίδιους, μιας και στην περίπτωση κάποιου λάθους όλα πρέπει να γίνουν από την αρχή.
Αλλά φαίνεται πως υπάρχει μια πολύ καλή λύση στον ορίζοντα, μια λύση που θα είναι τόσο δραστική όσο καμία άλλη και θα δώσει νέα πνοή στο Photoshop - εύκολα η πιο μεγάλη αλλαγή μέσα στα τελευταία 14 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια μια επίδειξης που πραγματοποίησε η nVIDIA στα αρχηγεία της στη Santa Clara μπορέσαμε να πάρουμε μια μικρή γεύση από τη νέα σουίτα της Adobe, "Adobe Creative Suite Next", με την κωδική ονομασία Stonehenge, που προσθέτει υποστήριξη GPU και φυσικής στην ήδη υπάρχουσα πολυπύρηνη υποστήριξη του προγράμματος.
Αυτό είναι γνωστό στους χρήστες του Photoshop. Εδώ και χρόνια, ακόμα και με την έλευση των πολυπύρηνων επεξεργαστών, τα δεδομένα μπορεί να άλλαξαν, αλλά λίγο. Η "Μεγάλη Αναμονή", όπως οι ίδιοι οι επαγγελματίες λένε, όταν ανοίγουν μια μεγάλου μεγέθους εικόνα ή όταν - ακόμα χειρότερα - την επεξεργάζονται ή της περνάνε κάποιο φίλτρο, είναι πολύς χαμένος χρόνος και κούραση για τους ίδιους, μιας και στην περίπτωση κάποιου λάθους όλα πρέπει να γίνουν από την αρχή.
Αλλά φαίνεται πως υπάρχει μια πολύ καλή λύση στον ορίζοντα, μια λύση που θα είναι τόσο δραστική όσο καμία άλλη και θα δώσει νέα πνοή στο Photoshop - εύκολα η πιο μεγάλη αλλαγή μέσα στα τελευταία 14 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια μια επίδειξης που πραγματοποίησε η nVIDIA στα αρχηγεία της στη Santa Clara μπορέσαμε να πάρουμε μια μικρή γεύση από τη νέα σουίτα της Adobe, "Adobe Creative Suite Next", με την κωδική ονομασία Stonehenge, που προσθέτει υποστήριξη GPU και φυσικής στην ήδη υπάρχουσα πολυπύρηνη υποστήριξη του προγράμματος.
Μια εικόνα από την επίδειξη που πραγματοποιήθηκε στη Santa Clara
Αυτό που είδαν οι υπεύθυνοι του TG Daily ήταν εκπληκτικό: Μια εικόνα μεγέθους 2 GB, ανάλυσης 442 Megapixel, μπορούσε να διαμορφωθεί και να περιστραφεί σχεδόν άμεσα, όπως μια εικόνα ανάλυσης 5 Megapixel σε ένα 8πύρηνο σύστημα Skulltrail. Ακόμα ένα εντυπωσιακό νέο πρόσθετο στο Photoshop, είναι η προσθήκη ενός 3D Model, με το οποίο θα μπορούμε να δουλεύουμε πάνω σε τρισδιάστατα αντικείμενα μέσα στο πρόγραμμα.
Ένα ακόμα demo, περιελάμβανε την επίδειξη του Photoshop Panorama, που είναι μια από τις πιο βαριές και χρονοβόρες εργασίες στο πρόγραμμα. Ο τρόπος με τον οποίο η GPU βοήθησε στην επιτάχυνση αυτής της διαδικασίας είναι απλά απερίγραπτος και είμαστε σίγουροι ότι οι ψηφιακοί καλλιτέχνες θα εκτιμήσουν δεόντως την ικανότητα να κάνουν τη δουλειά τους με ένα νέο και σαφέστατα πιο γρήγορο τρόπο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που λάβαν οι υπεύθυνοι του TG Daily, όλα αυτά θα είναι μέρος της CS Next Suite, που αναμένεται να κάνει το ντεπούτο της στις αγορές την 1η Οκτωβρίου.