AMD Cinema 2.0 & Image Metrics - Ένα βήμα πιο κοντά στον αληθινό Φωτο-ρεαλισμό !

Η AMD, για όσους θυμούνται από παλαιότερες ειδήσεις μας, έχει κάνει πολύ μεγάλες προόδους στο θέμα των τρισδιάστατων γραφικών κινηματογραφικής ποιότητας, προσφέροντας απίστευτο φωτορεαλισμό σε real-time συνθήκες, με γραφικά που ζηλεύουν ακόμα και τα μεγαλύτερα studio.
Η AMD, για όσους θυμούνται από παλαιότερες ειδήσεις μας, έχει κάνει πολύ μεγάλες προόδους στο θέμα των τρισδιάστατων γραφικών κινηματογραφικής ποιότητας, προσφέροντας απίστευτο φωτορεαλισμό σε real-time συνθήκες, με γραφικά που ζηλεύουν ακόμα και τα μεγαλύτερα studio.

Όλοι σχεδόν έχουν αναμνήσεις από το video της Ruby μέσα στην πόλη, που τόσους είχε εκπλήξει όταν είχε δημοσιευτεί, ειδικά όταν μαθεύτηκε ότι μπορούσε να αναπαραχθεί σε αληθινό χρόνο με μια απλή Radeon HD 2900 XT! Έτσι, οι επιδείξεις συνεχίστηκαν και οι διάφορες εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η AMD έβγαλαν στη φόρα νέο υλικό, το οποίο συνεχίζει ακόμα και σήμερα να μας εντυπωσιάζει.

Μια από αυτές τις τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκε μέσω του AMD Cinema 2.0 είναι η Image Metrics, ένα τεράστιο άλμα μπροστά, σε σχέση με το "απαρχαιωμένο" πλέον Motion Capture.

Τι είναι όμως ακριβώς? Στην ουσία πρόκειται για ένα πρόγραμμα, το οποίο αντιλαμβάνεται τις κινήσεις του προσώπου και του σώματος ενός ηθοποιού, μέσω ενός απλού video, και το αναπαράγει υπερ-ρεαλιστικά σε 3D! Πόσο ρεαλιστικά? Δείτε το παρακάτω video:


Meet Emily:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bLiX5d3rC6o&feature=related[/youtube]



Εντυπωσιακό? Φυσικά θα αναρρωτιέστε που έχετε δει αυτή την εκπληκτική τεχνολογία σε πράξη. Πιστέψτε μας, οι ταινίες και τα παιχνίδια δεν είναι λίγα, ενώ τα studio που έχουν δείξει ενδιαφέρον συγκαταλέγονται ανάμεσα στα μεγαλύτερα του Hollywood και της Gaming Industry!


Μια λίστα με ορισμένες ταινίες και παιχνίδια που χρησιμοποίησαν Image Metrics:

Batman Begins

Spiderman III

Medal Of Honour: Allied Assault

Need For Speed: Carbon

Need For Speed: Undercover

Grand Theft Auto IV




Πιστεύω πως πειστήκατε - η δουλειά που έχει γίνει είναι πραγματικά εκπληκτική, ενώ ακόμα πιο σοκαριστικό είναι το γεγονός ότι όλα αυτά μπορούν να αναπαραχθούν σε αληθινό χρόνο!

Εν τέλει, ίσως ο φωτορεαλισμός να μην είναι και τόσο μακριά στα PC Games μας...


Απόσπασμα από την επίδειξη των δυνατοτήτων του AMD Cinema 2.0:

AMD Cinema 2.0 - Part 1:




AMD Cinema 2.0 - Part 2:




Facial Motion Capturing by Image Metrics:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3b0R-N6ZQO4&feature=related[/youtube]








.