Microsoft: Παρουσίαση νέας μηχανής αναζήτησης την επόμενη εβδομάδα - Google Killer ?
Ίσως οι παλαιότεροι να θυμούνται πως κάποτε τα πράγματα στο Διαδίκτυο δεν ήταν όπως σήμερα. Πριν την εποχή του Facebook και του Twitter, όταν το YouTube ήταν ένα σενάριο φαντασίας για τις συνδέσεις μας, η Google δεν "υπήρχε" καν στο χάρτη, με τη Yahoo! να είναι μακράν η πρώτη μηχανή αναζήτησης. Ίσως οι παλαιότεροι να θυμούνται πως κάποτε τα πράγματα στο Διαδίκτυο δεν ήταν όπως σήμερα. Πριν την εποχή του Facebook και του Twitter, όταν το YouTube ήταν ένα σενάριο φαντασίας για τις συνδέσεις μας, η Google δεν "υπήρχε" καν στο χάρτη, με τη Yahoo! να είναι μακράν η πρώτη μηχανή αναζήτησης.
Τα πράγματα όμως άλλαξαν και πλέον η Google είναι ένας κολοσσός με ένα εντυπωσιακό ~65% των αναζητήσεων στο Internet να είναι δικό της, με τη Yahoo! να ακολουθεί με ένα μόλις ~20%. Τρίτη στον αγώνα αυτόν έρχεται η Microsoft, που παρόλο που είναι ένας πραγματικός γίγαντας, δεν μπορεί να ξεπεράσει το 8-9% της παγκόσμιας προτίμησης στις μηχανές αναζήτησης.
Μέχρι σήμερα.
Μιας και η Yahoo! αρνήθηκε την όποια συνεργασία πάνω στο θέμα αυτό, απορρίπτοντας τις συνεχείς προτάσεις για εξαγορά, η Microsoft πήρε τα πράγματα στα χέρια της, κατασκευάζοντας μια εξελιγμένη μηχανή αναζήτησης στα εργαστήριά της, με σκοπό φυσικά όχι απλά να μπει στη 2η θέση, αλλά να εκθρονίσει την Google από την κορυφή.
Η πρώτη εμφάνιση της μηχανής αναζήτησης θα γίνει στο D: All Things Digital, ένα συνέδριο αφιερωμένο στις νέες τεχνολογίες, το οποίο λαμβάνει χώρα στο Carlsbad της California, που διεξάγεται από τη Wall Street Journal, τμήμα του ομίλου News Corp. Η νέα search engine η οποία δοκιμάζεται μυστικά από τη Microsoft εδώ και μήνες, είναι σχεδιασμένη ώστε να μειώσει όσο το δυνατόν γίνεται το χρόνο που χρειάζεται κάποιος να κάνει μια αναζήτηση, φιλτράροντας και οργανώνοντας καλύτερα τις πληροφορίες και τα δεδομένα που της δίνονται.
Η μηχανή αυτή, με την κωδική ονομασία Kumo, έχει υποστεί αρκετά τεστ από τους υπαλλήλους της εταιρείας, με έμφαση όπως είπαμε στην επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων από οποιαδήποτε άλλη παρόμοια search engine.
Ήδη η Microsoft ακούγεται ότι ξεκίνησε τις έντονες προετοιμασίες για τη διαφημιστική της καμπάνια, ώστε να κάνει την Kumo (ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί τελικά) τη μεγαλύτερη και πιο αξιόπιστη μηχανή αναζήτησης στο Διαδίκτυο. Το αν θα το πετύχει, αναμένουμε να το δούμε σύντομα.
Τα πράγματα όμως άλλαξαν και πλέον η Google είναι ένας κολοσσός με ένα εντυπωσιακό ~65% των αναζητήσεων στο Internet να είναι δικό της, με τη Yahoo! να ακολουθεί με ένα μόλις ~20%. Τρίτη στον αγώνα αυτόν έρχεται η Microsoft, που παρόλο που είναι ένας πραγματικός γίγαντας, δεν μπορεί να ξεπεράσει το 8-9% της παγκόσμιας προτίμησης στις μηχανές αναζήτησης.
Μέχρι σήμερα.
Μιας και η Yahoo! αρνήθηκε την όποια συνεργασία πάνω στο θέμα αυτό, απορρίπτοντας τις συνεχείς προτάσεις για εξαγορά, η Microsoft πήρε τα πράγματα στα χέρια της, κατασκευάζοντας μια εξελιγμένη μηχανή αναζήτησης στα εργαστήριά της, με σκοπό φυσικά όχι απλά να μπει στη 2η θέση, αλλά να εκθρονίσει την Google από την κορυφή.
Η πρώτη εμφάνιση της μηχανής αναζήτησης θα γίνει στο D: All Things Digital, ένα συνέδριο αφιερωμένο στις νέες τεχνολογίες, το οποίο λαμβάνει χώρα στο Carlsbad της California, που διεξάγεται από τη Wall Street Journal, τμήμα του ομίλου News Corp. Η νέα search engine η οποία δοκιμάζεται μυστικά από τη Microsoft εδώ και μήνες, είναι σχεδιασμένη ώστε να μειώσει όσο το δυνατόν γίνεται το χρόνο που χρειάζεται κάποιος να κάνει μια αναζήτηση, φιλτράροντας και οργανώνοντας καλύτερα τις πληροφορίες και τα δεδομένα που της δίνονται.
Η μηχανή αυτή, με την κωδική ονομασία Kumo, έχει υποστεί αρκετά τεστ από τους υπαλλήλους της εταιρείας, με έμφαση όπως είπαμε στην επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων από οποιαδήποτε άλλη παρόμοια search engine.
Ήδη η Microsoft ακούγεται ότι ξεκίνησε τις έντονες προετοιμασίες για τη διαφημιστική της καμπάνια, ώστε να κάνει την Kumo (ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί τελικά) τη μεγαλύτερη και πιο αξιόπιστη μηχανή αναζήτησης στο Διαδίκτυο. Το αν θα το πετύχει, αναμένουμε να το δούμε σύντομα.