To Colin McRae: DiRT 2 θα υποστηρίξει DirectX 11
Σήμερα ήταν η μέρα που η Codemasters ανακοίνωσε κάτι αρκετά σημαντικό για τον πολυαναμενόμενο racing τίτλο που ακούει στο όνομα Colin McRae Dirt 2 και ειδικότερα για την PC έκδοση του εν λόγω παιχνιδιού. Εν αντιθέσει λοιπόν με τις αντίστοιχες εκδόσεις για Playstation 3 και XBOX360, που θα κυκλοφορήσουν το Σεπτέμβρη που μας έρχεται, η έκδοση για το PC θα βγει μέσα στο Δεκέβριο του 2009 - ο λόγος δεν είναι άλλος από το DirectX 11 και τα νέα χαρακτηριστικά που θα φέρνει μαζί του, τα οποία θεωρήθηκαν αρκετά σημαντικά από την ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού, έτσι ώστε να καθυστερήσουν την κυκλοφορία του τόσο, ώστε να τα ενσωματώσουν μέσα στη μηχανή γραφικών του. Σήμερα ήταν η μέρα που η Codemasters ανακοίνωσε κάτι αρκετά σημαντικό για τον πολυαναμενόμενο racing τίτλο που ακούει στο όνομα Colin McRae Dirt 2 και ειδικότερα για την PC έκδοση του εν λόγω παιχνιδιού. Εν αντιθέσει λοιπόν με τις αντίστοιχες εκδόσεις για Playstation 3 και XBOX360, που θα κυκλοφορήσουν το Σεπτέμβρη που μας έρχεται, η έκδοση για το PC θα βγει μέσα στο Δεκέβριο του 2009 - ο λόγος δεν είναι άλλος από το DirectX 11 και τα νέα χαρακτηριστικά που θα φέρνει μαζί του, τα οποία θεωρήθηκαν αρκετά σημαντικά από την ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού, έτσι ώστε να καθυστερήσουν την κυκλοφορία του τόσο, ώστε να τα ενσωματώσουν μέσα στη μηχανή γραφικών του.
"Ενώ οι εκδόσεις για τις κονσόλες του Colin McRae: DiRT 2 θα διατηρήσουν την ημερομηνία κυκλοφορία τους που είναι το Σεπτέμβρη, πιστεύουμε ότι αυτά που μας προσφέρει το DirectX 11 είναι πολύ σημαντικά για να τα αγνοήσουμε, ειδικά αν σκεφτούμε το πόσα πολλά μπορεί να προσθέσει στην οπτική εμπειρία που θα έχουν οι PC Gamers. Ως το μεγαλύτερο όνομα ψηφιακή αγωνιστική διασκέδαση, θέλουμε να μείνουμε μπροστά από τον ανταγωνισμό, χρησιμοποιώντας όλα τα πλεονεκτήματα των νέων τεχνολογιών όπως το Hardware Tesselation, το Multi-Threading και το Shader Model 5.0, με σκοπό να παραδώσουμε στους Gamers την καλύτερη, ρεαλιστικότερη και αληθοφανέστερη αγωνιστική εμπειρία που είχαν ποτέ. Η μείξη των δυνατοτήτων του DirectX 11 με τη μηχανή γραφικών Codemastersʼ EGO™ θα θέσει ένα νέο πήχη στην ποιότητα των τεχνολογικών καινοτομιών στη βιομηχανία των Racing Games", υπογράμμισε ο Bryan Marshall, Chief Technical Officer της Codemasters.
"Ενώ οι εκδόσεις για τις κονσόλες του Colin McRae: DiRT 2 θα διατηρήσουν την ημερομηνία κυκλοφορία τους που είναι το Σεπτέμβρη, πιστεύουμε ότι αυτά που μας προσφέρει το DirectX 11 είναι πολύ σημαντικά για να τα αγνοήσουμε, ειδικά αν σκεφτούμε το πόσα πολλά μπορεί να προσθέσει στην οπτική εμπειρία που θα έχουν οι PC Gamers. Ως το μεγαλύτερο όνομα ψηφιακή αγωνιστική διασκέδαση, θέλουμε να μείνουμε μπροστά από τον ανταγωνισμό, χρησιμοποιώντας όλα τα πλεονεκτήματα των νέων τεχνολογιών όπως το Hardware Tesselation, το Multi-Threading και το Shader Model 5.0, με σκοπό να παραδώσουμε στους Gamers την καλύτερη, ρεαλιστικότερη και αληθοφανέστερη αγωνιστική εμπειρία που είχαν ποτέ. Η μείξη των δυνατοτήτων του DirectX 11 με τη μηχανή γραφικών Codemastersʼ EGO™ θα θέσει ένα νέο πήχη στην ποιότητα των τεχνολογικών καινοτομιών στη βιομηχανία των Racing Games", υπογράμμισε ο Bryan Marshall, Chief Technical Officer της Codemasters.
Μερικά πρώτα Screenshots από το παιχνίδι: